VINTAGE LJETNI VRT:
Putopisi u Ljetnom vrtu:
Život u Sahari i narod Saharawi
PETAK 19.7.2018 /// Upad: FREE
FB: https://www.facebook.com/events/242560423222143/
Nakon odličnog putopisa iz Sjeverne Koreje, u četvrtak 19. srpnja vas vodimo u Saharu., tj. vodi vas Damir Vujnovec. Budite u Savskoj 160 od 19:00h.
VIDEO: https://youtu.be/m77hAVTm0uY
Najveća pješčana pustinja na Zemlji dom je naroda Saharawi, ljudi koji zadnjih četrdesetak godina žive u okrutnom okolišu u kojem malo toga uspijeva preživjeti. Nedaće kroz koje prolaze nisu maknule osmijehe s njihovih lica i volju za životom, učenjem i upoznavanjem dobrih ljudi iz njima dalekog svijeta kojima vole biti odlični domaćini.
Damir Vujnovac boravio je dvaput među njima i donosi nam priču sa sunčane strane Sahare.
Nakon putopisa vas čeka novi program Savske 160 u formi druženja s umjetnicima -> FB: Vrtlarenje – Art Hangout vol. 2 I 19/7/18 VIB
**************************************
Više informacija o programu Vintage Industriala:
www.vintageindustrial-bar.com
www.facebook.com/vintageindbar
www.twitter.com/VintageIndBarZg
www.instagram.com/vintageindzagreb
8. izdanje Supertoona, međunarodnog festivala animacije, održat će se u Šibeniku od 22. do 27. srpnja 2018. U pet festivalskih kategorija kratkih filmova (profesionalni kratki, studentski, filmovi za djecu, animirani glazbeni spotovi i namjenski filmovi) u šest dana bit će prikazano 175 filmova iz 21 zemlje diljem svijeta, a festival ugošćuje preko 50 stranih i domaćih autora filmova.
Filmski festival u gradu bez kina zvuči kao nemoguća misija, ali glavni natjecateljski programi ponovno će se odvijati u “ljetnim kinima” za ovu prigodu napravljenima na već odlično prihvaćenim lokacijama Maloj Loži i Gorici. Festivalski centar bit će u ex Galeriji Matija (Studio galerije sv. Krševan), koja će biti mjesto susreta svih posjetitelja i autora, ali i mjesto učenja, razmjene ideja i događanja bogatog popratnog programa.
Popratni programi rasprostranjeni su na još tri lokacije u gradskoj jezgri, a novost je festivalski ljetni bar za after partyje na Gorici, gdje će se svake večeri nakon završetka projekcija uz piće moći poslušati koncerti ili DJ nastupi.
U glavnoj natjecateljskoj konkurenciji, onoj kratkih animiranih filmova, publiku očekuje 27 filmova, a mnogi su dosad već požnjeli zavidnu količinu nagrada na najznačajnijim svjetskim festivalima. Među njima su “Biciklisti” / “Cyclists” Veljka Popović (HR-FRA), “Kako se kalio čelik Igora” / “How Steel Was Tempered” Igora Grubića (HR), “Prošlost raste” / “Past Is Growing” Dee Jagić (HR), “Two for Two” Jelene Oroz (HR), “Negative Space” Maxa Portera i Ru Kuwahata (FRA), nominiran za nagradu Oscar 2018. u kategoriji kratkih animiranih filmova, te “The Hunt” Alexeya Alekseeva (FRA).
U kategoriji Animirani filmovi za djecu prikazat će se 31 film, između ostalih “Crvena jabuka” / “Red Apple” Ane Horvat (HR), “Bijela vrana” / “White Crow” Mirana Miošića (HR), “Two trams” Svetlane Andrianove (RUS), “Chiripajas” Olge Poliektove (ŠPANJ/RUS). Šibenik, kao sjedište međunarodnog festivala djeteta, ima najmlađu filmsku publiku najvećih očekivanja pa Supertoon posebnu pozornost posvećuje izboru dječjeg programa u nadi da će Gorica i ovoga ljeta biti pretijesna za sve one koji s radošću prate ovu kategoriju.
