(Predavanje se odvija na engleskom jeziku; ulaz je slobodan.)
Hakeri – kao tehnolozi, teoretičari, umjetnici i pretpostavljena avangarda, također rade “bullshit” poslove [D.Graeber: “Bullshit jobs”] kako bi opstali. Većina ne samo da živi život podređen logici recentnih neoliberalnih kapitalističkih društava, već ih i unapređuju.
Zbog svoje uvjetovanosti politikom financiranja, trenutni tipovi institucija koji nude potencijal za razvoj mehanizma promjene – nevladine ili akademske organizacije, “etički” startupi, kao i trenutni hackerspaceovi – nedovoljni su za da bi se ta promjena dogodila za većinu.
Dodatno, već ograničeni resursni kapaciteti [carrying capacity] tih institucija, u pogledu prenošenja i skaliranja – često su izloženi sustavnoj opasnosti upravo proporcionalno mjeri u kojoj je njihov rad transformativan. To se očituje u zatvaranju sveučilišnih humanističkih programa diljem svijeta, ciljanoj razgradnji regulatornih agencija, kampanjama diskreditiranja nevladinih organizacija itd.
Međutim, hackbases – “hakerske baze” ili samo “baze” – mogu ponuditi upravo onaj kritično potreban, prenosiv i održiv model rada i življenja koji bi svima omogućio život integralne političke i tehničke prakse na dobrovoljnoj osnovi [opt-in] i uz puno zaposlenje [full-time].
Ovi prostori za hakiranje, teoriju, umjetničku, političku praksu i život [live-in] – eksperimentiraju, razvijaju i nude nove temelje za pobunu – ne bi li preokrenuli negativan trend kojime tehnologija transformira društva i prirode.
30. rujna 2018. u dvorišnom prostoru AKC Medike održat će se performans/instalacija Brune Isakovića u sklopu programa Festivala prvih a u produkciji udruge Domino i Festivala prvih (Studio Artless). Tijekom performansa provest će se ritualizirano dijeljenje knjiga Michel Foucaulta Povijest seksualnosti: Volja za znanjem 1. dio, Briga o sebi 2. dio, Upotreba zadovoljstva 3. dio.
Autor ovaj participativan performans naziva „performansom kolektivne odgovornosti“, te je u tu svrhu odaslao poziv za sudjelovanjem kulturnim i obrazovnim institucijama, političkim strankama, izvršnoj vlasti na državnoj i lokalnoj razini, ali i široj javnosti. Zainteresirane strane pozvane su da tijekom ili prije izvedbe preuzmu 750 primjeraka knjiga “Povijest seksualnosti I, II, III” Michela Foucaulta. Knjige će biti postavljene na drvenoj instalaciji 10 sati prije početka performansa tijekom kojih će svi moći “spasiti” po jedan besplatan primjerak svakog od tri toma knjige. Performans završava u 21 sat spaljivanjem drvene instalacije.
Naslov koji je motiv ove izvedbe smatra se najznačajnijim djelom Michela Foucaulta, prethodnika i utemeljitelja queer teorije. Glavni oslonac Foucaultovog pristupa analizi društva jest seksualnost, kao prirodna karakteristika ljudskog življenja koja se na Zapadu snažno potiskuje, posebice od XVII. st. do danas.
Performans će se održati u nedjelju 30. rujna, u dvorištu centra AKC Medika, u Pierottijevoj 11, u trajanju od 11 do 21 sat.
Ovaj poziv je poslan svim medijima, kulturnim i obrazovnim institucijama, političkim strankama, izvršnoj vlasti na državnoj i lokalnoj razini te drugim zainteresiranim stranama, kao i javnosti, a ovim putem ga prenosimo u cijelosti:
Poštovani,
Pozivam Vas da mi pomognete spasiti knjige 30. 9. 2018. na participativni performans kolektivne odgovornosti “Budućnost seksualnosti” u okviru Festivala Prvih gdje ćemo svi imati priliku besplatno preuzeti 750 knjiga “Povijest seksualnosti I, II, III” Michela Foucaulta. Knjige će biti postavljene na drvenoj instalaciji 10 sati prije početka performansa tijekom kojih će svatko moći preuzeti po jedan besplatan primjerak svakog od tri toma knjige. Instalacija i performans bit će predstavljeni u dvorištu kluba Medika u Zagrebu.
