Predstavu Potop redatelja Mirana Kurspahića, koja je nominirana u 4 kategorije za Nagradu hrvatskog glumišta te osvojila onu za najbolju mladu glumicu do 28 godina
(Iskra Jirsak) pogledajte 25., 26. i 27. veljače u Velikoj dvorani &TD-a. Početak je u 20 sati.
Glume: Lana Barić, Dean Krivačić, Sven Jakir, Iskra Jirsak i Franka Mikolaci
Predstava se bavi se 50. obljetnicom velike poplave u Zagrebu 1964. godine. To je kronika jednog grada, jednog društva. Priča je to o dvije generacije obitelji, iz dva različita vremenska perioda, 1964. i 2014. godine. Djedovi, bake i njihovi unuci, u jednom kazališnom vremenskom skoku postaju vršnjaci od tridesetak godina. Jedni se suočavaju s prirodnom kataklizmom u obliku poplave, a drugi s ekonomskom kataklizmom i posljedicama koje je ta ostavila na tu obitelj.
Na vrlo inteligentan način u Potopu je izložena zanimljiva obiteljska priča. Redateljski domišljato, glumački vrlo dobro izvedeno, tematski provokativno. Uz pitki i osvježavajući humor koji je s pravom mjerom začinio tešku i gorku priču. ( Olivera Radović, Kazalište.
https://www.youtube.com/watch?
Režija i dramaturgija: Miran Kurspahić
Igraju: Dean Krivačić, Lana Barić, Sven Jakir, Iskra Jirsak i Franka Mikolaci
Glazba: Nikša Marinović
Fotografija: Damir Žižić
Grafičko oblikovanje: Lana Hudina
Producentica: Petra Glad
Produkcija: KUFER i Sveučilište u Zagrebu, Studentski centar, Kultura promjene, Teatar ITD
Uz potporu: Grad Zagreb, Ministarstvo kulture RH, Zaklada Kultura Nova
Premijerno izvedena 12. lipnja.
Godine 2014. navršilo se 50. godina od velike poplave u Zagrebu. Dvije priče, jedna smještena u 1964., a druga u 2014. U temporalnome skoku, djedovi i bake te njihovi unuci postaju vršnjaci , koji se svaki na svoj specifičan način nose sa životom i bore s problemima koji ih potresaju. Kroz slučajeve ove dvije obitelji (a zapravo iste) uočavamo sličnosti i razlike, ali i nasljeđe koje utječe na njihove odluke. Kako su problemi isti a ljudi različiti, ili kako su ljudi isti, a problemi različiti? Teške i beznadne situacije često znaju izvući ono najbolje, ali i ono najgore iz ljudi, i ponekad je samo životni optimizam onaj određujući faktor koji ih razdvaja od očaja i pokreće prema naprijed. Je li doista potreban Potop da bi se stvari svele na pravu mjeru, sve poništilo i krenulo ispočetka, ili se sve još uvijek može popraviti, sačuvati i izgraditi neki novi „Nasip“ da spasi dan?
Vidimo se u Teatru koji čini razliku!
Monodrama Veliki odlazak u režiji i izvedbi sjajnog glumca Zdenka Jelčića, rađena je prema monodrami Minetti, austrijskog dramatičara Thomasa Bernharda. Predstava govori o povratku velikog glumca na kazališne daske nakon podužeg izbivanja, kako bi odigrao svoju oproštajnu ulogu. Na repertoaru je 02. i 03. ožujka u Polukružnoj dvorani &TD-a. Početak je u 20 sati.
Više na itd.sczg.hr ili www.sczg.unizg.hr.
Prijevod, adaptacija, režija i izvedba Zdenko Jelčić, glumac koji se odrekao klasike.
Stari glumac Minetti, nakon trideset godina izbivanja sa scene u predvorju hotela u Ostendeu čeka direktora teatra, koji mu je ponudio da još jednom odigra kralja Leara. Silvestarska je večer. Svi luduju, a on čeka. Slučajnim prolaznicima razlaže svoj život… pita se o smislu teatra i čeka.
Vani pada snijeg. Večer prolazi. Sudbina kralja Leara koji je velikodušno razdao sve ponavlja se na velikom glumcu.
Jedna od posljednjih velikih drama austrijskog dramatičara Thomasa Bernharda.
Dramu je preveo i za izvođenje adaptirao u monodramu Zdenko Jelčić.
Ona se više ne događa Minettiju u Njemačkoj nego Jelčiću u Hrvatskoj.
CIRKORAMA
„DANSE MACABRE- pokušaj vertikalnog povratka“
Cirkusko uprizorenje trenutaka nakon smrti ljudskog tijela
Što nakon gašenja tjelesnih funkcija? Što čini naša svijest? Gasi se istovremeno, nedugo nakon tijela ili ostaje aktivna u obliku energetskih čestica? Polazeći od jednostrane pretpostavke da se još neko vrijeme sjećamo i osjećamo život , krenuli smo u imaginarno istraživanje ponašanja umiruće svijesti . Dali smo joj pet različitih adresa/tijela kakvih se ona sjeća, u službi jednog obrasca- želje za životom i jedno živo biće -za igru sa životom ( ili možda…?!)
Sve to uz napomenu: Ovo nije stvarnost, ovo je samo sjećanje
„Danse Macabre- pokušaj vertikalnog povratka“ izvedbeno je utemeljena na zračnim akrobacijama i podnim improvizacijama 6 polaznica treninga zračnih akrobacija Cirkorame, a rezultat je jednogodišnjeg isprekidanog fizičkog istraživanja.
Rezervacija karata na: cirkorama@gmail.com
Cijena ulaznice: 30 kn
Produkcija: CIRKORAMA
Izvode: Eva Topić, Lea Ovčarić, Marijana Larma, Morana Radočaj, Petra Drmić, Petra Kožljan
Glazba: Bruno Motik
(prema motivima T.Albinoni/Remo Giazotto: “Adagio in G Minor “,
F.Chopin: ” Piano Sonata No.2 in B-flat minor, Op.35 “Marche Funebre”“,
D.D. Šostaković: ” Похоронный Марш Ленина” …)
Dizajn svijetla: Andrija Santro, Domagoj Šoić
Ton majstor: Dino Mudrić
Autorica: Jadranka Žinić Mijatović
Video: https://vimeo.com/97556812
Projekt je realiziran u suradnji sa Zagrebačkim centrom za nezavisnu kulturu i mlade-POGON , AKC Medikom, Zagreb i „Teatrom u šumi“, Rovinjsko selo , a podržan od strane Ministarstva kulture RH i Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba kroz Program udruge Cirkorama 2014.
