SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride poziva vas na izvedbu predstave
„Surface“ , 08. prosinca 2018. u 20.00 sati u prostoru DZIU Medika (Pierottijeva 11, Zagreb).
Surface je multimedijalna predstava koje se bazira na istraživanju poveznice između svjetla, zvuka, pokreta i plesa. Oblikovana oko laserske harfe predstava obrađuje suživot tehnologije i čovjeka kroz kibernetički pristup. Pokretom i plesom stvaraju se zvukovne i svjetlosne slike koje tvore zajednički izričaj površinom laserske mreže. Pogled u dubinu kroz val površine osnovna je premisa ove predstave.
Izvođači: Tanja Puklek i Filip Borelli
Dizajn laserske harfe: Leo Bettinelli
Dizajn zvuka: Leo Bettinelli i Filip Borelli
Koreografija: Tanja Puklek i Filip Borelli
Kostimografija i scenografija: Tanja Puklek i Filip Borelli
Ukratko o autorima
Tanja Puklek je hrvatska autorica i izvođačica koja istražuje interakciju plesa, cirkuske umjetnosti i matematičkih principa. Kombiniranjem navedenog traži nove metode i ishode u izvođačkom, autorskom i edukacijskom smislu. Studij matematike završila je 2012. godine na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu i od tada djeluje kao profesorica, plesačica i žonglerka koja promiće svjesnost o vezi između matematike i žongliranja.
Filip Borelli (rođen 23.12.1984.) je hrvatski autor koji istražuje interakciju između svjetlosti, zvuka, pokreta i glazbe. Student je druge godine diplomskog studija smjera Novih medija na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu gdje je prethodno završio Ekonomski fakultet. Od 2009. godine djeluje kao izvođač, glazbenik i autor.
Leo Bettinelli je argentinski autor glazbenih i svjetlosnih koncepata s rezidencijom u Austriji. Završio je glazbenu kompoziciju elektroakustičnih medija u Quilmes National University te je 2012. osnovao organizaciju Circus Lumineszens koja je aktivna na polju kulture, edukacije i umjetnosti. Djeluje kao inovator, performer, glazbenik i producent. Organizira festival svjetla Blocheide leuchtet i festival eksperimentalne glazbe Niños Consentidos u Austriji. Dobitnik je Guthman nagrade 2016. Georgia instituta u SAD-u za inovativni glazbeni instrument.
https://www.facebook.com/events/1962335460527977/
****************
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
GLA SANJE
“Predstava Nikoline Komljenović i Božidara Šumija promišljanjem odnosa objekta i subjekta postavlja tako relevantna pitanja u kontekstu izvedbenih umjetnosti a doseže i dosad nerazrješivu enigmu ljudskoga postojanja..”
Ivana Slunjski, Kulturpunkt.hr
Ideja: Nikolina Komljenović
Igra i izvedba: Nikolina Komljenović i Božidar Šumi
Dizajn svjetla i izvedba: Bruno Pocheron
Grafičko oblikovanje i fotografija: Tomislav Turković
Produkcija: ekscena
Podrška: POUZ Zagreb i Tala plesni centar
Financije: Ministarstvo kulture RH
Predstava GLA SANJE dio je većeg projekta naziva Objekt u subjekt prelazi koji je počeo 2013. godine a bavi se procesom, tijelom, međuprostorom, samostvaranjem. Prva predstava serije radova vezana je uz kralježnicu i njen subjektivitet konkretnog tijela. Gla sanje, koje je druga predstava istoimenog serijala, bavi se glasom tijela u stvarnom i metaforičkom značenju.
Autopoiesis međuprostora djelovanja igra se s iskakanjem tijela pred misao. Božidar, Nikolina i Bruno ne proizvodeći samo i sami, bivaju proizvedeni u odnosu o gledanja, gla sanja, po kretanja i razmjeni pozicija. Redoslijed događaja potpuno je neovisan od njihova poretka u prostoru i vremenu.. Besformno koketiraju sa sadržajem, smiješe se gledanju, sanjaju o glasu, odnose se u vremenu i svijetle u prostoru. Igra je to spirale improspekcija koje se skupljaju u kolaž sastavljene razglednice, tijelom ispisane. Ekspresije su koje ništa ne predstavljaju osim čistog energetskog potencijala a time čine multiplicitet sadržaja, želja i shvaćanja. To je Koreografska praksa zatečene dramaturgije te koreografske trenutačnosti koja kao zadano polazište koristi 7 pojmova: POGLED, GLAS, POKRET, PROSTOR, SVJETLO, ODNOS, VRIJEME.