Ono po čemu je Supertoon prepoznat i po čemu iskače od drugih festivala, osim šarma lokacije i spontane atmosfere samog festivala, kategorija je Animirani glazbeni videospotovi, koja je i dalje vodeća u svijetu po broju filmova u konkurenciji.
Među 54 filma koji će se natjecati za nagradu, prikazat će se i oni za pjesme “The Story of O.J.” rap superstara JAY-Z-ja, autora Marka Romaneka (USA), “Things It Would Have Been Helpful To Know Before The Revolution” u izvedbi Fathera Johna Mistyja, autora Chrisa Hopewella (USA), “3PM” benda pipschips&videoclips, autorice Martine Mestrović, “Želim robota” sastava U pol 9 kod Sabe, autorice Ane Horvat, i mnogi drugi sjajni filmovi koji spajaju glazbu i animaciju.
Po 30 filmova bit će prikazano u kategorijama Animirani namjenski film, u kojoj se može vidjeti na koje sve načine kompanije koriste animaciju i njezine blagodati u svojem oglašavanju i približavanju proizvoda i usluga potrošačima, te Animirani studentski film, koja obuhvaća većinom diplomske filmove studenata animacije, koji ih stvaraju rasterećeni pritisaka komercijalnog uspjeha i s velikom slobodom izraza.
Supertoon sustavno i kroz cijelu godinu radi na edukaciji djece i mladih na polju vizualnih umjetnosti i animacije te su njegove radionice za djecu i mlade među najposjećenijim dijelovima programa. Ovoga ljeta bit će organizirane dvije. Dječja, za koju je već sada izvjesno da će se tražiti stolica više i koju vodi mladi animator Martin Babić, te radionica VJ-inga namijenjena mladima, na koju su pozvani studenti regionalnih i međunarodnih fakulteta i sveučilišta.
Za festivalski vizualni identitet zaslužne su Dunja Janković kao autorica vizuala i ilustratorica, čija će izložba biti postavljena u Šibeniku za trajanja festivala, te Nives Sertić kao dizajnerica i animatorica.
Ulaz je besplatan na sva događanja.
Raspored događanja:
FESTIVALSKI CENTAR: ex. GALERIJA MATIJA
11.00 – 12.00 – Razgovori s članovima žirija
12.00 – 13.00 – Repriza natjecateljskog programa filmova za djecu
13.00 – 14.00 – Repriza natjecateljskog programa studentskih filmova
14.00 – 15.00 – Repriza natjecateljskog programa kratkih filmova
GALERIJA KRŠEVAN – Ul. don Krste Stošića
(otvaranje u nedjelju 22. 7. u 19:00, radno vrijeme svaki dan 10.00 – 13.00 / 18.00 – 21.00 ) – Izložba SELFIE : DUNJA JANKOVIĆ
GRADSKA KNJIŽNICA – trg POLJANA
( od utorka do petka)
10.00 – 12.00 – Planktoon, dječja radionica animacije
GRADSKA VIJEĆNICA – trg REPUBLIKE
( od utorka do petka)
15.00 – 21.00 – Supervision, studentska radionica animacije
MALA LOŽA – trg IVANA PAVLA II
(otvaranje festivala 22.7. u 21:00 – projekcije dosadašnjih pobjednika na Supertoonu)
(zatvaranje festivala 27.7. u 21:00 – projekcije pobjedničkih filmova na Supertoonu 2018)
20.30 – 21.00 – Razgovori s autorima filmova
21.00 – 22.00 – Natjecateljski program studentskih filmova
22.00 – 23.00 – Natjecateljski program kratkih filmova
SKALE GORICA – Ul. don Krste Stošića
21.00 – 22.00 – Natjecateljski program filmova za djecu
22.00 – 22.30 – Koyaa : popratni filmski program za djecu
22:30 – 23:00 – Popratni muzički program
23.00 – 23.30 – Natjecateljski program namjenskog filma
23.30 – 00.30 – Natjecateljski program animiranog glazbenog videa
00.30 – 02.00 – Festivalski party (svaku večer)
Detaljna PDF satnica s rasporedom prikazivanja svih filmova po danima – uskoro.