Foto: Kristina Ogrinec
Odličnu predstavu Teškoće s izražavanjem kontroverznog argentinskog autora Raula Damontea Batane- Copija, možete pogledati 09. i 10. travnja u Velikoj dvorani &TD-a. Početak je u 20 sati. Prijevod i režiju potpisuje Edvin Liverić, a glume Bojan Navojec, Dado Ćosić, Dean Krivačić i Vesna Stilinović. Vizualni identitet predstave potpisuju Decker + Kutić.
U svom dramskom tekstu Teškoće s izražavanjem (L’homosexuelou la difficulté de s’exprimer, 1971.) na žestok način progovara o marginalnim temama poput homoseksualnosti i transrodnosti.
Apsurdna “melodrama” s primjesama komedije igrana u atmosferi latinoameričkih sapunica i pomaknutih glazbenih komentara znanih pjesmuljaka Eurosonga, progovara o kompliciranim odnosima likova koji nastanjeni u nekakvom nepoznatom ambijentu tragaju za vlastitim identitetom.
Tko je žensko, tko muško, tko je ženstven, tko stvaran, tko lažan, tko što želi? Je li predmet želje znak za razumijevanje „istinitosti“ seksualnosti neke osobe? Jesu li društvena obilježja prikazivanja seksualnosti ili identiteta u odnosu sa stimulacijom žudnje?
Pred gledateljem otkriva se razuzdan, kaotičan, zabavan, inovativan i drzak svijet kojega Copi stvara iz vlastitih bolnih iskustava.
COPI – Teškoće s izražavanjem
Prijevod, režija i izbor glazbe: Edvin Liverić
Oblikovatelj svjetla: Miljenko Bengez
Glazbena obrada: Marin Alvir
Vizualni identitet predstave: Decker + Kutić
Prijelom promotivnih materijala: Dario Dević i Hrvoje Živčić
Fotograf predstave: Damir Žižić i Kristijan Smok
Produkcija: Sveučilište u Zagrebu, Studentski centar u Zagrebu, Kultura promjene – Teatar &TD
Igraju:
Madre: Bojan Navojec
Garbo, Garbenko: Dado Ćosić
Irina: Dean Krivačić
Puškin : Vesna Stilinović
Cinik, okrutan, lažno naivan, arogantan, očajan, aristokrat… i homoseksualac. Sve to je kontroverzni argentinski autor Raul Damonte Batana, čija su djela nastajala pod pseudonimom Copi.
U svom dramskom tekstu Teškoće s izražavanjem (L’homosexuelou la difficulté de s’exprimer, 1971.) na žestok način progovara o marginalnim temama poput homoseksualnosti i transrodnosti.
Apsurdna “melodrama” s primjesama komedije igrana u atmosferi latinoameričkih sapunica i pomaknutih glazbenih komentara znanih pjesmuljaka Eurosonga, progovara o kompliciranim odnosima likova koji nastanjeni u nekakvom nepoznatom ambijentu tragaju za vlastitim identitetom.
Kao i Jean Genet, s kojim je dijelio očaranost podzemljem i njegovim jezikom, Copi je ustanovio vrlo suptilnu klasifikaciju seksualnih identiteta, s vrlo maštovitom gradacijom ženstvenosti i muževnosti. Što se obilježja muževnosti više zahtijevaju i pretpostavljaju, postaju sumnjiva do te mjere da se svaka spolna ljestvica obrće i u njoj se više nitko ne može prepoznati.
Tko je žensko, tko muško, tko je ženstven, tko stvaran, tko lažan, tko što želi? Je li predmet želje znak za razumijevanje „istinitosti“ seksualnosti neke osobe? Jesu li društvena obilježja prikazivanja seksualnosti ili identiteta u odnosu sa stimulacijom žudnje?
Pred gledateljem otkriva se razuzdan, kaotičan, zabavan, inovativan i drzak svijet kojega Copi stvara iz vlastitih bolnih iskustava.
COPI
Copi je rođen u Argentini (1939) pod imenom Raul Damonte Batana. Od preseljenja u Francusku (1963) djeluje kao dugogodišnji suradnik za Le Nouvel Observateur pod svojim pseudonimom – Copi. Autor je desetaka dramskih tekstova koji su objavljeni u Francuskoj i uglavnom pisani na francuskom jeziku. U nekima od uprizorenja i sam je igrao. Njegova se djela počinju postavljati na scenu 70-ih godina prošlog stoljeća, uglavnom u frankofonskim zemljama, kao i u Latinskoj Americi. Umire od AIDS-a 1987 u Parizu.
Klubvizija SC poziva na projekciju izbora kratkih filmova i AV performans ”Ghost Tapes”, ovu subotu, 11. travnja, s početkom u 20h, u MM centru.
Prikazujemo odabrane radove članova nastale kroz 2014. i 2015., koji predstavljaju eksperimentalni i DIY pristup u radu s filmskom vrpcom i dijele fascinaciju u otkrivanju mogućnosti filmskog medija, kombinirajući niz tehnika i fotokemijskih procesa.
AV performans ”Ghost Tapes” nastao je iz zvučne kompozicije inspirirane pronađenim vrpcama, terenskim snimcima, beatovima i radijskim frekvencijama. U suradnji El Mahdya Jr i Maje Rezoug zvuk se nadograđuje fragmentiranim filmovima (S8 &16 MM) u formi live vizuala.
Performans ”Ghost Tapes” premijerno je izveden na izložbi The Laboratory of Hearing u Helsinkiju.
Facebook event: https://www.facebook.com/
Ulaz na program je besplatan!
OHOHO FESTIVAL UNDERGROUND D.I.Y. STRIPA I ULIČNE UMJETNOSTI
U organizaciji Autonomonog kulturnog centra Attack! festival će se održati od 16.-19.travnja 2015. u prostorima bivše tvornice Medika u Pierottijevoj 11.
