Šta je E?!
E?! je Okolišni film festival! Festival koji vas ove godine po prvi put u organizaciji Zelene akcije poziva da se pokrenete i razmišljate o sebi i drugima, o ekologiji i okolišu koji stvarate i u kojem živite.
Ovaj mali festival je djelo volonterskih umova Aktivističke grupe Zelene akcije, kojim se pokušava na jedan drugačiji način (barem za nas) baviti problematikom zagađenja okoliša i svime što je s tim povezano. Na ovaj način pokušavamo jednoj novoj javnosti otvoriti teme kojima se bavimo te ih informirati i potaknuti na drugačiji način shvaćanja svijeta u kojem živimo, naše uloge u njemu te štete koju mu činimo.
E?! Pokreni se!
Raspred projekcija:
7.5. Srijeda:
19h – Istina o mesu/Meat the Truth, Karen Soeters 72′
21h – Otrovna vatra/Poison Fire, Lars Johansson, 29′ + Glasovi katranskog pijeska/Blockadia Rising: Voices of the Tar Sands, Garret Graham, 53′
8.5. Četvrtak:
19h – Sjemenke suvereniteta/Seeds of Sovereignty, Jess Phillimore, ’36 + Projekt Source/The Source Project , Jason Taylor, 35′
21h – Više od meda/More Than Honey, Markus Imhoof, 95′
Ulaz na sve projekcije je BESPLATAN!
Festival se organizira u suradnji sa Dokukino Zagreb i uz potporu zaklade Heinrich Boll Hrvatska i Centara znanja.
Zelena akcija / FoE Croatia
Okolišni film festival
Kontakt: sven@zelena-akcija.hr
http://zelena-akcija.hr/
Obitelj Koko i njihov slučajni gost upadaju, ili sami ulaze, u sve vjerojatne i nevjerojatne situacije koje nam svakodnevni život može otkriti i pritom pokušavaju slijediti glavnu namjeru – udati kćer u poodmaklim godinama.
Link za trailer predstave: http://www.youtube.com/watch? v=K0oxBh5NjSM
Režija i dramaturgija: Lee Delong
Igraju:
Kupina Koko – Nikolina Majdak
Vita Min Koko – Iva Peter-Dragan
Prokopije Koko – Nikola Mijatović
Octavio – Domagoj Šoić
Glazba:
Ines Tričković, Nicolas Sinković, Ivo Frangeš
Oblikovanje svjetla: Milan Kovačević
Majstor tona: Tomica Kraljić
Ulaznica: 20kn
Sajam starih, rabljenih i antikvarnih knjiga održava se po četvrti put u organizaciji knjižnice Pippilota u Medici (Pierottijeva 11) u subotu, 10. 5. 2014. s početkom u 12:00 sati. Tijekom sajma se odvijaju i druge akcije vezane uz knjige.
Sajam je otvoren za sudjelovanje pa slobodno dođite i donesite knjige, stripove, slikovnice, časopise i drugu literaturu, stolovi će biti osigurani, a sudjelovanje je, kao i svaki put, besplatno.
Tijekom sajma će se prikupljati donacije knjiga (na hrvatskom) za zatvorenike, što je stalna akcija u kojoj Pippilotta sudjeloje već par godina. Također, skupljaju se i knjige za azilante na francuskom, engleskom ili arapskom jeziku (i drugim stranim jezicima) koje će biti donirane tražiteljicama i tražiteljima azila u hotelu Porin za osnivanje njihove čitaonice za odrasle i za djecu.
U knjižnici stalno djeluje i besplatni “dućan” Uzmi ili ostavi! pa slobodno donesite odjeću, posuđe, alate, igračke i druge stvari koje vam ne trebaju, a uzmite što god vam treba – sve je besplatno. Ovdje nije riječ o razmjeni, već o solidarnom dijeljenju stvari koje vam nisu potrebne, a drugima bi mogle dobro doći. I obrnuto.
Biti će i hrane na donacije, čaja i kave cijeli dan, tako da druženje uz knjige bude potpuno.