ENGLISH VERSION COMING SOON
Supertoon međunarodni festival animacije organiziran je uz potporu Grada Šibenika, Turističke zajednice Grada Šibenika i Hrvatskog audiovizualnog centra.
10:00 akcija čišćenja okoliša i unutarnjeg prostora
11:00 kretivne radionice za djecu i odrasle (izrada i ukrašavanje namještaja od paleta, izrada oglasnog panela)
14:00 pauza uz topli obrok
16:00 radionice “U zdravom tijelu zdrav duh” (slackline, žongliranje, gumi-gumi / lastiš, akrobacije na svili); DJ radionice na otvorenom
KulinarKA – priprema roštilja i graha na otvorenom (donesite svoj kotlić, roštilj i lonac)
20:00 projekcija filmova Kinokluba Karlovac
23:00 DJ program na Skeni (Retro disko
24:00 Infinity revival fiends
DJ PhillDam, Uminal, Matej Hulak i drugi
Akcija se provodi uz potporu Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva u okviru programa Naš doprinos zajednici te pomoć
(Predavanje se odvija na engleskom jeziku; ulaz je slobodan.)
Hakeri – kao tehnolozi, teoretičari, umjetnici i pretpostavljena avangarda, također rade “bullshit” poslove [D.Graeber: “Bullshit jobs”] kako bi opstali. Većina ne samo da živi život podređen logici recentnih neoliberalnih kapitalističkih društava, već ih i unapređuju.
Zbog svoje uvjetovanosti politikom financiranja, trenutni tipovi institucija koji nude potencijal za razvoj mehanizma promjene – nevladine ili akademske organizacije, “etički” startupi, kao i trenutni hackerspaceovi – nedovoljni su za da bi se ta promjena dogodila za većinu.
Dodatno, već ograničeni resursni kapaciteti [carrying capacity] tih institucija, u pogledu prenošenja i skaliranja – često su izloženi sustavnoj opasnosti upravo proporcionalno mjeri u kojoj je njihov rad transformativan. To se očituje u zatvaranju sveučilišnih humanističkih programa diljem svijeta, ciljanoj razgradnji regulatornih agencija, kampanjama diskreditiranja nevladinih organizacija itd.
Međutim, hackbases – “hakerske baze” ili samo “baze” – mogu ponuditi upravo onaj kritično potreban, prenosiv i održiv model rada i življenja koji bi svima omogućio život integralne političke i tehničke prakse na dobrovoljnoj osnovi [opt-in] i uz puno zaposlenje [full-time].
Ovi prostori za hakiranje, teoriju, umjetničku, političku praksu i život [live-in] – eksperimentiraju, razvijaju i nude nove temelje za pobunu – ne bi li preokrenuli negativan trend kojime tehnologija transformira društva i prirode.
Poštovani,
u četvrtak, 4. listopada u kultnom zagrebačkom MM centru bit će prikazani rani radovi velikana hrvatskog filma, Rajka Grlića, uz gostovanje samog redatelja. Program počinje u 19:30, uz besplatan ulaz, a dio je projekta Kratke slike posvećenog inovativnim filmskim strujanjima, prateći tokove suvremene produkcije, ali i klasičnih ostvarenja koja su ostavila neizbrisiv trag na različite svjetske kinematografije. Rani Grlićevi radovi predstavljaju se u sklopu programske cjeline Runda kratkogposvećene hrvatskom kratkometražnom filmu.