Ohoho festival zamišljen je prventstveno kako bi se omogućio prostor neafirmiranim umjetnicima/cama i umjetnicima/cama koji/e stvaraju u undergroundu, a koji su za svoj medij stvaranja odabrali ilustraciju, strip ili pak uličnu umjetnost. Svrha festivala je neometano izlaganje, ali i razmjena iskustava, te edukacija.
Zašto ovakav festival? Prisustvujući kao aktivni akteri na ovoj sceni unatrag pet godina, svjedoci/kinje smo njezinog naglog razvoja, ali i sve većeg zanimanja šire publike za produkciju umjetnika/ca koji su obuhvaćeni/e ovim granama underground umjetnosti. S obzirom da je umjetnost tzv. Street arta rubna i često se vidi u obliku “potpisa” tj. writinga koji mogu neugledno djelovati na fasadama, jedna od ideja ovog festivala je edukacija mladih, te osvještavanje ulične estetike legalnim putem. Umjetnost na ulici može biti jak estetski segment koji bi poboljšao vizualni identitet sivih gradskih četvrti – što je veliki svjetski trend!
S druge strane strip stvaralaštvo ima golemu komercijalnu produkciju širom svijeta (najjače su u SAD-u, Japanu i Francuskoj). Osim komercijalne produkcije postoji isto tako i međunarodna scena autorskog, umjetničkog i nezavisnog stripa. Njihovi stripovi nisu orijentirani na masovnu publiku i komercijalni učinak i zato se upravo tu događaju zanimljivi eksperimenti i pomaci bitni za razvoj medija. Na svim postojećim strip festivalima u Hrvatskoj glavni je problem što ne postoji prostor za neafirmirane strip crtače/ce, već se većinom izlaže i promovira komercijalno strip izdavaštvo koje prezentira rad već afirmiranih strip umjetnika/ca. OHOHO festival će zato pokušati otvoriti prostor svima onima koji/e stvaraju na nezavisnoj sceni.
Trend smanjivanja sredstava za nezavisne kulturne programe od strane Grada Zagreba i Gradskog ureda za kulturu obrazovanje i sport kao i Minstarstva kulture nije zaobišao i naš festival, stoga smo bili primorani odustati od dijela programa koji je trebao ugostiti još neke inozemne kolektive. Unatoč tome, festival smo ipak odlučili održati u skromnijim uvjetima stoga se nadamo da ovogodišnji Ohoho festival nije ujedno i zadnji Ohoho festival.
Festival počinje burzom stripa i izdanja na kojem će nam se predstaviti nekoliko strip izdavača, autora/ica i kolektiva iz Hrvatske i regije pa i šire. Neki od njih su KOMIKAZE, GARAGE L iz Francuske, Tvrdokorne mrlje, Kolektiv Sitotisak, Damir Steinfel i Enver Krivac iz Rijeke, te SLUŠAJ NAJGLASNIJE!.
U djelu festivala posvećenom uličnoj umjetnosti, osim zagrebačkih umjetnika/ca na Jam-u će gostovati graffiti kolektiv 1170 iz Ljubljane, Džedaj i Tifani Rubi iz Rijeke, Avet iz Banja Luke i Fat Kid Benny iz Beograda.
Na ovogodišnejm Ohoho Festivalu biti će otvorene dvije izložbe; Prva je “Poster Extravaganza” u Mikrogaleriji, a to je skupna izložba autora koji svoj izričaj grade kroz plakate. Druga izložba je izložba stripa riječkih autora Damira Steinfela i Envera Krivca i doržat će se u galeriji Sivoj.
Tokom sva tri dana posjetitelji/ce će moći prisustvovati i edukacijama kroz strip stencil radionice, radionice linoreza i radionice izrade naljepnica.
Trodnevni grafiti jam počinje u četvrtak 16. travnja u 12:00, a ove godine ugošćuje preko 50 umjetnika/ca koji će oslikavati i crtati po unutrašnjim i vanjskim zidovima prostora Medike. Na jam-ovom grafiti dijelu sudjeluju gosti iz Slovenije, BIH, Srbije i Hrvatske: Animals, Guns Crew, 1107 klann uz potporu brojnih zagrebačkih grafitera. Na street art dijelu jam-a sudjeluje tridesetak umjetnika/ca: Linnch It, Maja Maar, Lonac, Stipan Tadić, Panda 186 samo su neki od sudionika/ca.
Prvi dan festivala kolektiv Sitostisak održati će svoj performans, a svečano otvaranje festivala nastavlja se glazbenim programom u klubu Attack! na kojem će nastupati gosti BABILONCI, Marko i Dj Zdena.
Večernji program rezerviran je i za glazbene programe u Chakka’s Room ili redovnom programu kluba Attack!.
Realizaciju festivala omogućili su Grad Zagreb, Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport; Ministarstvo kulture republike Hrvatske i Nacinalna zaklada za razvoj civilnog društva i Zaklada kultura nova.
Program realiziran uz potporu Autonomnog kulturnog centra – Attack, udruge Otompotom, Mikro Galerije, udruge Cirkorame, kolektiva sito(S)tisak i svih stanovnika, volontera i rezidenata AKC MEDIKE.
PROGRAM FESTIVALA:
ČETVRTAK 16.04.2015.
12:00 DVORIŠTE: GRAFITTI JAM
Ovogodišnji dvodnevni Graffiti jam osim domaćih rezidenta aerosol umjetnosti i klasičnog street arta ugostiti će umjetnike/ce iz Beograda, Ljubljane, Sarajeva, Zagreba i Rijeke.
