U Teatru &TD, od 13. do 16. ožujka održat će se prvi &TD Susreti koji će ugostiti studentske predstave s osječke, riječke, splitske i zagrebačke akademije. Cilj &TD Susreta je ostvariti i poboljšati suradnju, zajedništvo, prijenos znanja i iskustava, te ono što je najvažnije, postaviti temelj za prijateljstva, koja će dugi niz godina nositi i tvoriti budućnost hrvatske kazališne scene. &TD Susreti pozivaju studente na aktivno preuzimanje inicijative u kreiranju budućih programskih sadržaja, nudeći im infrastrukturnu i programsku platformu. Također, Susreti žele ponuditi uvjete i pokazati da postoji potencijal za formiranje generacijski utemeljenoga istupa mladih dramskih umjetnika.
U 4 dana trajanja događanja, pratit ćemo 8 kazališnih naslova koje će predstaviti gotovo više od 40 mladih glumaca i glumica. Ulaz na sve predstave je besplatan.
Besplatne ulaznice mogu se preuzeti na dan izvedbe pojedine predstave na blagajni Teatra &TD, Savska cesta 25. Blagajna radi od 11 do 13 sati te dva sata prije početka predstave. REZERVACIJA NEMA!!!
Na repertoaru su sljedeće predstave i događanja:
13.3. sri. 19:00 J. P. Kamov: DJEVICA/TRAGEDIJA MOZGOVA – ADU, Zagreb
13.3. sri. 21:30 A. Debelić: ZOROM – APURI, Rijeka
14.3. čet. 19:00 H. Ibsen: HEDDA GABLER – UMAS, Split
14.3. čet. 21:30 I. Viripajev: KISIK – AUKOS, Osijek
15.3. čet. 14:00 STUDENTSKO KAZALIŠTE – javna tribina
15.3. pet. 20:00 GLUMA-LUTKARSTVO-POKRET – prezentacija rada studenata 3. godine BA – AUKOS Osijek
15.3. pet. 22:00 E. Liverića / N. Ivančić: CABARET VALESKA – APURI Rijeka
16.3. sub. 20:00 H. Ibsen: HEDDA GABLER – AUKOS, Osijek
16.3. Sub. 21:30 H. Ibsen: HEDDA GABLER – ADU, Zagreb
Više o svemu također na itd.sczg.hr.
Glazbionice: priča o stoneru i ostalim sporostima
20.00h
Sticky situation vol. I
stoner/sludge/metal/rock s vinila
Steps vs Chupson
21.30h
14.3.2019.
AKC Attack
“Glazbionice” su tematske večeri pričanja o glazbi. Jednom mjesečno ćemo se posvetiti teorijskom pristupu i razradi određena glazbena žanra.
Stoner rock ovdašnjoj publici nije stran. Svira se još od kraja 90-tih, a nekoć mladi bendovi koji su početkom nultih godina nove ere tek stvarali rifove danas u Zagrebu rasprodaju klubove u kojima sviraju.
Stoner i ostale sporosti je razgovor o tim bendovima i lokalnoj stoner doom sludge sceni s akterima koji su “scenu” gradili i još uvijek na njoj djeluju.
Koji je prvi hrvatski stoner bend? Kako se uopće razvijao lokalni stoner i ostale sporosti? Gdje je zvuk danas? Gdje su generator partiji? I ključno jeli ova glazba i danas relevantna?
Ovo su pitanja na koje će pokušati odgovoriti sljedeći momci:
Damir Batarelo: AKC Attack
Gordan Tomić: Cojones,Seven That Spells itd.
Stjepan Kolobarić: Stonebride, Pozitivan ritam
FB event: https://facebook.com/events/306916146689828
Nakon diskusije o stoneru, ostanite na vinilnoj slušaonici u režiji dvojice zanesenjaka koji su prethodno o žanru pričali!
Pripremili smo posebnu vinilnu set listu koja se sastoji od mnogih velikana žanra i njihovih nešto manje poznatih kolega. Proći ćemo dakako i domaće klasike ali i posvetiti se svim “sporostima” jednakim intenzitetom.
Puštati ćemo:
Crowbar•Down•Colour Haze•Eyehategod•Black Sabbath•Kyuss•Alice in chains•Queens of the stoneage•Neurosis•Mastodon•Lvmen•Unida•Soundgarden•Bastinado•Chang Ffos•Motorhead•Black Flag•
I još mnogo toga što dječaci ponesu taj dan u torbi.