Redatelj Rajko Grlić u svojoj je, više od pola stoljeća dugoj karijeri snimio pozamašan broj dugometražnih igranih filmova (Samo jednom se ljubi, U raljama života, Karaula, Ustav Republike Hrvatske…), osvojio neke od najuglednijih međunarodnih filmskih nagrada te pokrenuo jedan od najpopularnijih domaćih festivala, onaj u Motovunu. Ove se godine okitio i nagradom Vladimir Nazor za životno djelo što je sjajna prilika da otkrijemo kako su izgledali sami počeci njegove filmske odiseje. Program uključuje njegove prve radove nastale u Kinoklubu Zagreb. Tu je i film s kojim je ostvario prve značajne međunarodne uspjehe, a koji je snimio za legendarni Filmski autorski studio Sve jedno drugo pojede u kojem u samo jednom kadru iznalazi bespoštednu alegoriju ljudskog stanja. Program zatvara Grlićev zabranjeni dokumentarac Pitka voda i sloboda (1974) koji je dobio još dva nastavka, jedan 1986, a drugi 1998. godine.
S Rajkom Grlićem filmska kritičarka Višnja Vukašinović uživo razgovara o njegovim autorskim počecima, traženju autorskog jezika i izazovima s kojima se susretao kao mladi filmaš koji je tek kretao u profesionalne vode.
Više informacija potražite na službenoj web stranici MM centra i na Facebook eventu.
Poštovani,
u četvrtak, 25. listopada u 19:30 u kultnom MM centru prikazuje se film Trás-os-Montes svojevrsnog oca suvremene portugalske kinematografije Antónia Reisa, koji je sa suprugom Margaridom Cordeiro neupitno utjecao na generacije filmskih autora u Portugalu i ostavio neizbrisiv trag na portugalski nezavisni film.
Ulaz na program je besplatan, a više informacija potražite na http://mmcentar.sczg.hr/ i www.facebook.com/kratkeslike/
Prve asocijacije pri spomenu portugalske kinematografije za većinu su, vjerojatno, Manoel de Oliviera, Pedro Costa, João Pedro Rodrigues i Joaquim Saphino. Stvaralaštvo svih ovih značajnih autora neupitno je povezano s Antóniom Reisom (1927-1991) koji se zbog originalnosti stila smatra jednim od najvažnijih portugalskih redatelja, no, koji je izvan granica svoje zemlje gotovo nepoznat. Imao je veliki utjecaj na portugalski filmski preporod u post Salazarskom razdoblju i na autore stasale u 80ima i 90ima. Rèisov je filmski jezik radikalno surov i jedinstven, on je spoj dokumentarizma i fikcije, etnologije i poezije, stvarnosti i fantazije, prošlost i sadašnjost su u vremenskom kontinuitetu. Posebnost njegovog stila očituje se i u istraživanju granica montaže koje proizvode vizualne rime, asocijacije i skrivena značenja. Njegovi su filmovi lirska potraga za dušom portugalske kulture i povijesti kroz mitologiju i ruralni folklor. Filmski mu opus nije velik, a većinu je filmova stvarao sa suprugom Margaridom Cordeirom (1938). Njihov drugi zajednički film, Trás-os-Montes (1976.), kojeg gledamo u MM-u, dokumentarno je igrani etnografski film, prepun izleta u apstrakciju i literarne sfere u prikazu istoimene sjeveroistočne portugalske provincije, kroz seriju dugačkih kadrova i često odsustvo dijaloga u prikazu tradicionalnih običaja u nestajanju.
Rad A. Reisa i M. Cordeiro bit će predstavljen u suradnji s Portugalskom kinotekom, a u okviru Kratkih slika, projekta posvećenog inovativnim filmskim strujanjima, koji prati tokove suvremene produkcije, ali i klasičnih ostvarenja koja su ostavila neizbrisiv trag na različite svjetske kinematografije.