Ovim radom ukazujem na trenutne rezultate kulturne politike koja je dovela do propadanja knjižarske mreže, poraznih statistika prodaje knjiga i općeg nepovoljnog stanja u sektoru izdavaštva. Više knjiga je u nakladničkim skladištima nego ih je na policama knjižara ili ih s polica dođe do blagajni. Udruga Domino je prije četiri godine izdala komplet od tri knjige Povijest seksualnosti Michela Foucaulta, što je ujedno i prvi integralni prijevod tog vrijednog djela na hrvatski jezik. Svaki tom je štampan u nakladi od po petsto primjeraka.
Briga o sebi potaknula me da aktivno promislim o problemu pretrpanog skladišta, te sam ponudio konceptualno rješenje koje se možda čini radikalnim izvan konteksta. Međutim, ne i u usporedbi s radikalnom situacijom nemogućnosti plasiranja knjiga na tržište, nemogućnosti svih nas da knjigu ne gledaju kao na luksuz, nemogućnosti prodaje minimalne naklade djela kakvo je Povijest seksualnosti. Svačija Volja za znanjem će se moći ostvariti za vrijeme trajanja instalacije. Naime, 750 primjeraka knjiga će biti preseljeno iz skladišta nakladnika i postavljeno na drveno postolje kao desetosatnu instalaciju koja će završiti spaljivanjem postolja.
Zainteresirana publika, građani, mediji i štovatelji knjiga su pozvani da tijekom svih deset sati trajanja dođu razgledati instalaciju i slobodno uzmu po jedan besplatan primjerak prvog, drugog i/ili trećeg dijela Povijesti seksualnosti Michela Foucaulta. Knjige koje po isteku trajanja instalacije ostanu na postolju će u okviru performansa “Budućnost seksualnosti” biti prikladno uništene na našu kolektivnu odgovornost.
Vjerujem da Vam se obraćam na vrijeme da biste mogli planirati svoj dolazak i preuzimanje primjeraka knjiga što će doprinijeti boljoj čitateljskoj Upotrebi zadovoljstva. Svojim sudjelovanjem pomažete da instalacija koja se pali bude bez ijedne knjige. Ukoliko niste u mogućnosti na dan performansa preuzeti svoje primjerke knjiga, odnosno spasiti ih od uništavanja, možete doprinijeti ideji spašavanja knjiga kupnjom kompleta knjiga uplatom sto kuna (tržišna vrijednost kompleta je 357 kuna) na žiro račun izdavača IBAN: HR9724020061100291204, udruge Domino, Ožujska 9, Zagreb, te će Vam knjige biti dostavljene poštom na adresu koju navedete pri slanju potvrde o uplati na mejl udrugadomino@gmail.com
U očekivanju da ćete se rado odazvati ovom participativnom performansu i da ćete i druge potaknuti da ili na dan performansa dođu po svoje primjerke ili da se kupnjom ove vrijedne knjige poštede.
Ovaj poziv je poslan svim medijima, kulturnim i obrazovnim institucijama, političkim strankama, izvršnoj vlasti na državnoj i lokalnoj razini te drugim zainteresiranim stranama, kao i javnosti.
Vjerujem da zajedničkim minimalnim trudom možemo izbjeći propadanje knjiga.
Srdačno Vas pozdravljam,
Bruno Isaković
Poštovani,
premijera predstave autora i redatelja Saše Božića Bolji život održat će se 11. listopada u Teatru &TD u 20 sati. Ulaz isključivo s pozivnicom.
Reprizne izvedbe na rasporedu su 12. i 13. listopada.