Ponesi dobru volju, malo zelenila i zabavi se na vožnji kroz pustopoljine suvremenog sporog zvuka.
Satnica:
Ulaz: 20.00
Glazbionice: priča o stoneru i ostalim sporostima 20.00 – 21.30
Sticky situation vol. I 21.30 – ???
FB Event: https://facebook.com/events/383994252184655/
Program je realiziran kroz Attackovpoligon!
www.facebook.com/Attackovpoligon
Prati nas i na Instagramu:
www.instagram.com/Attackov_poligon
Organizacija:
Akc Attack
www.attack.hr // www.facebook.com/akc.attack // www.instagram.com/akcattack
SubScena vas poziva na javnu izvedbu scenske fantazije
KOSA SOBA – Kruna Tarle i “Fasade”
vrijeme: 4. travnja 2019., 20h
prostor izvedbe: Filmski studio, AKC Medika, Pierottijeva 11 (Zagreb)
Projekt je naslovljen prema jednoj instalaciji zagrebačkog Muzeja iluzija, ali memorira i berlinski Židovski muzej, kojemu je slavni arhitekt Daniel Libeskind zakosio podove i zidove hodnika koji vode do vitrina “eksponata”, s tisućama osobnih predmeta, kao što su naprimjer naočale, u Auschwitzu umorenih ljudi. Posjetitelj naprosto fizički osjeća krhkost svih ljudskih stvari, postaje nesiguran, nehotice se osvrće za nekim uporištem. Ravnoteža koju se inače trudi održati, pa to i bez problema uspijeva, odjednom je nesigurna.
Moj je projekt u punom smislu riječi istraživački budući da se ne bavi samo sadržajem već i propitivanjem forme, to jest postavljanjem novoga koda. U umjetničkom smislu takav je proces silno zanimljiv ali i složeniji, s obzirom na to da ne polazi ni od čega zadanog, pa niti kao što je uobičajeno, od literarnog predloška. Za slike koje razvijamo (dinamične slike – images) polazišta su različita: od filozofskih fragmenata predsokratika pa sve do Magritteovih platna, od Maeterlinckove mistične misli, do poetike azijskog kzališta ili pak dragocjenih tragova tako velikog plesača i umjetnika kao što je Nijinski. Moguća nadahnuća, uz već navedena, dolaze odasvud, izvore je nemoguće pobrojiti, ali u nekom dubljem, slobodnijem smislu, oni bez obzira na udaljenost epoha, medija i žanrova, čine čvrsto zajedništvo. U svom istraživanju u mediju teatra figure, maske i materijala, krećemo od krajnje fluidnog, krhkog, u neku ruku riskantnog s neizvjesnim rezultatima. Baš kao što (u slobodnoj interpretaciji) J. Beuys reče: „Kada bih znao kako će izgledati djelo na kojem radim, ne bih se nikada upustio u taj posao“. Osobno, oduvijek sam jedino u tom prostoru slobode i neobaveznog nalazila smisao umjetničkog rada.
Sadržajno, radi se o kolažu nijemih prividno nepovezanih slika, bez uzročno-posljedičnog slijeda i uhodanih način za proizvodnju dramskih tenzija. Središnja je tema propitivanje odnosa individue u neprestanom traženju uporišta, čvrste točke unutar svijeta koji već po vječnim zakonima tiho i ljudskom oku neprimijetno klizi, preslojava se, rastače i urušava. Ponekad pak on poput erupcije ili pomahnitalog vlaka što je ispao s tračnica nemilosrdno gazi. Iz čovjekove kratkoročne vizure na žalost, njegov mu svijet prije izmiče nego što se iznova gradi. A još je bolnije ako on na tom klizištu ne traži samo uporište za svoj opstanak, za život, već ako ga goni i onaj viši nagon da se izdigne do sfera koje Kandinski naziva Životom, jedinim pravim.
— K. Tarle
sudjeluju: MARIJA BITUNJAC, SANDRA GRIŽIĆ, MAGDA HENOK, ANA MALNAR, MAJA TROBIĆ
Tehnička podrška: Judith Bethke
Produkcija: Subscena, 2019.
ulaz slobodan
Program Subscena sufinanciran je sredstvima Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba, Ministarstva kulture RH, Zaklade Kultura nova i Nacionalne zaklade.