Cirkultura izvodi “rad u nastajanju” čije elemente su pronašli kroz dvotjedno istraživanje u sklopu rezidencije kroz platformu Subscene. Prvi rad u nastajanju izveden je u lipnju 2018. godine. Tu/bez: TAKE2 je najava za sljedeće etape umjetničkog istraživanja unutar projekta Tu/bez.
Podsjetimo se:
Istraživački zadatak je bio naći mogućnosti iskorištavanja poluproizvoda za prikazivanje vlastitih stanja, emocija i ekspresija kroz ples, fizički teatar, manipulaciju objektom, glazbu i multimediju.Područje istraživanja može se opisati pod domenom suvremenog cirkusa.
Umjetnici su zatvoreni u prostor ispunjen cijevima – ostatcima građevnih jedinica nekih gotovih proizvoda. Svaki od njih ima svoj pogled na iskoristivost ovog materijala, i svi dijele isti problem – nedostatak jednog od alata za vlastito izražavanje…
Izvode: Matija Vuletić, Aleksandar Đikić ,Tatjana Vuletić, Vladimira Šančić
Zvuk: Sven Senečić
Video: Tibor Grujić
https://attack.hr/tu-bez-umjetnicko-istrazivanje/
https://www.facebook.com/events/320024941928554/
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride neprofitni je projekt kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika, a s ciljem afirmiranja i povezivanja avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada “Kultura Nova” i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.
Dreg stiže na Fijuk! Dive i divovi beogradske dreg scene nastupaju za vas na dan žena na najraznovrsnijem sajmu stripova i grafika u Beogradu, Srbiji… Jugi… Od ženstvenog plesa do mizoginog besa, od lipsinka do pevanja sa falšom bez pardona i stresa, ove gigantkinje i gigatroni znaju da će vas ostaviti bez daha. Počinjemo sa programom, kao što ste i navikli, u 5-ak u 5, u Imago klubu, 8. marta (Dečanska 14).
17h start
20h sitoštampa uživo
23h nagradna igra
23:15h DRAG
PERFORMERKE I PERFORMERI:
Lady K + Dekadenca je kabaretski dvojac koji sarađuje već par godina. Uz jedan klavir i dva mikrofona, vode vas popularnim pesmama kroz svoje latentne ljubavi i egzotične putešestvije!
Lady K – šljokičava rasplamsacija, virtuozna dama za klavirom; biće, muzički sjaj i ton glamuroznih razmera
Dekadenca – proizvod velike ljubavi prema sceni, mjuziklu, brodvejskim i holivudskim divama koje su „veće od života” i koje zahvaljući svojoj veličini opstaju uprkos prolaznosti vremena. Svojim nastupom pokazuje kako je dreg forma umetnosti koja obuhvata scenski pokret, glumu, slikanje i pevanje.
https://dekadenca.com
mrs. Lillycafé – Panonska diva, vernica pokojnica, večita udovica, posnija od hleba, a masnija od svega. Svoju karijeru započinje kao Ljubica kafekuvarica u menzi Subotičkog zatvora, gde je naučila sve tajne uspešne žene. Pozom joj je sledio Centralni zatvor, a na kraju crevni.
U menzi upoznaje biznismena sumnjivog poslovanja, nakon čije iznenadne smrti stiče duboki džep, a svoj mir pronalazi u raznim umetničkim oblicima.
www.instagram.com/mrs.lillycafe/
DREKI kro – Dejan Kro je očuHo Dajaninih Sinova, životno pogubljen i verovatno će prebiti onog ko je rekao to za njega a i tebe što to sad čitaš
Nikkoletta Starleta – peti Dajanin Sin, solidarna starleta, slepa za muškarce, premijerno izvodi za vas svoj prvi singl
Dragitza Braditza – osmi Dajanin Sin, želi vaše pare na svojoj bradi i to će i dobiti
Indi’saisi – jedanaesti Dajanin Sin, valjda neodlučni/a DJ (?) nije sigurna da li želi da dođe uopšte…
Radna Verzija – Work In Progress – dvanaesti Sin.. i tako…
Gostovanje nagrađivane crnogorske predstave Sin, autorice i dramaturginje Mirjane Medojević, u režiji Mirka Radonjića, održat će se 8. i 9. ožujka u Velikoj dvorani &TD-a s početkom u 20 sati.