Prva u nizu SERIJA ZA INVIZIBILNO KINO – interdisciplinarni projekt filma-protufilma za promišljanje modusa prijenosa sustava slika, znanja i memorije filmskog dispozitiva u digitalnom dobu – s filmašima FILM.FACTORYJA i Bélom Tarrom odvijat će se u dva dijela, kroz dva dana i na dvije lokacije:
1. Subota, 10. 05. 2014.
Galerija Nova, Teslina 7
20:00 MAKAVEJEVLJEV SNOVITI FILMSKI EKSPERIMENT
Remedijacija: Levan Lomjaria, Marta Hernaiz, Gonzalo Escobar Mora, Emma Rozanski, Fernando Nogari, Graeme Cole; prema skriptu Makavejevljevog asistenta Matthewa Dude, 1978;
2014, trokanalna video projekcija; c/b + boja, 59’ 11’’
Razgovor s filmašima poslijediplomskog studija Film Factory i Bélom Tarrom.
Godine 1978., Dušan Makavejev je napravio Snoviti filmski eksperiment u filmskom mediju, kopirajući i premontirajući odabrane neverbalne sekvence iz jedanaest 16-mm kopija filmova Ingmara Bergmana, koje je “našao” u Harvardskom filmskom arhivu, za tri supostavljene role 16-mm filma. Svoj kolaž filma sna predstavio je samo jednom kao filmski performans na međunarodnoj filmskoj konferenciji “Bergman i snovi”.
Prva rekonstrukcija Snovitog filmskog eksperimenta je napravljena 2013. godine na radionici eksperimentalnog filma koju je vodila Tanja Vrvilo s grupom internacionalnih filmaša, poslijediplomskih studenta filma na Film Factory programu koji je pokrenuo Béla Tarr u Sarajevu. Ova digitalna prezentacija se temelji na zajedničkom radu u sklopu eksperimentalne radionice, a posjetitelji će imati priliku i razgovarati sa studentima o procesu rada i iskustvu s Film Factory škole.
Koncept: Tanja Vrvilo
Produkcija: film-protufilm u suradnji s film.factory.
Hvala Dušanu Makavejevu i Béli Tarru.
MAKAVEJEVLJEV SNOVITI FILMSKI EKSPERIMENT predstavljamo u sklopu simpozija i umjetničkog programa koji od 9. do 10. 05. organizira BADco. “Umjetnost, institucionalni ‘mrtvi rad’ i granice vrednovanja”,
http://badco.hr/2014/05/
Program u Galeriji Nova realizira se u suradnji s WHW.
2. Nedjelja, 11. 05. 2014.
Muzej suvremene umjetnosti – Gorgona, Avenija Dubrovnik 17
19:00 – PANEL-RAZGOVOR:
BÉLA TARR. TORINSKI KONJ I FILMSKA TVORNICA MIŠLJENJA
Panel-razgovor i prikazivanje Torinskog konja s Bélom Tarrom, filmskim umjetnikom i osnivačem programa Film Factory, internacionalnog poslijediplomskog studija filma i radionice filmskog mišljenja.
Sudionici: Béla Tarr, Karin Harrasser, Hrvoje Hribar, Goran Sergej Pristaš, Petar Milat, Tomislav Medak i Tanja Vrvilo.
20:15 – FILMSKA PROJEKCIJA:
Torinski konj | The Turin Horse | A torinói ló, Béla Tarr, 2011, 35-mm, c/b, 146’
Prisjećajući se incidenta u Torinu koji je navodno uzrokovao konačni slom i ludilo Friedricha Nietzschea, trenutka kada je zagrlio konja kojeg je kočijaš bičevao jer se odbijao pomaknuti, stalni scenarist Béle Tarra – pisac László Krasznahorkai napomenuo je kako se čini da nitko ne zna ili ne pita što se dogodilo s konjem. Ali, Torinski konj se samo nominalno bavi ovom zagonetkom. Više se zanima za kočijaša i njegovu odraslu kćer, koji žive u zabačenoj kamenoj kolibi bez struje, preživljavajući na krumpiru kao jedinoj hrani i palinki (mađarskoj voćnoj rakiji), dok vani nezaustavljivo bjesni oluja, a onda se tijekom pažljivo opisanih šest dana samovoljno smiri…
Program u Gorgoni realizira se u partnerstvu s MSU.