Crtaju street art umjetnici/e:
Lonac (Zagreb)- specijalizirao na muralima, vrlo vidljiv umjetnik na ulicama, prepoznatljiv po svom stilu, i to ne samo u Hrvatskoj. Radovi mu hiperrealistično prikazuju osobna stanja svijesti, kojima vrlo zanimljivo propitkuje, provocira, šokira i potiče na razmišljanje.
http://www.jasam.hr/
http://www.jasam.hr/
https://www.facebook.com/
http://lonac.blogspot.com/
Artez (Beograd) – rođen 1988. godine, diplomirao je na Arhitektonskom Fakultetu Univerziteta u Beogradu 2013. godine. Proteklih 12 godina bavi se uličnom umjetnošću pod pseudonimom ‘Artez’ i trenutno je jedan je od najistaknutijih srpskih uličnih umjetnika. Tokom proteklih nekoliko godina aktivan je na internacionalnoj sceni ulične umetnosti – svoj trag je ostavio u mnogim europskim gradovima – Berlinu, Zagrebu, Helsinkiju, Rimu, Bukureštu, Parizu, ali u u brojnim gradovima širom Brazila i Indije. U pauzama između putovanja živi i radi u Beogradu.
https://www.facebook.com/
http://
Vanja Vikalo (Herceg Novi) – poznatiji kao Linnch, ilustrator je i dizajner karaktera, a dolazi iz Herceg Novog. Za sebe kaže da bi najradije samo to i radio; ilustrirao, kreirao storytelling svojih karaktera i stvarao animirane filmove. Već godinama je prisutan na umjetničkoj sceni u Crnoj Gori, Srbiji, ali i Hrvatskoj. Zajedno sa dizajnerom Mirkom Lazarevićem, 2008. godine osniva D-Bend studio, sa fokusom na alternativnijem kreativnom izrazu, uz izbegavanje korporativnog pristupa dizajnu. Sa istomišljenicima iz Herceg Novog i Beograda pokretač je festivala suvremene umjetnosti u Herceg Novom pod nazivom Sinestezija, koji se održava od 2011. U posljednje vrijeme ogroman fokus posvećuje crtanoj animaciji kroz novo-nastali studio za video produkciju – Rudnik Film. Sa animatorom Noyz-om, nedavno je završio ilustrirani spot za crnogorski hip hop bend Who See i numeru “Dinamida”. Hrvatskoj publici se predstavio kroz učešće na Muzeju Ulicne Umjetnosti 2013, dok je u studenom 2013 održao svoju drugu samostalnu izložbu pod nazivom “Baaad Dog” u galeriji Boonika u Zagrebu. Linnchov rad je duhovita i oštroumna kritika društva u kojem živi. Radovi su mu satirični, ironični, a poruke u njegovim crtežima i njihova višeslojnost su nešto što ga u velikoj mjeri razlikuje od brojnih ilustratora mlađe generacije.
www.linnch.it
http://vizkultura.hr/
http://www.vijesti.me/
http://www.vijesti.me/
Džedaj / Mislav Lešić (Županja) – završio je Osnovnu školu u Bošnjacima, Opću Gimnaziju u Županji i kasnije se upisao Akademiju Primijenjenih Umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, gdje trenutno pohađa 3.godinu; smjer slikarstvo. Stvara u slikarstvu, grafici, street artu, dizajnu, fotografiji, kolažu… Za sebe kaže da mu uzori potječu iz impresionističkog slikarstva i moderne na prijelazu pomješane sa psihodeličnom secesijskom i Durerovskom grafikom (posteri i street art), dadaističkim kolažima i filozofiji koja se bazira na nevjerovatnoj slučajnosti i nelogičnosti koja povezuje sve to.
Magna Mater (Zagreb) – mlada zagrebačka likovna umjetnica, prvotno grafička dizajnerica (završila je odjel grafike u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna) a nastavila je svoje umjetničko formiranje na nastavničkom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu.
Njezin nesvakidašnji pseudonim (lat. Magna Mater – Velika iliti Vrhovna Majka) drevno je ime najstarijeg poznatog štovanog božanstva iz kojeg su se kroz povijest razvila mnoga ženska božanstva. Velika Majka označava moćnu žensku energiju, davateljicu života, snažnu strastvenu ženu i zaštitnicu. Ona je prijateljica i majka nadnaravnih bića, životinja i ljudi, prirode i cijelog svemira. Rad Magna Mater je svestran i intermedijalan (intermedijalnost – korištenje više tehnika pri stvaranju jednog rada). Tehnike bira kao najadekvatnije oruđe za izražavanje svojih ideja. Njezin kreativan um bez prestanka stvara. Odraz toga su brojne grafike, crteži, slike, kolaži, murali, dizajni i videi-i.
Iva Milaković (Pula) – Rođena u Dubrovniku 1986. godine. 2004. završava školu primijenjenih umjetnosti i dizajna u Puli; smjer grafički dizajn. 2010. godine završava dodiplomski studij pri Accademia di belle arti di Venezia, a 2013. pri istoj akademiji i diplomski studij, smjer nove umjetničke tehnologije- multimedijsko projektiranje s ocjenom 110 e lode. Do sada imala dvije samostalne izložbe i sudjelovala je na više grupnih. Njezini radovi odišu istom poetikom, bilo da se radi o crtežu, instalaciji ili video instalaciji, bez obzira na medij, svojom linearnošću podržavaju osnovnu Ivinu (pra)tehniku crteža, a uporabni predmeti koji su dio instalacija podupiru ideju glavnog motiva.
Crtaju još Tifani Rubi http://
17:00 DVORIŠTE: BURZA STRIPA
Burza strip izdanja dati će pregled samoizdatih albuma i materijala vezanih uz strip, različitih kolektiva iz regije. Sudjeluju Slušaj najglasnije, Tvrdokorne mrlje, Sitostisak kolektiv, Komikaze, Garage L…
17:00 MIKROGALERIJA : RADIONICA GERILLA MARKETINGA: NALJEPNICE/STICKERI
Gerila marketing može se opisati kao ‘nekonvencionalna i neuobičajena metoda promocijskih aktivnosti kojima se s vrlo malo uloženih sredstava brzo postižu značajni rezultati. Ovaj način oglašavanja i senzibiliziranja javnosti o aktivnostima, prisutan je kao jeftina, a učinkovita metoda koja uz to ima i umjetnički karakter. Gerila marketing proteže se od stencil i graffiti ulične umjetnosti, do izrade uličnih stickera (naljepnica) i murala, plakata, transparenata, majica i video arta. Zbog svoje praktične upotrebe, stikeri (naljepnice) su veoma popularan način izražavanja u svijetu ulične umjetnosti. Umjetnici se pri izradi uglavnom koriste računalom za dizajn i obradu naljepnica te printerom da bi ih prenijeli u fizički oblik. U ovom slučaju na radionici će se koristiti starija manualna metoda izrade naljepnica pomoću samoljepljivih folija raznih boja, skalpela i podloga za rezanje.