SubScena vas poziva na javnu izvedbu
Stephanie Felber i Luise Lochmann: Doméstic
vrijeme: 27. travnja 2019., 20h (ulaz slobodan)
prostor izvedbe: Filmski studio, AKC Medika, Pierottijeva 11 (Zagreb)
HRV:
Stephanie Felber i Luise Lochmann tijekom boravka u dijalogu između objekata i koreografskih struktura.
Okruženi smo objektima i koristimo stvari u našem svakodnevnom životu uglavnom bez naše svijesti o tome kako djelujemo s njima i kako gradimo ovisnost s njima.
Kako ćemo reagirati ako objekt više nije tamo?
Kroz koreografski dijalog želimo istražiti na koji način smo međusobno ovisni o stvarima i kako možemo pretvoriti domaći objekt u „skulpturu“.
izvode: Stephanie Felber, Luise Lochmann
ENG:
A Research about the Relationship and Use between Humans and Objects
We are surrounded by objects and using things in our daily lives mostly without our awareness of how we operate with them and how we build dependence with them.
With doméstic we want to research through a choreographic and sculptural approach on which ways we are inter-dependent
with things and how we can transform a domestic object into an „ art-sculpture“ though a choreographic dialog.
O izvođačima:
Stephanie Felber works in the interface between visual and performing arts. Own works have been presented in Munich, Španski Borci Cultural Centre, (JSKD) Javni sklad RS za kulturne dejavnosti and Festival ŽIVA Ljubljana, Quartier am Hafen Cologne, Mediteranski Plesni Center Svetvincenat, Shawbrook Irland, Museum der bildenden Künste Leipzig, Dock11 Berlin, 19th INTERNATIONAL FESTIVAL FAKI ZAGREB. She receives regular funding from the cultural department of the state capital Munich, the Goethe Institute, the Bavarian State Association for Contemporary Dance (BLZT) from funds of the Bavarian State Ministry of Education and Culture, Science and Art and the Kunstsalonstiftung Quartier am Hafen Cologne. As a performer she worked with Tino Sehgal, Susanne Linke, Chris Ziegler, Ted Stoffer, Lisa Nelson, Nigel Charnock, Benoît Lachambre and various Munich choreographers. Furthermore she works with the sound installation artist Allard van Hoorn, the director Tomma Galonska and Alexeij Sagerer. www.stephanie-felber.de
Luise Lochmann finished her dance studies 2014 in Munich. She has her base in Munich as a freelance dance artist, dance-teacher and choreographer. 2016 she was engaged by Strado Compagnia Danza in Ulm and by D4Dance Germany Company in Munich. At the end of 2016 she started a collaboration with a colleague to work as a duo. 2017 they received a residency at Tanztendenz München and created “Enthüllung”. Some extracts were shown at Hier = Jetzt dance festival in Munich. In June/July 2017 Luise has already worked with Stephanie Felber on a dance film project which was funded by the City of Munich.
www.stephanie-felber.de
*****************************************************************************
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
U petak, 10. svibnja s početkom u 20 sati u Dnevnom boravku Rojca otvara se izložba umjetničkog kolektiva i punk rock benda Crass. Izložbu će otvoriti Penny Rimbaud – pisac, pjesnik, filozof, slikar, glazbenik i aktivist, član grupe EXIT i Ceres Confusion, suosnivač Stonehenge free festivala te suosnivač anarhističkog punk benda Crass. Odmah nakon otvorenja izložbe slijedi razgovor s Penny Rimbaudom kojeg moderira pulska umjetnica Iva Horvat.
Crass, kao umjetnički kolektiv i punk rock bend, nastao je 1977. godine u Velikoj Britaniji i promovirao je anarhizam kao političku ideologiju, način života i pokret otpora, popularizirao anarho-punk zagovarajući izravnu akciju, prava životinja, feminizam, antifašizam i ekologiju te zagovarao DIY etički pristup u svojim albumima. Sa svojim djelovanjem prestaju 1984. godine.
Izložba prikazuje slobodno eksperimentiranje kolaža, grafika, xerox arta (fotokopija), riječi, poezije, vinila, knjiga, filma i videa umjetničkog kolektiva Crass. Postav izložbe potpisuju Denis Sardoz i Marko Vojnić.
Programi u Dnevnom boravku realizirani su sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Pule i Zaklade Kultura nova.
Organizator događaja je Savez udruga Rojca.
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride poziva vas na izvedbu GET OUT!. slovenskog teatra Works,u petak 10.svibnja 2019. od 20.00 sati u Filmskom studiu Medika, Pierottijeva 11, Zagreb.
GET OUT!
Točka između tri umjetnička izričaja: PLES, LUTKARSTVO, GLAZBA.