Bolji život sastoji se o dva dijela – Budućnosti koju izvode Nataša Dangubić, Petra Hrašćanec i Jerko Marčić te Igre prijestolja koji izvode Boris Barukčić i Ugo Korani.
Autor i redatelj: Saša Božić
Igraju: Budućnost: Petra Hrašćanec, Nataša Dangubić, Jerko Marčić; Igre prijestolja: Ugo Korani, Boris Barukčić
Pokret: Petra Hrašćanec
Producenti: Ivan Mrđen, Mario Gigović
U Budućnosti glumci adresiraju gledatelje i pozivaju ih na sanjarenje o boljem životu, obećavajući kroz kazalište ispunjenje bolje budućnosti. Kazalište se pokazuje kao mjesto potencijala, fantazma i snova o mogućnosti boljeg života. No je li doista tako? Koliko naša potreba da budemo negdje drugdje zaprava razara naše bivanje u svakodnevici. Predstava počiva na jednostavnoj proceduri: izvođači najavljuju što će učiniti u budućnosti, a onda to i učine. No, što se dogodi kada ono što najave ne mogu nikako učiniti? Kakva ih budućnost čeka? U drugom dijelu predstave predstavnici nove generacije hrvatskog kazališta uprizoruju ljude opsjednute televizijskim spektaklima, velikim epskim sagama, koje najavljuju neku drugačiju budućnost, u kojem se iskustvo realiteta seli u virtualni svijet velikih junaka, nadnaravnih bića i konstantnog spektakla, pojasnio je autor i redatelj Saša Božić.
Riječ je o posljednjoj u seriji predstava u ciklusu On Entertainment Saša Božića kojoj prethode predstave Born to Please iFolk/Acts, a koje su izvođene diljem Hrvatske.
Želimo se igrati s neposrednošću i promiskuitetom, koji manje-više uvijek karakteriziraju odnos između publike i izvođača, a izostaju u velikim televizijskim spektaklima, istaknuli su glumci, koji su zajedno s redateljem, Sašom Božićem, zaslužni za koncept predstave.
Projekt je realiziran u produkciji kazališne grupe De Facto, a projekt su podržali Studentski centar u Zagrebu – Kultura SC/ Teatar &TD, u sklopu projekta APAP – Performing Europe 2020, sufinanciranog sredstvima programa Kreativna Europa Europske Unije
SUBOTA 3.11.2018., 21:00H
KLUB ATTACK, AKC MEDIKA, PIEROTTIJEVA 11, ZAGREB
PAVLEISDEAD
Pozivamo Vas na live glazbeni performans, ovom prilikom predstavljen u okviru programa SubScene za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride, kojoj je cilj afirmirati i povezivati avangardne i eksperimentalne izvedbene umjetnike/ce iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju.
Izvedba se odvija u klubu Attack!, AKC Medika, u subotu 3. studenog 2018., s početkom u 21:00h. Ulaz je slobodan i besplatan!
Subota 3.11.2018., 21:00h
Klub Attack, AKC Medika, Pierottijeva 11, Zagreb
Autor: Pavleisdead
Trajanje: 45′
Produkcija: SubScena
Mračan eksperimentalni hip hop i noise koji se brzo podvlače pod kožu; vatrena inicijacija lude zabranjene/transcendentalne koncertne vibre.
Pavleisdead — glazbeni entuzijast koji je svoju adresu preselio iz San Diega u Zagreb.
Inspiraciju crpi iz proročanstava, filozofija, radikalne politike, i snažnog interesa za okultno te temeljne želje za postizanjem vječne transcendentalne veličine gledajući u ponor čovječanstva i strastveno ga potvrđujući. Pavleisdead kreira nasilnu šumovitu noise-rap mješavinu apolonijskih i dionizijskih elemenata, u jednu besprijekornu cjelinu koja je strukturirana ali apstraktna i uskrsava vlastitu ravnotežu u tematskim izdanjima. Svaki projekt pred razvoj snovite vizije postavlja subjekt i zaplet; esencije projekta kronološkog rastakanja božanstava od strane nevidljivih sila. Pavle kreativno živi i umire u optimističnoj harmoniji životnih patnji, uz skladbe prepune “eksperimentalnih gadosti koje uvrću uši”.