Tekst Sin ne bavi se temom rata, već onima koji poslije njega ostanu – otpacima rata. Onima koji znaju da pakao postoji, i da se nalazi na zemlji. Onima koji su išli u pakao. Išli i vratili se. Živi. Ali doživotno ranjeni i(li) osakaćeni. Onima koje je ovo društvo potisnulo u kolektivni zaborav jer su kolateralna šteta sjećanja na nemili rat. Druga riječ za zaborav je demenca (lat. de – iz, mens – pamet). U kontekstu crnogorskog društva ta dijagnoza opisana je kao kolektivna, selektivna, patriotska demenca. Neslužbeno je opisana. Jer službeno – Crna Gora nije sudjelovala u ratu. (autorica i dramaturginja, Mirjana Medojević)
Autorica teksta i dramaturginja: Mirjana Medojević
Redatelj, scenograf, dizajner svjetla: Mirko Radonjić
Kostimografkinja i suradnica scenografa: Lina Leković
Asistentica redatelja: Marija Backović
Uloge: Marija Đurić, Srđan Grahovac, Omar Bajramspahić
Performans Neljudsko
Izvedba se odvija na ulazu u MM centar gdje izvođačica okupira prostor stvarajući svojevrsno stanište, definirajući vlastiti teritorij. Prostorni okvir funkcionira istovremeno kao izlog – prostor izloženosti, ali i kao barijera koja sprječava ulaz u stvarni prostor institucije, što je očiti komentar zbivanja na kulturnoj sceni.
Izvođačica, smještena u mali stakleni okvir, nalazi se u gotovo laboratorijskim uvjetima. U takvim uvjetima ona se odriče paradigme ljudskosti i svih zahtjeva toga pojma te kroz tijelo pokušava stvoriti, propustiti i istražiti drugačije mogućnosti postojanja i postajanja, uzimajući u obzir vlastite tjelesne datosti. Odričući se identiteta, ona postaje organizam koji istražuje vlastite mogućnosti. Izvedba postaje izvedba stanja, a ne aktivnosti.
Josipa Bubaš (1979.) uz autorski rad, bavi se izvedbenom teorijom i praksom. Kao izvođačica i koautorica sudjelovala je u različitim projektima. Diplomirala je povijest umjetnosti i engleski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Trenutno završava doktorski studij na Odsjeku za interdisciplinarne humanističke znanosti na Sveučilištu u Zadru, s temom:Izvedba tjelesnosti i tjelesnost izvedbe. Autorica je brojnih predgovora i likovnih kritika. Članica je AICA-e, ULUPUH-a, UPUH-a I HZSU-a.
Autor fotografija: Tomislav Čuveljak
U Teatru &TD, od 13. do 16. ožujka održat će se prvi &TD Susreti koji će ugostiti studentske predstave s osječke, riječke, splitske i zagrebačke akademije. Cilj &TD Susreta je ostvariti i poboljšati suradnju, zajedništvo, prijenos znanja i iskustava, te ono što je najvažnije, postaviti temelj za prijateljstva, koja će dugi niz godina nositi i tvoriti budućnost hrvatske kazališne scene. &TD Susreti pozivaju studente na aktivno preuzimanje inicijative u kreiranju budućih programskih sadržaja, nudeći im infrastrukturnu i programsku platformu. Također, Susreti žele ponuditi uvjete i pokazati da postoji potencijal za formiranje generacijski utemeljenoga istupa mladih dramskih umjetnika.
U 4 dana trajanja događanja, pratit ćemo 8 kazališnih naslova koje će predstaviti gotovo više od 40 mladih glumaca i glumica. Ulaz na sve predstave je besplatan.
Besplatne ulaznice mogu se preuzeti na dan izvedbe pojedine predstave na blagajni Teatra &TD, Savska cesta 25. Blagajna radi od 11 do 13 sati te dva sata prije početka predstave. REZERVACIJA NEMA!!!
Na repertoaru su sljedeće predstave i događanja:
13.3. sri. 19:00 J. P. Kamov: DJEVICA/TRAGEDIJA MOZGOVA – ADU, Zagreb
13.3. sri. 21:30 A. Debelić: ZOROM – APURI, Rijeka
14.3. čet. 19:00 H. Ibsen: HEDDA GABLER – UMAS, Split
14.3. čet. 21:30 I. Viripajev: KISIK – AUKOS, Osijek
15.3. čet. 14:00 STUDENTSKO KAZALIŠTE – javna tribina
15.3. pet. 20:00 GLUMA-LUTKARSTVO-POKRET – prezentacija rada studenata 3. godine BA – AUKOS Osijek
15.3. pet. 22:00 E. Liverića / N. Ivančić: CABARET VALESKA – APURI Rijeka
16.3. sub. 20:00 H. Ibsen: HEDDA GABLER – AUKOS, Osijek
16.3. Sub. 21:30 H. Ibsen: HEDDA GABLER – ADU, Zagreb
Više o svemu također na itd.sczg.hr.