Voditelj radionice – Mario Miličić graffiti umjetnik i grafički dizajner
PRIJAVE ZA RADIONICE VRŠE SE NA MAIL: ohohofestival@gmail.com ZAKLJUČNO S 15.TRAVNJEM; sudjelovanje na radionici je potpuno besplatno
17:00 – 18:00 DVORIŠTE: DRUŽBA sito(S)tisak
DRUŽBA sito(S)tisak očekuje vaš dolazak na naš događaj u sklopu događaja – sito(S)tisak na OHOHO, sve u službi hepeninga začinjeno performansom bez spektakla na kraju!
5 umjetnika daje po 1 rad – umjetnici radnici – pratite okolo pa ćeš saznati koji su umjetnici RADNICI! VI dođete – platite 50 kuna – donesete robu (majice, košulje, torbe, pregače i ostalo…) – birate 1/5 ili 5/1 – Mi štampamo! Umjetnici radnici i izvođači radova umjetnosti za narod – narod za tvornicu čuda!
Sav prihod je benefitiran za AKC MEDIKU – dakle vašim novcem krpamo rupe u proračunu i omogućujemo daljnju – vašu i našu egzistenciju u prostoru! Svi radovi su limitirani na Sad i Više nikad – dakle štampamo ih taj dan, nakon čega uništavamo sita i lomimo ruke umjetnicima i izvođačima radova, nakon čega više neće biti mogućnosti za naknadna tiskanja, dotiskivanja i potiskivanja!
Primamo narudžbe od 17:00 do 18:00 nakon čega zatvaramo šalter. Vi nam ostavljate vaše za ovu priliku pripremljene konfekcijske proizvode (majice, šalove, pregače i torbe, cekere kao i ostalo…), minimalno jedan, a maksimalno pet proizvoda. Izvođenje radova je od 18:00 do 20:00, a uključuje: tiskanje RADOVA , sušenje i peglanje istih kao i konačna isporuka RADA naručitelju, odnosno vama.
Svi sretni i zadovolnji u 20:00 zatvaramo!
19:00 GALERIJA SIVA: IZLOŽBA STRIPA DAMIRA STEINFELA
Damir Steinfl – rođen u Rijeci. Bavi se stripom, ilustracijom, organiziranjem i vođenjem strip radionica. Bio je član strip skupina Variete Radikale (1995-1999) i Emisija Emocija (2004-2009), te je surađivao sa strip kolektivom Komikaze. Radove je objavljivao u raznim tiskovinama i internet stranicama u Hrvatskoj, Austriji, Francuskoj, Italiji, Latviji, Mađarskoj, Makedoniji, Njemačkoj i Srbiji. Izlagao je na brojnim izložbama u zemlji i inozemstvu. Nagrade: 1995, Najbolji mladi autor, Salon stripa Vinkovci ’95. 1997, Grupa Variete Radikale osvaja nagradu za inovaciju u stripu. Tijekom školske godine svake subote u Opatiji vodi Kreativnu radionicu stripa i ilustracije namijenjenu osnovnoškolskom uzrastu. Živi i radi u Opatiji!
20:00 MIKRO GALERIJA: OTVARANJE IZLOŽBE POSTER EKSTRAVAGANZZA
IZLAŽU: Tvrdokorne Mrlje, Miro župa, Garage L, Miron Milić, Tifani Rubi, This town needs posters, Posteri *PRIGODNI, AUTORSKI, UPORABNI* iz ateljea Radione Sito(S)tiskarske&MoreZadru
22.30 KLUB ATTACK: OHOHO ZABAVA ILI SVEČANO OTVORENJE FESTIVALA
Babilonci – bend/projekt osnivača nezavisne kuće “Slušaj najglasnije!”, legendarnog Zdenka Franjića. Slušaj najglasnije je tijekom više od 20 godina djelovanja izdao više od 300 albuma iz cijelog svijeta, a manje je poznato da je upravo ta etiketa po prvi puta objavila albume Majki, Overflowa, Bambi Molestersa, Satana Panonskog, Goribora, Damira Avdića i mnogih drugih bendova koji su u međuvremenu ostvarili status priznatih glazbenika i oživjeli domaću scenu. Zdenko je i pokretač je nezavisne naklade knjiga “Bratstvo Duša” u kojoj se nalaze knjige pjesama Satana Panonskog, Aleksandra Stojkovića, kao i roman Pitija iz Goribora, Damira Avdića, Loua Profe te idejni začetnik kompilacije “Bombardiranje New Yorka”, koja je od svog prvog izdanja s kraja osamdesetih, pa sve do danas doživjela čak 14 izdanja te pružila značajan proboj brojnim domaćim bendovima na svjetsku scenu.
U njegovom bendu Babilonci povremeni postav čine i vokal Goribora Aleksandar Stojković St, Hrvoje Stančina – Hrc, koji vodi glavnu produkcijsku riječ u bendu te Robert Bušić – Buš, inače frontman prve postave Kojota. Glazba koju sviraju može se opisati kao zanimljiva mješavina kraut-rocka, elektronike, duba, psihodelije, trip-hopa i reggaea.
U glazbenom programu za otvaranje festivala nastupiti će i Marko i Darko; bend iz Zagreba. Sviraju vlastiti materijal koji se može opisati kao glasni, prljavi i ritmični garage-blues-punk s free-noise elementima. Ili jednostavnije: Marko i Darko je rock’n’roll bend iz Zagreba.
Nakon bendova zabavlja svojim odabirom funka Dj Zdena.
PETAK 17.4.
12:00 DVORIŠTE: GRAFITI JAM
Street art umjetnicima u petak se na graffiti jam-u pridružuju i grafiteri.
Gosti festivala su:
1107 KLAN — LJUBLJANA
https://www.facebook.com/
GUNS CREW — LJUBLJANA
http://
ZEK CREW — LJUBLJANA
http://www.zek.si/
TRU SKOOL KOLEKTIV — SARAJEVO
https://www.facebook.com/
Crtaju još street art umjetnici/e:
Lonac (Zagreb) specijalizirao na muralima
http://lonac.blogspot.com/
Artuditu (Zagreb) slikarski mladi dvojac široko vidjiv na ulicama
http://
Bins (Zagreb)
Lav (Zagreb)
Panda 160 (Velika Gorica)
Džedaj (Rijeka)
Tifani Rubi (Rijeka)
Grafiteri/aerosol umjetnici/e /zagrebački crew: Mane mei, Kole one, Sarmer, Rinok, Chuck, Fakat, Flyer, Casino, Royale, Chez186, Equipment, Modul 8, Kaktus
15:00 GALERIJA SIVA: IZLOŽBA STRIPA DAMIRA STEINFELA
15:00 MIKRO GALERIJA: OTVARANJE IZLOŽBE POSTER EKSTRAVAGANZZA
IZLAŽU: Tvrdokorne Mrlje, Miro Župa, Garage L, Miron Milić, Tifani Rubi, This town needs posters, Posteri *PRIGODNI, AUTORSKI, UPORABNI* iz atelje-a / radione Sito(S)tiskarske & MoreZadruge.