https://pavleisdead.bandcamp.com/
https://pavleisdead.com/
Late Dinner- C*caine fueled sea electronics
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride neprofitni je projekt kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika, a s ciljem afirmiranja i povezivanja avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada “Kultura Nova” i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.
http://attack.hr/subscena/
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride poziva vas na izvedbu predstave
„Surface“ , 08. prosinca 2018. u 20.00 sati u prostoru DZIU Medika (Pierottijeva 11, Zagreb).
Surface je multimedijalna predstava koje se bazira na istraživanju poveznice između svjetla, zvuka, pokreta i plesa. Oblikovana oko laserske harfe predstava obrađuje suživot tehnologije i čovjeka kroz kibernetički pristup. Pokretom i plesom stvaraju se zvukovne i svjetlosne slike koje tvore zajednički izričaj površinom laserske mreže. Pogled u dubinu kroz val površine osnovna je premisa ove predstave.
Izvođači: Tanja Puklek i Filip Borelli
Dizajn laserske harfe: Leo Bettinelli
Dizajn zvuka: Leo Bettinelli i Filip Borelli
Koreografija: Tanja Puklek i Filip Borelli
Kostimografija i scenografija: Tanja Puklek i Filip Borelli
Ukratko o autorima
Tanja Puklek je hrvatska autorica i izvođačica koja istražuje interakciju plesa, cirkuske umjetnosti i matematičkih principa. Kombiniranjem navedenog traži nove metode i ishode u izvođačkom, autorskom i edukacijskom smislu. Studij matematike završila je 2012. godine na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu i od tada djeluje kao profesorica, plesačica i žonglerka koja promiće svjesnost o vezi između matematike i žongliranja.
Filip Borelli (rođen 23.12.1984.) je hrvatski autor koji istražuje interakciju između svjetlosti, zvuka, pokreta i glazbe. Student je druge godine diplomskog studija smjera Novih medija na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu gdje je prethodno završio Ekonomski fakultet. Od 2009. godine djeluje kao izvođač, glazbenik i autor.
Leo Bettinelli je argentinski autor glazbenih i svjetlosnih koncepata s rezidencijom u Austriji. Završio je glazbenu kompoziciju elektroakustičnih medija u Quilmes National University te je 2012. osnovao organizaciju Circus Lumineszens koja je aktivna na polju kulture, edukacije i umjetnosti. Djeluje kao inovator, performer, glazbenik i producent. Organizira festival svjetla Blocheide leuchtet i festival eksperimentalne glazbe Niños Consentidos u Austriji. Dobitnik je Guthman nagrade 2016. Georgia instituta u SAD-u za inovativni glazbeni instrument.
https://www.facebook.com/events/1962335460527977/
****************
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
GLA SANJE
“Predstava Nikoline Komljenović i Božidara Šumija promišljanjem odnosa objekta i subjekta postavlja tako relevantna pitanja u kontekstu izvedbenih umjetnosti a doseže i dosad nerazrješivu enigmu ljudskoga postojanja..”
Ivana Slunjski, Kulturpunkt.hr
Ideja: Nikolina Komljenović
Igra i izvedba: Nikolina Komljenović i Božidar Šumi
Dizajn svjetla i izvedba: Bruno Pocheron
Grafičko oblikovanje i fotografija: Tomislav Turković
Produkcija: ekscena
Podrška: POUZ Zagreb i Tala plesni centar
Financije: Ministarstvo kulture RH
Predstava GLA SANJE dio je većeg projekta naziva Objekt u subjekt prelazi koji je počeo 2013. godine a bavi se procesom, tijelom, međuprostorom, samostvaranjem. Prva predstava serije radova vezana je uz kralježnicu i njen subjektivitet konkretnog tijela. Gla sanje, koje je druga predstava istoimenog serijala, bavi se glasom tijela u stvarnom i metaforičkom značenju.