SubScena vas poziva na javnu izvedbu scenske fantazije
KOSA SOBA – Kruna Tarle i “Fasade”
vrijeme: 4. travnja 2019., 20h
prostor izvedbe: Filmski studio, AKC Medika, Pierottijeva 11 (Zagreb)
Projekt je naslovljen prema jednoj instalaciji zagrebačkog Muzeja iluzija, ali memorira i berlinski Židovski muzej, kojemu je slavni arhitekt Daniel Libeskind zakosio podove i zidove hodnika koji vode do vitrina “eksponata”, s tisućama osobnih predmeta, kao što su naprimjer naočale, u Auschwitzu umorenih ljudi. Posjetitelj naprosto fizički osjeća krhkost svih ljudskih stvari, postaje nesiguran, nehotice se osvrće za nekim uporištem. Ravnoteža koju se inače trudi održati, pa to i bez problema uspijeva, odjednom je nesigurna.
Moj je projekt u punom smislu riječi istraživački budući da se ne bavi samo sadržajem već i propitivanjem forme, to jest postavljanjem novoga koda. U umjetničkom smislu takav je proces silno zanimljiv ali i složeniji, s obzirom na to da ne polazi ni od čega zadanog, pa niti kao što je uobičajeno, od literarnog predloška. Za slike koje razvijamo (dinamične slike – images) polazišta su različita: od filozofskih fragmenata predsokratika pa sve do Magritteovih platna, od Maeterlinckove mistične misli, do poetike azijskog kzališta ili pak dragocjenih tragova tako velikog plesača i umjetnika kao što je Nijinski. Moguća nadahnuća, uz već navedena, dolaze odasvud, izvore je nemoguće pobrojiti, ali u nekom dubljem, slobodnijem smislu, oni bez obzira na udaljenost epoha, medija i žanrova, čine čvrsto zajedništvo. U svom istraživanju u mediju teatra figure, maske i materijala, krećemo od krajnje fluidnog, krhkog, u neku ruku riskantnog s neizvjesnim rezultatima. Baš kao što (u slobodnoj interpretaciji) J. Beuys reče: „Kada bih znao kako će izgledati djelo na kojem radim, ne bih se nikada upustio u taj posao“. Osobno, oduvijek sam jedino u tom prostoru slobode i neobaveznog nalazila smisao umjetničkog rada.
Sadržajno, radi se o kolažu nijemih prividno nepovezanih slika, bez uzročno-posljedičnog slijeda i uhodanih način za proizvodnju dramskih tenzija. Središnja je tema propitivanje odnosa individue u neprestanom traženju uporišta, čvrste točke unutar svijeta koji već po vječnim zakonima tiho i ljudskom oku neprimijetno klizi, preslojava se, rastače i urušava. Ponekad pak on poput erupcije ili pomahnitalog vlaka što je ispao s tračnica nemilosrdno gazi. Iz čovjekove kratkoročne vizure na žalost, njegov mu svijet prije izmiče nego što se iznova gradi. A još je bolnije ako on na tom klizištu ne traži samo uporište za svoj opstanak, za život, već ako ga goni i onaj viši nagon da se izdigne do sfera koje Kandinski naziva Životom, jedinim pravim.
— K. Tarle
sudjeluju: MARIJA BITUNJAC, SANDRA GRIŽIĆ, MAGDA HENOK, ANA MALNAR, MAJA TROBIĆ
Tehnička podrška: Judith Bethke
Produkcija: Subscena, 2019.
ulaz slobodan
Program Subscena sufinanciran je sredstvima Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba, Ministarstva kulture RH, Zaklade Kultura nova i Nacionalne zaklade.
SubScena vas poziva na javnu izvedbu
Stephanie Felber i Luise Lochmann: Doméstic
vrijeme: 27. travnja 2019., 20h (ulaz slobodan)
prostor izvedbe: Filmski studio, AKC Medika, Pierottijeva 11 (Zagreb)
HRV:
Stephanie Felber i Luise Lochmann tijekom boravka u dijalogu između objekata i koreografskih struktura.
Okruženi smo objektima i koristimo stvari u našem svakodnevnom životu uglavnom bez naše svijesti o tome kako djelujemo s njima i kako gradimo ovisnost s njima.
Kako ćemo reagirati ako objekt više nije tamo?
Kroz koreografski dijalog želimo istražiti na koji način smo međusobno ovisni o stvarima i kako možemo pretvoriti domaći objekt u „skulpturu“.
izvode: Stephanie Felber, Luise Lochmann
ENG:
A Research about the Relationship and Use between Humans and Objects
We are surrounded by objects and using things in our daily lives mostly without our awareness of how we operate with them and how we build dependence with them.