Garage L – organizacija je koja je svoj prostor za realizaciju osigurala u garažama Laurens grada Forcalquier u južnoj Francuskoj. Nekadašnje auto zastupništvo, 90-tih godina umjetnici/ce pretvaraju u umjetnički studio, a od 2006. postaje radionica posvećena izdavaštvu i grafici. Radionica je otvorena za izložbe, rezidencije, tisak i kreativni rad. Jedan on načina samofinaciranja udruge Garage L je profesionalni tisak knjiga, restauracija i ilustracije. Umjetnici koji stvaraju u okviru ovog kolektiva specijalizirani su za grafiku, litografiju i sitotisak. Neki od umjetnika/ca koji stvaraju u Garage L su: Vanessa Krolikowski (ilustratorica), Romuald Sourisse (restaurator), Alkbazz (slobodni umjetnik), Philippe Moreau (ilustrator), Catherine Georgarakis (grafičar), Timothy Georgarakis (grafički dizajner), Eric Ferrier (ilustrator), Fanny Pageaud (ilustratorica).
This Town Needs Posters – dvojac je koji se bavi oblikovanjem i tiskom plakata. Smatrajući se nedizajnerima, grafičko oblikovanje svode na same osnove, a naglasak stavljaju na proces fizičke izrade plakata. Materijali, vrsta boje i tip papira postaju glavni alati u procesu nedizajna. Svaka nepreciznost, nesavršenost i zanatska nevještina prihvaćene su kao dodatne vrijednosti.
Od 2012. godine fokusiraju se na izradu ručnih plakata tehnikom visokog tiska, među ostalima rade za bendove poput Die! Die! Die!, Storms, Criple and Casino, Punčke, ###, Joan of Arc, VVhile, Umor, Gone Bald i druge, te za klubove AKC Attack!, Močvaru, Spunk i nama nepoznata mjesta na Novom Zelandu. Na Danu D, 2014. godine, u sklopu izložbe “Dizajn na rubu” nagrađeni su od strane žirija prvim mjestom za najbolje izlagače na manifestaciji.
17.00 MIKROGALERIJA : RADIONICA GERILLA MARKETINGA: NALJEPNICE/STICKERSI
PRIJAVE ZA RADIONICE VRŠE SE NA MAIL: ohohofestival@gmail.com ZAKLJUČNO S 15.TRAVNJEM; sudjelovanje na radionici je potpuno besplatno
17:00 GALERIJA SIVA: STENCIL – STRIP radionica
Radionica spaja medij stripa i stencil grafita u jedno. Na radionici će se razraditi strip u njegovom jednostavnijem obliku, s posebnim naglaskom na likovnim i likovno-narativnim prikazima, gegovima i porukama u jednom do tri kadra. Stripu se reducira veličina i sadržaj kako bi se prilagodio stencil tehnici.
Za podlogu koriste se zidovi, a tehnike za izradu motiva su sprej i tamponi s bojom.Stencil grafit (šablona, matrica) je oblik grafita koji omogućuje korištenje matrice izrađene od papira, kartona ili drugih medija za stvaranje slike ili teksta koja je lako ponavlja. Željeni dizajn se izrezuje iz odabranog medija koji može zadržati formu (papir, plastika, drvo ili metal), dok se motiv prenosi na površinu pomoću spreja, valjka ili tampona koji se umaču u boju. Boja prolazi kroz izrezane rupe i ostavlja trag na površini ispod šablone. Za stvaranje višebojnog prikaza koristi se više različitih šablona. Matrice se sastoje od izrezanog crteža -rupe i pune površine s “mostovima” -tankim trakama materijala koji drže na okupu neizrezani dio matrice.Šablonom se mogu raditi i negativni prikazi kao što su prikazi ruku u špiljskim slikama, kada se pigment raspršuje oko motiva. Ova tehnika naziva se i aerografija.
Šablone su kroz povijest imale mnoge praktične primjene od prapovijesti u špiljskim crtežima, oslikavanja tkanine u starom Japanu, u grafikama starih majstora, ilustracijama knjiga i slikovnica, za štampanje masovnih publikacija (novina, letaka, naljepnica, igraćih karata..), za izradu prometnih znakova, za razne industrijske, vojne, trgovačke, stambene, komunalne, rekreacijske i druge potrebe, kao zidni ukrasi, te kao novi medij u suvremenoj uličnoj umjetnosti.
Voditeljica radionice: Ivana Zubović
PRIJAVE ZA RADIONICE VRŠE SE NA MAIL: ohohofestival@gmail.com ZAKLJUČNO S 15.TRAVNJEM; sudjelovanje na radionici je potpuno besplatno
17:00 DVORIŠTE: BURZA STRIPA Burza strip izdanja dati će pregled samoizdatih albuma i materijala vezanih uz strip, različitih kolektiva iz regije. Sudjeluju Slušaj najglasnije, Tvrdokorne mrlje, Sitostisak kolektiv, Komikaze, Garage L…
17:00 DVORIŠTE: KOMIKAZE Komikaze beđomatik akcija! radionica unikat beđeva/štand + izložba napravljenih ohoho! beđeva pod pokroviteljstvom Zaklada Kultura Nova.