Prikazivanje 35-mm filmske kopije Torinskog konja omogućili su Béla Tarr, Continental Film, Hrvatski državni arhiv i Hrvatski filmski arhiv.
Program Serije za invizibilno kino potpomažu Ministarstvo kulture RH, Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) i Ured za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba.
Program se odvija u okviru platforme TIMeSCAPES, Slike i izvedbe vremena u kasnom kapitalizmu, partnerskog projekta BADco. (Zagreb), Maska (Ljubljana), Science Communications Research (Beč), Teorija koja hoda (Beograde), Film-protufilm (Zagreb) i Akademije dramske umjetnosti, Sveučilišta u Zagrebu. Platforma TIMeSCAPES je podržana od programa Kultura Europske Unije.
Udruga za nove sociokulturne inicijative SUBSITE organizira besplatnu radionicu sitotiska u nedjelju 11. svibnja u prostorima Udruge, Đorđićeva 8a. S voditeljicom Ivanom Zubović obrađivat će se tehnike višebojnog tiskanja na tekstilu. Broj mjesta je ograničen pa molimo zainteresirane da se najave mailom: subsite.hr@gmail.com
PETAK 16.5.2014.
@ POGON Jedinstvo 14:00 Radionica „SET UP YOUR SOUND“
Kroz stručno vodstvo članova Digitrona polaznici radionice upoznat će se s osnovnim pojmovima u postavljanju sounda. Ova kratka radionica ima cilj upoznati ljude s tehničkom pozadinom sound system partija. Zvučnici, pojačala, skretnice, predpojačala, efekti i mikseta samo su neke od stvari s kojima se bavi ova radionica.
@AKC ATTACK! 19:00 Okrugli stol – tema: “Samogradnja Sound Systema”
Cilj okruglog stola je razmjena iskustava vezanih uz samogradnju sound systema. Članovi Digitron, Boca, Bass Matters i Warrior Charge Sounda pričat će o svojim iskustvima i problemima s kojima su se suočavali pri gradnji svojih soundova i na taj način upoznati ostale sudionike s problematikom i prednostima samogradnje.
Program Autonomnog kulturnopg centra Attack realiziran je uz pomoc Grada Zagreba-Grdaskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport, Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Zaklade Kultura nova i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva
KLUB PUTNIKA PREDSTAVLJA: TRIBINA O PUTOVANJIMA + WORLD MUSIC SLUŠAONICA
Tribina o putovanjima? Hm, čini se da će se pričati o putovanjima. Naš Klub putnika će vam reći koju korisnu o putovanjima, o sebi i o našem projektu Putnička kuća. Klub putnika se bavi promicanjem kulture putovanja: geografska poetika i polemika. Svake godine organizira se Putnička kuća – preko interneta se prikupe donacije, unajmi se kuća na određenoj i kroz nju prođu svi putnici namjernici besplatno. Ovogodišnja Putnička kuća je u Tbilisiju. (Gruzija! Nešto novo, nešto divlje!) Dođite i saznajte detalje! Ova tribina nije za svakoga, ali ćemo reći za koga jest.
Ako želite putovati:
a nemate veliki budžet
a ne znate gdje biste
a ne znate kako
i želite se družiti s lokalcima
i želite imati legendarne priče za unuke (ili se samo praviti važni pred prijateljima s faksa!)
i nije vam problem spavati na podu jednu noć ili njih pet
i želite upoznati backpackere iz cijelog svijeta
i tražite suputnika.
Ako ste označili više od polovice, znači da biste trebali doći! Stoga, dođite, pitajte sve što ste ikad željeli pitati. Ma, dođite s pripremljenom listom pitanja! Znate gdje biste išli, ali ne biste išli sami? Dođite i pronađite svog suputnika!
Nakon službenog dijela slijedi World Music slušaonica uz koju ćemo u neformalnoj atmosferi nastaviti druženje, čagati i popiti koje piće.