SUBOTICA EXPRESS #6
Program kulturne razmjene “Subotica Express” se ove 2018. godine održava šesti put u Subotici (19.10.) i Zagrebu (28.10.). Projekt su pokrenuli Udruženje za razvoj kulture “URK” i Fondacija za omladinsku kulturu i stvaralaštvo “Danilo Kiš” iz Subotice, a od ove godine subotički partner projekta je Udruženje “Klara i Rosa” iz Subotice.
“Subotica Express” stiže u Zagreb 28. listopada 2018. godine s jako zanimljivim putnicima iz Subotice – Ivana Matić, likovna umjetnica, Lea Vidaković, multimedijalna umjetnica, bend Neprijatno mi je i redakcija časopisa Symposion. Domaćini su Marshmallow Notebooks i ilustrator Željko Beljan.
21:00 Izložba: Ivana Marić & Željko Beljan
21:00 Symposion
21:15 Film: Lea Vidaković – “The Vast Landscape – porcelain stories”
21:30 Koncert: Marshmallow Notebooks
22:30 Koncert: Neprijatno mi je
IVANA MARIĆ (Subotica, 1991.) diplomirala je 2016. godine na master studijama Akademije umetnosti u Novom Sadu, smjer slikarstvo. Trenutno živi i radi u Subotici. Predstavit će se sa serijom radova nastalih pod utjecajem vaporwave-a, plakata, pop kulture i sirovog crtačkog izraza. Tematiku radova čini spoj likovnih utisaka, štamparske samovoljnosti mašine i drugih nepredvidljivih faktora, koji ovim radovima daju razigranu likovnu estetiku i spontanost. Radovi okupljeni u cjelini čine apstraktne forme u kojima se pojavljuju pojedini prepoznatljivi motivi stimulirani slučajnošću. Ivana je izlagala na četiri samostalne izložbe, na brojnim grupnim izložbama i učestvovala na projektima i likovnim kolonijama.
LEA VIDAKOVIĆ (Subotica, 1983.) je multimedijalna umjetnica koja se bavi kreiranjem animiranih instalacija, u tehnici tradicionalne lutka stop-animacije. 2010. godine završila je studij animacije u Norveškoj, a 2011. diplomirala na grafičkom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu. Master studije audio vizualne umjetnosti polaže 2012. godine na Royal Academy of Art KASK, u Belgiji. Od 2014. pohađa doktorske studije na temu fragmentiranog narativa u animiranim instalacijama na Nanyang Technological University, School of Art, Design and Media u Singapuru. Izlagala je na brojnim izložbama i festivalima u zemlji i inozemstvu te je više puta nagrađivana. Član HDLU-a (Hrvatskog društva likovnih umjetnika) i SULUV-a (Saveza udruženja likovnih umetnika Vojvodine). U Zagrebu će prikazati kratki animirani film “THE Vast Landscape – porcelain stories”.
www.leavidakovic.com
Sinopsis: Lovac na lisice, prodavačica porculana, braća naučnici, dječak, tuljan i muzička kutija. Šest likova zarobljenih u prostorima čežnje i kontemplacije. Četiri priče o ljubavi, istraživanju i (samo)destrukciji. Film je nastao 2014. godine s potporom Hrvatskog audiovizualnog centra i Grada Zagreba.
NEPRIJATNO MI JE
Web: YouTube
Bend Neprijatno mi je je nastao iz potrebe za izuzetno prijatnom muzikom, ali mu to nije polazilo za rukom, jer iz njegovih ćelija izlaze zvuci na tragu The Pop Group-a, psihodeličnog Milesa, PiL-a i sličnih doajena lakih nota. Konačni, vječito kotrljajući zvuk grupe uobličen je pod mentorstvom gurua Karlheinza Stockhausena i dirigentske palice Miljenka Prohaske. Pomaknuta atmosfera benda priziva zvuk nikad prežaljenih subotičkih legendi Ludolf Neum i njegov paranormalni džuboks. Šestolavu inkarnaciju benda čine: Dušan Pualić – bubanj, Stojan Grubić – saks, vokal, Boško Purković – udaraljke, Uroš Jagodić – bas, Draško Korać – saks i Toni Markulj – gitara.