U potrazi za nepredvidljivom silom života.
Get Out! Izvedba sastoji se od tri umjetničke forme: plesa, lutkarstva i glazbe.
U potrazi za nepredvidivom snagom života Get out! je izvedba koja se temelji na suradnji triju umjetničkih oblika – suvremenog plesa / lutke / glazbe – u novi izvedbeni sustav gdje svaki dio stoji sam po sebi, ali istovremeno koegzistira u vlastitom biću.
Plesačica pleše uz vrlo malu lutku, a glazbenici slikaju pokret, stvarajući atmosferu i dijalog. Glazba je živi oblik koji stvara zvukove i ritam na licu mjesta, a lutka donosi svoju vizualnu dimenziju i unosi svoj život u nju.
Vjerujemo u novi način plesa – lutkarskog plesa – gdje predmeti žive i počinju plesati. Glazba je ovisna o kretanju plesača i lutke. Pokušava opisati odnose između njih, pronaći moguću boju i temperament njihove interakcije, pratiti njihovo kretanje i energiju i voditi kao nepredvidljiva sila života
Dramaturgija lutkarskog plesa jednostavno se razvija kako bi se pružila snažna sloboda za improvizaciju i pronašlo nove načine suživota plesa, lutke i glazbe.
Priča ima dvije razine:
1. Pokazuje kako smo zarobljeni
2. Iskazuje težnju da se izađe iz zamke
PITANJE JE “KAKO” – NE “ŠTO”
Naš pravi cilj pronalaženja slobode su različiti načini kako se oslobađamo, a ne sloboda na kraju. Različiti načini, kako doći do puta oslobođenja. Zato se usredotočuju na improvizaciju i istraživanje njihovih umjetničkih područja.
Koncept: Tea Kovše, Katja Vravnik in Mojca Kamnik
Dramaturgijs: Tea Kovše
Ples i koreografija: Katja Vravnik
Lutkarska animacija: Tea Kovše
Dizajn lutki: KARIN SCHÄFER FIGUREN THEATER
Glazba: Mojca Kamnik
Kostimografija: Tatjana Dragičevič
Fotografija: Nika Holcl Praper
Video: Tadej Ošlovnik
Produkcija Gledališče DELA
SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride projekt je kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika/ca iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe. Projekt financijski podržavaju Grad Zagreb – Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, te Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva koje podržavaju rad AKC.
Dođite i presjecite radni tjedan uz prve nastupe sasvim novih DJ-a čije vrijeme tek dolazi! Svirati će: Hint, Mirna, Lalila Kali, Dj BUDOCK, Haktal!
“Glazbionice” se ovoga puta bave metal zajednicom u Zagrebu, no s pogledom prema Rijeci i Puli u kojima je ovaj zvuk i zajednica vrlo živahna.
Premijera predstave Hamlet za svakoga autora Sebastiana Seidela, u režiji Lovre Krsnika održat će se 28. svibnja u Polukružnoj dvorani Teatra &TD u 21:00. Reprizne izvedbe na rasporedu su 29. i 30. svibnja također u 21:00.
Također, hrvatskoj premijeri koja je ujedno i 20. jubilarna svjetska premijera teksta Hamlet for you prisustovat će i autorSebastian Seidel.
Žanrovski najbolje opisana kao glazbena komedija, Hamlet za svakoga, predstava je koja kroz različite izvedbene iskaze ispituje komercijalno prihvatljive kazališne formate, problematizirajući kontekst kazališta u okruženju sveprisutne i galopirajuće estradizacije kulture danas. Zbog toga izvedbeno Hamlet for You preuzima na sebe zadatak biti predstavom koja nužno mora zaraditi i time naizgled umjetničke razloge svjesno podređuje egzistencijalnim.
Problem preživljavanja umjetnika tako postaje važna tema unutar koje se kroz odabrane scene najpoznatijeg Shakespearovog komada, želi udovoljiti publici pod svaku cijenu te razotkriti pozadinsku intimnu ljubavnu priču protagonista.Kroz ispreplitanje prizora privatnog i dramskog u intenzivnoj glumačkoj suigri, sukobljavaju se njihova različita glumačka stremljenja i njihovi prvotni odnosi i pristupi. Nižu se sve besmisleniji prekidi kontinuiteta izvedbe, opetovano je dovodeći u stanje vlastite ugroze. No, upravo u trenutku kad više nemaju što izgubiti, glumački impulsi slobode dolaze na vidjelo.