Sa sobom je potrebno imati člansku iskaznicu KSET-a. Zelenu iskaznicu nabavite na ulazu (5kn) ili preko dana na šanku KSET-a (0 kn).
Početnica zajedničkog djelovanja, 2013. – 2014.
izložba, Galerija Nova, Teslina 7, Zagreb
autori: Andreja Kulunčić, grupa Direktna demokracija u školi, Novi sindikat, u suradnji s Bazom za radničku inicijativu i demokratizaciju/ BRID
Luka Juras – autor grafičkog oblikovanja izložbe i koautor signalizacije
Mirna Horvat – autorica prostornog oblikovanja izložbe i koautorica signalizacije
kustoska podrška i organizacija: Martina Kontošić@WHW i Što, kako i za koga/WHW
petak, 23/05/2014.
18h tribina Plenumi: zašto, kako, gdje?
sudionici: Zdravko Popović, aktivist (Zagreb), Luka Čuljak, aktivist (Prozor/Sarajevo/Zagreb), Ljubomir Grgurević, aktivist (Dubrovnik)
moderator: Hrvoje Jurić, filozof i aktivist (Zagreb)
20h otvorenje izložbe
Projekt Početi najbolje što se može dio je dugoročnog multidisciplinarnog istraživačkog projekta Kreativne strategije koji obuhvaća teorijska istraživanja, umjetničku produkciju i procese kritičke refleksije. Projekt je započela Andreja Kulunčić 2010. godine s ciljem mapiranja i poticanja kreativnih strategija i konkretnih platformi za artikulaciju društvenih problema te pružanje podrške traženju njihovih rješenja na mikro i makro razinama. Polazišna točka projekta jest potencijal samorganizacije pojedinaca i grupa za umrežavanje i jačanje zajedničkog političkog djelovanja. Uz istraživačko-aktivistički dio, koji se realizira u suradnji sa širokim brojem sudionika, dio projekta čini i umjetnička produkcija realizirana u nekoliko zasebnih modula.
Dosad su u sklopu Kreativnih strategija realizirana dva modula, a treći se inaugurira u Galeriji Nova pod nazivom Početi najbolje što se može. Treći modul bavi seaktualnom problematikom samoorganiziranja radnika i drugih građanskih inicijativa uhrvatskom kontekstu te razmatra širi niz društvenih tema.
U okviru projekta Andreja Kulunčić pozvala je na suradnju grupu Direktna demokracija u školi i Novi sindikat, te niz formalnih i neformalnih grupa koje su mahom proizašle iz studentskog plenuma 2009. godine, grupe poput BRIDA-a, Ženske Fronte, Fem Fronte ili pak Prava na grad, a uz njih i niz drugih organizacija i pojedinaca koji su u projekt uključeni brojnim diskurzivnim aktivnostima tijekom trajanja izložbe ili su sudjelovali u stvaranju početnice zajedničkog djelovanja.
Kontekst trećeg modula određen je erozijom socijalne sigurnosti, masovnom nezaposlenošću i nestabilnim uvjetima tržišta rada u Hrvatskoj unutar čega se izdvajaju ključne teme: novo siromaštvo, samoorganiziranje radnika, direktna demokracija, društvena solidarnost, samoorganizirane građanske inicijative i kontekstualna teologija. Uz niz aktivnosti koje uključuju radionice, predavanja, tribine i projekcije vezane uz glavne teme projekta, središnji element projekta koji se predstavlja u Galeriji Nova realizira se u formi prenosive modularne prostorne jedinice koju su kreirali svi sudionici projekta. To je prostorna i prenosiva instalacija koja uz to što kreira prostorni okvir diskurzivnih događanja istodobno funkcionira i kao svojevrsna početnica –”toolkit” – s pojmovnikom, arhivom dosadašnjih borbi i literaturom iz područja sindikalizma, direktne demokracije, feminizma, praktične teologije i angažirane umjetnosti s ciljem edukacije, informiranja i otvaranja dijaloga. Model početnice metafora je i poticaj zajedničkom djelovanju ali i konkretan edukativni alat namijenjen korisnicima koji potiče stjecanje znanja u iznalaženju alternativnih rješenja u političkinefunkcionalnoj svakodnevici.