ČASOPIS SYMPOSION predstavlja jedinstveni kulturni produkt koji balansira na granicama vizualne umjetnosti, pisane riječi i muzike. Cilj redakcije časopisa je da promovira (i prodaje) unikatni, ručno izrađeni magazin čiji sadržaj ispunjavaju eminentni svjetski umjetnici (iz Srbije, Mađarske, Francuske, Brazila, Njemačke, itd). Posljednje izdanje je u obliku “Bio-trash” manifesta, dvojezično (mađarki i engleski jezik), a čine je monografije umjetnika: Ricz Geza, Davor Gromilović, Attila Štark i Aleksandra Waliszewska. Pored časopisa tu su i digitalni printovi, bedževi, majice i ostale stvarčice s motivima iz štampanog izdanja. Symposion čine jedinstveni stil, dizajn i tipografija.
THE MARSHMALLOW NOTEBOOKS
Web: themarshmallownotebooks.com, Bandcamp, YouTube
Krapinski prakantautor Matija Habijanec vraća se u Močvaru kako bi vam odsvirao i otpjevao neke sad već punoljetne i skoro pa punoljetne pjesmice, neke mikro-pop hitove s hvaljenog albuma The Marshmallow Notebooks koji je nakon objavljivanja na bandcampu i službenom websiteu (themarshmallownotebooks.com) doživio dva vinilna izdanja (originalna, rasprodana ploča objavljena je za Noisy Night u Hrvatskoj, a druga, s novim coverom i bonusom trackom, za Ill in the Head Records u Kanadi), neke pjesmice s nadolazećeg albuma Destruction (prvi singl samo što nije) i neke skroz friške pjesmice.
ŽELJKO BELJAN ŽAC
Ekstravagantni frontman ekstravagantnih bendova kao što su Panche Panache, Crawander ili Contract još je ekstravagantniji u svom likovnom izričaju. Budući da takav talent ne može proći nezamijećeno, na likovnu akademiju primljen je odmah po završetku srednje škole – s navršenih 30 godina! Željko Beljan, umjetnik i ilustrator, autor je brojnih plakata za klubove Močvara, KSET, Spunk, Vintage Industrial Bar, AKC Attack, medije Vizkulturu i Zarez te brojne druge umjetničke inicijative i bendove kojima je član ili suradnik. Radovi predstavljeni izložbom dio su horror-porn-cartoon likovnog koncepta Cartoon Core koji svojom provokativnošću i groteskom istodobno šokira i zabavlja, i vrše funkciju plakata za intergalaktički unikatan cartoon core bend Crawander. Željko Beljan rođen je 1984. u Vukovaru. Završio je školu za komercijalista, ali se nije pronašao u prodaji, pa se prije osam godina počeo baviti ilustracijom, stripom i izradom plakata. Njegovo umjetničko i izvedbeno djelovanje mahom je vezano na glazbu raznih bendova, među kojima su neki čiji je osnivač i član (npr. Contract, Crawander, MFC i Panache Panache te Owie Pockshull). Trenutno studira na trećoj godini Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, smjer animacija i novi mediji.
Njegov rad jednako je utemeljen u umjetničkom performansu i klasičnom narativnom crtežu te konstantno teži nadogradnji i daljnjem eksperimentiranju. Sudjelovao je na skupnim izložbama Izložba za plakat (2012.), Antisalon (2014.), Street Art Expo (2014.), Poster Extravaganza (2015.), Dan D (2015.), Split Art Convention (2018.), Sound Art Inkubator (2018.) i Tko radi scenu? — Dizajn za nezavisnu glazbu u Hrvatskoj 2011. – 2018. (2018.). Samostalno je izlagao u Osijeku 2016. godine, u organizaciji umjetničke organizacije Format C.