http://www.komikaze.hr/
17:00 INFOSHOP /KNJIŽNICA PIPILOTTA : PREDSTAVLJANJE NOVE ETIKETE BRATSTVO DUŠA ZDENKA FRANJIĆA
Bratstvo duša nova je etiketa za strip i književnost. Osnivač etikete je Slušaj najglasnije!, prva nezavisne kuće u regiji. Franjić je rekorder po broju objavljenih naslova, od kraja osamdesetih do danas objavio je oko 500 albuma alternativnih izvođača. Ovog zagriženog, po mnogočemu specifičnog alternativca, ne zanimajunačini funkcioniranja glazbenog tržišta, no upravo je on na svojoj etiketi prvi put izdao mnoge od kasnije afirmiranih underground bendova. Smatra li nužnim da nezavisni izvođač u trenutku rasta svog utjecaja i dosega potpiše ugovor s većom kućom i tako na neki način izgubi 100% nezavisni status? “Mislim da to nije nezaobilazno. Izvođači koji krenu tim putom obično imaju u cilju da stignu do većeg broja slušatelja, a i nadaju se nekoj konkretnoj koristi od rada koji su uložili no obično se ubrzo i ono umjetničko i pokretačko (po meni dobro) pretvori u rad, odrađivanje i kolotečinu. No, ima i autora kojima je važnija sloboda izražavanja i umjetnička sloboda i kojib ostaju na mojoj etiketi i nastavljaju sa radom. Takvi autori imaju i po dvadesetak albuma i jako su produktivni jer ih ne ograničavaju zakoni biznisa. Takvi autori su po meni najkvalitetniji”, tvrdi čovjek koji nikad nije težio podizanju svoje kuće na neku komercijalniju razinu.
19:00 DVORIŠTE: RADIONICA LINOREZA
Linorez je tradicionalna grafička tehnika, koja danas, u rukama underground umjetnika postiže nevjerojatnu ekspresivnu snagu. Linorez se ponovo javlja kroz jezik suvremenog stripa i plakata, bok uz bok sa sitotiskom, s kojim dijeli jos jednu osobinu – mogućnost do it yourself- kućne produkcije, sto ih čini značajnim autorskim pa čak i subverzivnim sredstvom. Upravo zbog sve veće revitalizacije ove klasične tehnike u suvremenoj umjetnosti i njezine sve veće uporabe, francuski umjetnik Alkabazz održati će radionicu. Radionica će obuhvatiti čitav proces stvaranja grafike, od rezanja linoleuma, dizajna ilustracije do tiskanja. Cilj je proizvesti seriju autorskih grafika koje ce biti izložene tokom festivala, tempom kojim budu nastajale. Dakle, ostvariti novu formu radionicu-izložbu. Prijave za radionicu će biti objavljane prije samog festivala, ali tokom festivala radionica će imati otvoren karakter, model work in progressa s ciljem da se u stvaranju priključe posjetitelji i posjetitelji/ce festivala i na taj način utječu na dinamičnost stvaranja.
Voditelji radionice Garage L – Francuska
20:30 MIKROGALERIJA: DADAnti SPLIT VS ZAGREBAČKI SLAMERI – večer slam poezije
Nakon svega zabava i slušaona u Mikru!
SUBOTA 18.04.2015.
12:00 DVORIŠTE: GRAFITI JAM
15:00 GALERIJA SIVA: IZLOŽBA STRIPA DAMIRA STEINFELA
15:00 MIKRO GALERIJA: OTVARANJE IZLOŽBE POSTER EKSTRAVAGANZZA IZLAŽU: Tvrdokorne Mrlje, Miro župa, Garage L, Miron Milic , Tfani Rubi, This town needs posters, Posteri *PRIGODNI,AUTORSKI,UPORABN
17:00 DVORIŠTE: KOMIKAZE Komikaze beđomatik akcija! radionica unikat beđeva/štand + izložba napravljenih ohoho! beđeva pod pokroviteljstvom Zaklada Kultura Nova.
17.00 MIKROGALERIJA : RADIONICA GERILLA MARKETINGA: NALJEPNICE/STICKERSI
17:00 GALERIJA SIVA: STENCIL – STRIP radionica
17:00 DVORIŠTE: RADIONICA LINOREZA
PRIJAVE ZA RADIONICE VRŠE SE NA MAIL: ohohofestival@gmail.com ZAKLJUČNO S 15.TRAVNJEM; sudjelovanje na radionici je potpuno besplatno
17:00 DVORIŠTE: BURZA STRIPA Burza strip izdanja dati će pregled samoizdatih albuma i materijala vezanih uz strip, različitih kolektiva iz regije. Sudjeluju Slušaj najglasnije, Tvrdokorne mrlje, Sitostisak kolektiv, Komikaze i Garage L.
20:00 MIKRO GALERIJA: DADAnti Split vs zagrebački slemeri – članovi udruge DADAnti iz središnjice u Splitu i iz Zagreba na sceni se natječu u angažiranoj izvedbenoj slam poeziji protiv slam skupine Marija Kovača.
Događaj služi i kao generalna proba za 1. nacionalno prvenstvo u slam poeziji kojeg u zagrebačkoj Močvari tijekom lipnja organizira udruga DADAnti u suradnji s udrugom URK. Pobjednik prvenstva predstavljati će Hrvatsku na europskom prvenstvu u Estoniji.
Program se održava u MIKROgaleriji u suradnji sa udrugom Otompotom.
NEDJELJA 19.04.2015.
14:00 DVORIŠTE: BURZA STRIPA Burza strip izdanja dati će pregled samoizdatih albuma i materijala vezanih uz strip, različitih kolektiva iz regije. Sudjeluju Slušaj najglasnije, Tvrdokorne mrlje, Sitostisak kolektiv, Komikaze, Garage L…
14:00 MIKRO GALERIJA: IZLOŽBE POSTER EKSTRAVAGANZZA
IZLAŽU: Tvrdokorne Mrlje, Miro župa, Garage L, Miron Milić, Tifani Rubi, This town needs posters, Posteri *PRIGODNI,AUTORSKI,UPORABN
Službeni website:
Plesni solo „This is you? “ mlade umjetnice Matee Bilosnić pogledajte u srijedu, 22. travnja u Teatru &TD, s početkom u 20 sati. Cijena ulaznice je 35, a za studente 20 kn. Blagajna radi svakim radnim danom od 11-13 i dva sata prije početka predstave.