With doméstic we want to research through a choreographic and sculptural approach on which ways we are inter-dependent
with things and how we can transform a domestic object into an „ art-sculpture“ though a choreographic dialog.
O izvođačima:
Stephanie Felber works in the interface between visual and performing arts. Own works have been presented in Munich, Španski Borci Cultural Centre, (JSKD) Javni sklad RS za kulturne dejavnosti and Festival ŽIVA Ljubljana, Quartier am Hafen Cologne, Mediteranski Plesni Center Svetvincenat, Shawbrook Irland, Museum der bildenden Künste Leipzig, Dock11 Berlin, 19th INTERNATIONAL FESTIVAL FAKI ZAGREB. She receives regular funding from the cultural department of the state capital Munich, the Goethe Institute, the Bavarian State Association for Contemporary Dance (BLZT) from funds of the Bavarian State Ministry of Education and Culture, Science and Art and the Kunstsalonstiftung Quartier am Hafen Cologne. As a performer she worked with Tino Sehgal, Susanne Linke, Chris Ziegler, Ted Stoffer, Lisa Nelson, Nigel Charnock, Benoît Lachambre and various Munich choreographers. Furthermore she works with the sound installation artist Allard van Hoorn, the director Tomma Galonska and Alexeij Sagerer. www.stephanie-felber.de
Luise Lochmann finished her dance studies 2014 in Munich. She has her base in Munich as a freelance dance artist, dance-teacher and choreographer. 2016 she was engaged by Strado Compagnia Danza in Ulm and by D4Dance Germany Company in Munich. At the end of 2016 she started a collaboration with a colleague to work as a duo. 2017 they received a residency at Tanztendenz München and created “Enthüllung”. Some extracts were shown at Hier = Jetzt dance festival in Munich. In June/July 2017 Luise has already worked with Stephanie Felber on a dance film project which was funded by the City of Munich.
www.stephanie-felber.de
*****************************************************************************
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride poziva vas na izvedbu GET OUT!. slovenskog teatra Works,u petak 10.svibnja 2019. od 20.00 sati u Filmskom studiu Medika, Pierottijeva 11, Zagreb.
GET OUT!
Točka između tri umjetnička izričaja: PLES, LUTKARSTVO, GLAZBA.
U potrazi za nepredvidljivom silom života.
Get Out! Izvedba sastoji se od tri umjetničke forme: plesa, lutkarstva i glazbe.
U potrazi za nepredvidivom snagom života Get out! je izvedba koja se temelji na suradnji triju umjetničkih oblika – suvremenog plesa / lutke / glazbe – u novi izvedbeni sustav gdje svaki dio stoji sam po sebi, ali istovremeno koegzistira u vlastitom biću.
Plesačica pleše uz vrlo malu lutku, a glazbenici slikaju pokret, stvarajući atmosferu i dijalog. Glazba je živi oblik koji stvara zvukove i ritam na licu mjesta, a lutka donosi svoju vizualnu dimenziju i unosi svoj život u nju.
Vjerujemo u novi način plesa – lutkarskog plesa – gdje predmeti žive i počinju plesati. Glazba je ovisna o kretanju plesača i lutke. Pokušava opisati odnose između njih, pronaći moguću boju i temperament njihove interakcije, pratiti njihovo kretanje i energiju i voditi kao nepredvidljiva sila života
Dramaturgija lutkarskog plesa jednostavno se razvija kako bi se pružila snažna sloboda za improvizaciju i pronašlo nove načine suživota plesa, lutke i glazbe.
Priča ima dvije razine:
1. Pokazuje kako smo zarobljeni
2. Iskazuje težnju da se izađe iz zamke
PITANJE JE “KAKO” – NE “ŠTO”
Naš pravi cilj pronalaženja slobode su različiti načini kako se oslobađamo, a ne sloboda na kraju. Različiti načini, kako doći do puta oslobođenja. Zato se usredotočuju na improvizaciju i istraživanje njihovih umjetničkih područja.
Koncept: Tea Kovše, Katja Vravnik in Mojca Kamnik
Dramaturgijs: Tea Kovše
Ples i koreografija: Katja Vravnik
Lutkarska animacija: Tea Kovše
Dizajn lutki: KARIN SCHÄFER FIGUREN THEATER
Glazba: Mojca Kamnik
Kostimografija: Tatjana Dragičevič
Fotografija: Nika Holcl Praper
Video: Tadej Ošlovnik
Produkcija Gledališče DELA
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.