U četvrtak, 8. 11. na Kratkim slikama u sklopu programa Runda kratkog gledamo filmove redateljice Sonje Tarokić, Crveno(2009), Kurvo! (2011) i Ja sam svoj život posložila (2012). Nakon projekcija, filmska kritičarka Višnja Vukašinović razgovarat će s redateljicom Sonjom Tarokić i glumicom Marinom Redžepović.
Program se održava u MM centru, a početak je u 19:30.
Redateljica Sonja Tarokić i glumica Marina Redžepović surađuju već cijelo jedno desetljeće, a njihovo je profesionalno prijateljstvo iznjedrilo kratke igrane filmove u kojima se filigranski precizno razlaže ženska intima. Zahvaljujući njima ponuđenim uvidima o sadomazohističkoj prirodi međuženskih odnosa, neiskorjenjivosti iluzija u izgradnji identiteta i tami takozvanog prostora slobode u hrvatski je film na velika vrata ušla slika žene lišena svih do tada prisutnih stereotipa. S redateljicom Sonjom Tarokić i glumicom Marinom Redžepović filmska krtičarka Višnja Vukašinović razgovara o temama koje ih zaokupljaju u umjetničkom i privatnom smislu kao i o njihovom vlastitom genijalnom prijateljstvu kojeg se uskoro pripremaju sublimirati u iskustvo dugog metra. Sonja Tarokić za par mjeseci kreće u snimanje svog dugo pripremanog dugometražnog prvijenca Zbornica čiji je scenariji od početka razvijala u suradnji s Marinom kojoj će, kao i u kratkišima, pripasti glavna uloga naizgled snažne i samopouzdane žene. Ovakvo intenzivno prijateljstvo glumice i redateljice usmjereno kreiranju moćnih portreta žena na intimnim prekretnicama jedinstveno je i u kontekstu svjetskog filma pa nam je čast ugostiti ove dvije nerazdvojne dame i otkriti u kojem su filmu s novim filmom kao i što su naučile iz svih dosadašnjih.
Kurvo, trailer https://www.youtube.com/watch?
Ja sam svoj život posložila, https://www.youtube.com/watch?
AUKS JEDAN
OTVORENJE: ČETVRTAK, 8.11.2018., 20:00
GALERIJA SIVA (AKC MEDIKA, PIEROTTIJEVA 11, ZAGREB)
RADIONICA IZRADE NAKITA OD DRVA 9.11.2018 OD 16.00
Autonomni kulturni centar kroz program galerija Siva poziva vas na otvaranje izložbe osječkog street art umjetnika koji stvara pod pseudonimom Auks Jedan. Otvorenje izložbe predviđeno je za četvrtak 08.studenog 2018. od 20.00 sati u galeriji Siva, Pierottijeva 11 (Medika). Postav izložbe obuhvatiti će i radove nastale i na rezidencijalnom boravku u galeriji. Izložba je otvorena do 13.studenog, svaki dan, osim nedjelje od 17.00 – 20.00. sati.
U petak 9.studenog 2018. od 16.00 u galeriji Siva započinje radionica izrade nakita od drva, kao sastavni dio rezidencijalnog boravka umjetnika. Radionica traje dva dana, a prijave se primaju ispunjavanjem upitnika na poveznici: https://goo.gl/L89zo3 , zaključno sa 7. studenim. Sudjelovanje na radionicama je besplatno, a broj polaznika/ca ograničen.
Autor postavom izložbe ukazuje na manje vidljive, ponekad riječima neopisive stvari, koje iako na prvu možda nisu jasne, utječu na promatrača, ostavljajući trag i ukazujući na to da postoji puno više od stvarnosti vidljive oku.