Režija: Lovro Krsnik
Izvode: Tea Šimić, Zoran Pribičević, Dino Seferović
Autorska glazba: Dino Seferović
Scenografija: Marijana Gradečak
Kostimografija: Slavica Motušić
Projektom pod nazivom Noć mračnog cirkusa želi se ponuditi nove oblike izvedbenih sadržaja na nezavisnoj kulturnoj sceni, izgradnju i jačanje cirkuske scene u Hrvatskoj, povezivanje izvedbenih umjetnika s različitih s područja nezavisne scene.
Noć mračnog cirkusa je noć performansa kada se susreću umjetnici i umjetnice s područja cirkusa, plesa, fizičkog teatra, glazbe i vizualnih umjetnosti kako bi se predstavili publici u jednom potpuno novom formatu. Kroz amalgam navedenih izvedbenih područja cilj je jačati mrežu nezavisnih umjetnika i umjetničkih kolektiva te kroz konkretan događaj, Noć mračnog cirkusa, predstaviti javnosti rad aktera ili im dati priliku da se po prvi put predstave javnosti. Priča je započela u Zagrebu bez ikakve potpore i tako već dvije godine, ali uz potporu Saveza udruga Clubture turneja je obišla Zadar, Split i Čakovec gdje se povezalo lokalnu i zagrebačku scenu. U naslijeđe je ostavljen opremljen prostor za rad, vježbu i izvedbu cirkuskih disciplina te mogućnost novih sadržaja. Karlovac je po tom pitanju iznimka budući da se noć performansa održava na otvorenom, ali također otvara vrata za nove suradnje i rad s djecom i mladima.
U Zadru su se predstavila tri lokalna glazbena projekta te tri izvedbena umjetnika. U Splitu su se predstavila dva benda i tri umjetnika. U Čakovcu je publika imala priliku vidjeti šest lokalnih umjetnika te dva projekta. Na svakom eventu je sudjelovala zagrebačka potpora od tri glazbena projekta i desetak izvedbenih umjetnika. U Zadru se nakon Noći mračnog cirkusa stvorio veliki interes za zračne akrobacija te nastavljamo suradnju u obliku radionica i daljnjih izvedbi u prostoru. Kako u Splitu postoji cirkuska scena, dobili su još jedno mjesto za izvedbu, a Čakovec koji obiluje mladim nadama cirkusa koji nisu imali gdje raditi i vješati zračne aparate također ostaje mjesto za rad i razvoj vještina te mjesto za daljnje suradnje i edukacije.
Karlovački umjetnici koji će se predstaviti
Left to starve
Phazulu
uz ove bendove ide pojačanje iz Zagreba Eternal Slumber
Izvedbeni umjetnici:
Gabrijela Brletić
Damjan Miličić, Luka Crnković, Bojan Asanovski
Mario Fudurić
Iz Zagreba stižu:
Sandra Dunaj -zračni obruč
Dario Zvornik – straps , kontorzije i stojevi
Marko Amižić – pjesnik i glazbenik
Morana Radočaj – ples na svili
iz Samobora:
Matija Vuletić, Tatjana Vuletić i Vladimira Šančić- vatreni show
Ivana Pedljo, Jasmin Dasović i Lidija šola- izvedbeni kolektiv Tricycle Trauma, organizatori, a u izvedbi; trapez i glazba
Noć mračnog cirkusa se uzdiže iz mulja kroz platformu Clubture i potporu Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Zagreba (gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport), Zaklade Kultura nova i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva/ projekt Centri znanja.
Karlovački partner je udruga KA-MATRIX.
Street Art Karneval#4 odvija se u okviru proslave Dana grada Karlovca /// Zvjezdano ljeto.
Sažeto i vezano za karlovačku temu:
Noć mračnog cirkusa u Karlovcu bavi se temom vode budući da grad obilježavaju četiri rijeke. Također se koriste motivi priča i legendi o vješticama s Kleka i iz Ozlja te druge mistične i mračnije predaje vezane uz grad i područje.
Ovim projektom želim okupiti glazbenike i umjetnike s nezavisne scene drugačijim izvedbenim amalgamom. U ovom slučaju izlazimo na javnu površinu gdje se s lokalnim artistima/icama i uz potporu aktera/ica sa zagrebačke scene prepuštamo glazbeno- performativnom stvaranju. Noć mračnog cirkusa u mulju je ujedno početak ovogodišnje cirkuske Karlovac-Županja -Križevci trilogije na kotačima.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.