Autopoiesis međuprostora djelovanja igra se s iskakanjem tijela pred misao. Božidar, Nikolina i Bruno ne proizvodeći samo i sami, bivaju proizvedeni u odnosu o gledanja, gla sanja, po kretanja i razmjeni pozicija. Redoslijed događaja potpuno je neovisan od njihova poretka u prostoru i vremenu.. Besformno koketiraju sa sadržajem, smiješe se gledanju, sanjaju o glasu, odnose se u vremenu i svijetle u prostoru. Igra je to spirale improspekcija koje se skupljaju u kolaž sastavljene razglednice, tijelom ispisane. Ekspresije su koje ništa ne predstavljaju osim čistog energetskog potencijala a time čine multiplicitet sadržaja, želja i shvaćanja. To je Koreografska praksa zatečene dramaturgije te koreografske trenutačnosti koja kao zadano polazište koristi 7 pojmova: POGLED, GLAS, POKRET, PROSTOR, SVJETLO, ODNOS, VRIJEME.
Cirkultura izvodi “rad u nastajanju” čije elemente su pronašli kroz dvotjedno istraživanje u sklopu rezidencije kroz platformu Subscene. Prvi rad u nastajanju izveden je u lipnju 2018. godine. Tu/bez: TAKE2 je najava za sljedeće etape umjetničkog istraživanja unutar projekta Tu/bez.
Podsjetimo se:
Istraživački zadatak je bio naći mogućnosti iskorištavanja poluproizvoda za prikazivanje vlastitih stanja, emocija i ekspresija kroz ples, fizički teatar, manipulaciju objektom, glazbu i multimediju.Područje istraživanja može se opisati pod domenom suvremenog cirkusa.
Umjetnici su zatvoreni u prostor ispunjen cijevima – ostatcima građevnih jedinica nekih gotovih proizvoda. Svaki od njih ima svoj pogled na iskoristivost ovog materijala, i svi dijele isti problem – nedostatak jednog od alata za vlastito izražavanje…
Izvode: Matija Vuletić, Aleksandar Đikić ,Tatjana Vuletić, Vladimira Šančić
Zvuk: Sven Senečić
Video: Tibor Grujić
https://attack.hr/tu-bez-umjetnicko-istrazivanje/
https://www.facebook.com/events/320024941928554/
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride neprofitni je projekt kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika, a s ciljem afirmiranja i povezivanja avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada “Kultura Nova” i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.
Dreg stiže na Fijuk! Dive i divovi beogradske dreg scene nastupaju za vas na dan žena na najraznovrsnijem sajmu stripova i grafika u Beogradu, Srbiji… Jugi… Od ženstvenog plesa do mizoginog besa, od lipsinka do pevanja sa falšom bez pardona i stresa, ove gigantkinje i gigatroni znaju da će vas ostaviti bez daha. Počinjemo sa programom, kao što ste i navikli, u 5-ak u 5, u Imago klubu, 8. marta (Dečanska 14).
17h start
20h sitoštampa uživo
23h nagradna igra
23:15h DRAG
PERFORMERKE I PERFORMERI:
Lady K + Dekadenca je kabaretski dvojac koji sarađuje već par godina. Uz jedan klavir i dva mikrofona, vode vas popularnim pesmama kroz svoje latentne ljubavi i egzotične putešestvije!
Lady K – šljokičava rasplamsacija, virtuozna dama za klavirom; biće, muzički sjaj i ton glamuroznih razmera
Dekadenca – proizvod velike ljubavi prema sceni, mjuziklu, brodvejskim i holivudskim divama koje su „veće od života” i koje zahvaljući svojoj veličini opstaju uprkos prolaznosti vremena. Svojim nastupom pokazuje kako je dreg forma umetnosti koja obuhvata scenski pokret, glumu, slikanje i pevanje.
https://dekadenca.com
mrs. Lillycafé – Panonska diva, vernica pokojnica, večita udovica, posnija od hleba, a masnija od svega. Svoju karijeru započinje kao Ljubica kafekuvarica u menzi Subotičkog zatvora, gde je naučila sve tajne uspešne žene. Pozom joj je sledio Centralni zatvor, a na kraju crevni.