Postav se sastoji od radova nastalih 2017. i 2018. godine, kao i radova nastalih na rezidenciji u galeriji Siva. Tehnike izrade radova su kombinirane, autor se najčešće služi akrilnim bojama u kombinaciji sa bojom u spreju. Na izložbi uz platna biti će i nekoliko izložaka maski načinjenih od recikliranih skate dasaka, a inspiriranih shamanskim maskama.
https://www.facebook.com/events/190811335168004/
RADIONICA IZRADE NAKITA OD DRVETA
Radionica se sastoji iz tri dijela. Polaznici/e će kroz prvi, uvodni dio saznati sve o recikliranju i načinu recikliranja. Cilj je kroz ovu radionicu i podignuti svijest o potrebi za recikliranjem i dati pregled mogućnosti na koji se sve način odbačeni predmeti iz svakodnevnog života mogu ponovno upotrijebiti, bilo da se radi o hrani, upotrebnim predmetima, odjeći, obući i sl. Mogućnosti su beskrajne.
Drugi dio radionice posvećen je praktičnom i kreativnom radu. Polaznici/e će proći kroz svge faze obrade i ukrašavanja drveta: gruba obrada, bušenje, rezanje, oblikovanje, lijepljenje, poliranje drveta, ukrašavanje, oslikavanje, rezbarenje, lakiranje drveta.
U trećem dijelu radionice formirati će se finalni izgled predmeta. Polaznici/e će naučiti načine izrade određene vrste čvorova za ogrlice, naučnice, narukvice i završiti svoje predmete.
https://www.facebook.com/events/275643839754444/
O AUTORU:
Auks Jedan dolazi iz Osijeka, a između ostalog bavi se i uličnom umjetnošću. Proteklih 5 godina izrađuje nakit, lule, kućni dekor. Uživa u stvaranju novih neobičnih oblika kombiniranjem raznih tipova drveta u velikoj količini prašine.Specifičan je i po tome što u izradi svog asortimana kombinira komade punoga drveta s recikliranim ostacima prošaranog skateboarda.
https://www.facebook.com/jedancrafts/
https://www.instagram.com/jedan_crafts/
Galerija Siva program je AKC-a, financijski podržan sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Zagreba, Zaklade “Kultura nova” i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.
http://attack.hr/galerija-siva/
U petak, 9. studenog u programu Kratkih slika –Prezreni žanr, prošireni žanr gledamo klasik The Rocky Horror Picture Showkojeg će nam nakon projekcije približiti filmski kritičar Mario Kozina i jedinstven umjetnički kolektiv House of Flamingo. Vidimo se u 20 sati u MM centru, ulaz besplatan.
The Rocky Horror Picture Show mjuzikl je s elementima SF-a, komedije i horora iz 1975., nastao u režiji Jima Sharmana. Scenarij su napisali Sharman i Richard O’Brien, a temelji se na istoimenom kazališnom mjuziklu Richarda O’Briena iz 1973. Produkcija je satirična posveta SF i horor filmovima B produkcije nastalima između 1930. i 1970. U filmu glume Tim Curry, Susan Sarandon i Barry Bostwick te članovi postave kazališnoga mjuzikla. Priča se vrti oko tek zaručena para čiji se automobil kvari u kišnoj noći pokraj dvorca u kojem će potražiti pomoć. Dvorac je pun neobičnih, kostimiranih ljudi, a vodi ga Dr. Frank N. Furter, ludi znanstvenik. Film je svoju popularnost stekao 1976. kad ga je publika počela prikazivati u Waverly kinu u New Yorku. Četrdeset godina poslije, to je najduže prikazivan film u filmskoj povijesti. Često ga se prikazuje u vrijeme Noći vještica. Danas, film uživa ogromnu međunarodnu popularnost. 2005. United States National Film Registry, Library ofCongress uvrstio ga je u red filmova za očuvanje.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.