Glavni motiv koji dominira solom je headbanging, kojeg sam izdvojila kao polazište i odlučila se pozabaviti samom fizikalnošću kose. Studio u kojem sam radila je bio većinu vremena zauzet te sam ponukana time svoje probe imala u barovima, klubovima, na koncertima – svugdje gdje je društveno prihvatljivo plesati. Ideja se rodila na koncertu grupe Prodigy. Posebice mi je bio zanimljiv koncept pretvaranja pasivne kose u aktivnog protagonista koji nosi većinu fizičkog materijala. Motiv headbanginga, izolirani isječak nečega što nastaje kao čista ljudska potreba za izražavanjem, pokušala sam postaviti u kontrolirane uvjete izvedbe pred publikom, u kojoj svjesnost izvođača i publike mijenjaju značenje tog motiva. _rad na solu_ Na izvedbi sam radila sama, što je bilo jako izazovno iskustvo. U solu nikada ne pokažem lice da bih premjestila fokus s lica na tijelo. Rad na ovom solu pomogao mi je iskristalizirati moje trenutne zanimacije na polju plesnog izražavanja i performansa.
“Postoji taj trenutak u ovom solu kada stanem.
Smirim se.
S kosom preko lica.
I tada se javlja bol u mom vratu i postane tako nepodnošljiva te se opet vratim headbangingu.
Solo je nastavak istraživanja solo forme izvedene na festivalu Monoplay u Zadru 2013. godine. Početna ideja sola prenošenje je pokreta nastalog u specifičnim kulutrološkim i socijalnim uvjetima u performativni prostor.
Izdvojen je motiv svojstven određenom glazbenom žanru headbanging. Izdvajajući taj motiv i mijenjajući uvjete i okvir unutar kojeg se izvodi, kako taj motiv mijenja svoje značenje?”
Keep up with the force don´t stop, don´t stop ’till you get enough. Michael Jackson
Autorica i izvođačica: Matea Bilosnić
Glazba: Damir Šimunović
Dizajn svijetla: Marino Frankola
Kostim: Silvio Vujičić
Producent: Danijel Popović
Koprodukcija Monoplay festivala i Studentski centar u Zagrebu-Kultura promjene – Teatar &TD.
O izvedbi:
Tijelo se uspostavlja kao važan poligon u rizomatskoj mreži koju tvori kapitalistički krug proizvodno-potrošačkog karaktera koji nikad ne prestaje, nego se nastavlja u nedogled. Upravo na ovaj način se tka kompletni bios društva. Naša svakodnevnica.
Generiranjem ove problematike ukazuje se na načine kako se ti stratumi povijesti reflektiraju na scenski bios, ukazujući na činjenicu da je izvođačevo tijelo, između ostaloga, i političko tijelo, u kojemu su utkani svi mogući oblici biopolitičke moći i manipulacije.
Tako se i u izvedbi Kineske legende o nebu ogleda problematika pojedinčeva neuspjeha koji ne uspijeva sam dokučiti kako da se nahrani zrncima riže zbog svoje usredotočenosti na samoga sebe.
izvode: Ivan Tudek, Irena Boćkai, Vilim Ostović, Daniel Varela i Roko Nakić
Novi performans autora Borisa Kadina „Dedal 2.0“ premijerno će se izvesti u utorak, 19. svibnja u Polukružnoj dvorani Teatra &TD u 20 sati. Ulaz isključivo s pozivnicom.
Izvedbe: 20. i 21. svibnja / Polukružna &TD / 20 sati
Čovjek čiju priču želite čuti, čovjek koji želi govoriti istinu, kojeg nije strah od letenja, uvijek ima plan b, zna da je cilj daleko i kako doći do njega. On je Dedal 2.0.
Rad se bavi pitanjima slobode, slobodnih ljudi, interneta, sustava koji na ljude ispaljuje situacije, a ne metke, društvom kontrole/spektakla/otpada, te gomilom “slučajnosti” vezanih za državu. Na granici je teatra i performansa, realnog i fiktivnog vremena, realnog prostora i prostora fikcije koji povremeno koristi komunikaciju s publikom.
Dedal je neustrašivi junak, borac na fronti za slobodu, čovjek koji je pronašao svjetlo na dnu mračnog www.tunela. Zna razbiti šifrirane kodove, razumije opasnost kulture otpada. On je atipičan biciklist koji prosvjeduje ispred Ekvadorske ambasade u Londonu, zaziva ime Juliana Assangea te biva deportiran u Hrvatsku. No hoće li tamo i stići? Njegova lukavština i potraga za novom avanturom tu ne prestaje: on ulazi u kazališni prostor i prvi put u povijesti svemira, zajedno ćemo s njim iz tog prostora izaći kao potpuno slobodni ljudi.
Dedal 2.0 proizašao je iz natječaja LAB-a &TD 2014. odnosno laboratorija Teatra &TD koji jednom godišnje usvaja mlade umjetnike kako bi istraživali, griješili, propitkivali i afirmirali svoj rad. LAB&TD jedan je od rijetkih stalno otvorenih natječaja u području izvedbenih umjetnosti za mlade umjetnike.
Autor, dramaturgija, režija, video: Boris Kadin
Izvođač: Davor Kovač
Glazba: Obi 001 Kenobi, Obi 002 Kenobi, Obi 003 Kenobi, mr. Bavchevicz, Padre Kadin
Fotograf: Damir Žižić
Dizajn: Dario & Hrvoje
Produkcija: Sveučilište u Zagrebu, Studentski centar, Kultura promjene, Teatar &TD
Dedal knew that you cannot go around the system, you have to go through it.
Ko rukom odneseno, kompleksna je priča o međuljudskim odnosima, ljubavnima i prijateljskima, višestruko nagrađivanog kazališnog i filmskog redatelja Bobe Jelčića.
Riječ je o rekonstrukciji jednog naviknutog, uobičajenog druženja, priča o troje prijatelja, koje igraju Marko Makovičić, Jerko Marčić i Ivana Krizmanić. Predstava je na repertoaru 28. i 29. svibnja u Polukružnoj dvorani &TD-a. Početak je u 20 sati.
Također, 07. lipnja predstava gostuje i na 39. danima satire Fadila Hadžića u Kerempuhu.
Jedan od prijatelja, Marko, naziva svoje najbolje prijatelje, konvencionalniji bračni par, u namjeri da im se povjeri i zamoli ih za pomoć, kao što je uvijek radio. No ovoga puta, nije siguran da će sve proći tako jednostavno. Beznadan i depresivan, suočen s velikim problemima, Marko trči u njihovu kuću na rubu grada kako bi započeo svoju priču.
Trailer na https://www.youtube.com/
Više na itd.sczg.hr i www.sczg.unizg.hr
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.