U menzi upoznaje biznismena sumnjivog poslovanja, nakon čije iznenadne smrti stiče duboki džep, a svoj mir pronalazi u raznim umetničkim oblicima.
www.instagram.com/mrs.lillycafe/
DREKI kro – Dejan Kro je očuHo Dajaninih Sinova, životno pogubljen i verovatno će prebiti onog ko je rekao to za njega a i tebe što to sad čitaš
Nikkoletta Starleta – peti Dajanin Sin, solidarna starleta, slepa za muškarce, premijerno izvodi za vas svoj prvi singl
Dragitza Braditza – osmi Dajanin Sin, želi vaše pare na svojoj bradi i to će i dobiti
Indi’saisi – jedanaesti Dajanin Sin, valjda neodlučni/a DJ (?) nije sigurna da li želi da dođe uopšte…
Radna Verzija – Work In Progress – dvanaesti Sin.. i tako…
Gostovanje nagrađivane crnogorske predstave Sin, autorice i dramaturginje Mirjane Medojević, u režiji Mirka Radonjića, održat će se 8. i 9. ožujka u Velikoj dvorani &TD-a s početkom u 20 sati.
Tekst Sin ne bavi se temom rata, već onima koji poslije njega ostanu – otpacima rata. Onima koji znaju da pakao postoji, i da se nalazi na zemlji. Onima koji su išli u pakao. Išli i vratili se. Živi. Ali doživotno ranjeni i(li) osakaćeni. Onima koje je ovo društvo potisnulo u kolektivni zaborav jer su kolateralna šteta sjećanja na nemili rat. Druga riječ za zaborav je demenca (lat. de – iz, mens – pamet). U kontekstu crnogorskog društva ta dijagnoza opisana je kao kolektivna, selektivna, patriotska demenca. Neslužbeno je opisana. Jer službeno – Crna Gora nije sudjelovala u ratu. (autorica i dramaturginja, Mirjana Medojević)
Autorica teksta i dramaturginja: Mirjana Medojević
Redatelj, scenograf, dizajner svjetla: Mirko Radonjić
Kostimografkinja i suradnica scenografa: Lina Leković
Asistentica redatelja: Marija Backović
Uloge: Marija Đurić, Srđan Grahovac, Omar Bajramspahić
Performans Neljudsko
Izvedba se odvija na ulazu u MM centar gdje izvođačica okupira prostor stvarajući svojevrsno stanište, definirajući vlastiti teritorij. Prostorni okvir funkcionira istovremeno kao izlog – prostor izloženosti, ali i kao barijera koja sprječava ulaz u stvarni prostor institucije, što je očiti komentar zbivanja na kulturnoj sceni.
Izvođačica, smještena u mali stakleni okvir, nalazi se u gotovo laboratorijskim uvjetima. U takvim uvjetima ona se odriče paradigme ljudskosti i svih zahtjeva toga pojma te kroz tijelo pokušava stvoriti, propustiti i istražiti drugačije mogućnosti postojanja i postajanja, uzimajući u obzir vlastite tjelesne datosti. Odričući se identiteta, ona postaje organizam koji istražuje vlastite mogućnosti. Izvedba postaje izvedba stanja, a ne aktivnosti.
Josipa Bubaš (1979.) uz autorski rad, bavi se izvedbenom teorijom i praksom. Kao izvođačica i koautorica sudjelovala je u različitim projektima. Diplomirala je povijest umjetnosti i engleski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Trenutno završava doktorski studij na Odsjeku za interdisciplinarne humanističke znanosti na Sveučilištu u Zadru, s temom:Izvedba tjelesnosti i tjelesnost izvedbe. Autorica je brojnih predgovora i likovnih kritika. Članica je AICA-e, ULUPUH-a, UPUH-a I HZSU-a.
Autor fotografija: Tomislav Čuveljak
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.