Iz Galerije Nova “toolkit” putuje po manjim gradovima Hrvatske i regije s ciljem edukacije, informiranja, otvaranja dijaloga, umrežavanja i prezentacije, te arhiviranja dotadašnjih materijala.
Izložba u Galeriji Nova, uz treći modul, predstavlja i dijelove prethodnih modulaKreativnih strategija koji su bili vezani uz teme javnog prostora i zajednice. Izložba pokušava izdvojiti iz prethodnih modula one elemente koji aktivno rezoniraju s temama samoorganiziranja pojedinaca u različitim zajednicama te strategije otpora usmjerene prema transformaciji društva. Prvi modul je tijekom 2010/2011. analizirao status i funkciju javnih prostora, a na temelju tih istraživanja realizirana je izložba Otkloni svakodnevice o samoorgaziranju stanara zagrebačke Mamutice u poboljšanju svakodneviceu galerija Emil Filla (Usti nad Labem). Realizacija drugog modula od 2011. do 2014. bavila se temom zajednica u specifičnom kontekstu samoorganiziranja unutar deprivilegiranih dijelova Mexico Cityja.
Na temelju tog istraživanja nastala je izložba Conquering and Constructing the Commom koja je uključila i predstavila brojne lokane zajednice u Museo Universitario da Arte Contemporaneo u Mexico Cityju. Iako je Meksiko, primjerice, specifična sredina s dugom tradicijom samoorganiziranja unutar deprivilegiranih zajednica, analizom oblika samoograniziranja recentni zagrebački projekt izravno se nadovezuje na iskustva i ideje meksičkog projekta te, kao i u Meksiku, uključuje kao svoj središnji dio niz diskurzivnih aktivnosti tijekom trajanja izložbe.
Kako intervencije u socijalnim prostorima djeluju u umjetničkom sustavu te kako koristeći resurse svijeta umjetnosti intervenirati u socijalni pejsaž – ključna su pitanja koja kontinuirano određuju Andrejin rad. Njen je rad od samog početka inkluzivnog karaktera, bilo da surađuje s radnicama u firmi pred stečajem (Nama-1908 zaposlenika, 15 robnih kuća); radnicima imigrantima (Bosanci van!), bivšim zatvorenicima (Novi zatvor); ilegaliziranim ljudima(1franak=1glas); maloljetnim trudnicama (Tinejdžerska trudnoća) ili oboljelima od depresije i shizofrenije (U Krugu, Vrapčanski jastuci, Destigmatizacija) za umjetnicu je ključno artikulirati potisnute, prešućene i često krivo interpretirane društvene probleme, senzibilizirati javnost ali i aktivno uključiti i osnažiti društveno marginalizirane subjekte i zajednice.
Čitav niz prethodno realiziranih projekata (poput O stanju nacije ili Sightseeing)činili su vidljivijima sive zone neoliberalnih desnih europskih politika i markirali njihove fašistoidne tendencije. Nakon serije srodnih radova umjetnica se 2009. okrenula drukčijoj vrsti angažmana koji se temelji na mogućnostima zajedničkog djelovanja na široj platformi, a upravo je to pokretačka idejaKreativnih strategija. Svjesno koristeći resurse umjetnosti kako bi se uspostavila šira infrastrukturna podrška oblicima društvenog djelovanja, ovaj projekt ne odbacuje umjetnost kao svoju ishodišnu točku, većpočinjući najbolje što može koristi izložbu kao moguće mjesto kritičke pedagogije u kojoj umjetnost nije isključivo sredstvo reprezentacije već i kohezivna sila sposobna mobilizirati ideje, otvoriti diskusiju i potaknuti akcije djelovanja.
Andreja Kulunčić je vizualna umjetnica, živi u Zagrebu. U svojim radovima propituje različite aspekte društvenih odnosa i angažirane umjetničke prakse koje aktivno uključuju različite publike, procese rada temeljene na kolektivnosti i multidisciplinarne suradnje, njen rad inicira interdisciplinarne mreže i često zahtijeva od publike aktivnu suradnju i “dovršavanje” djela. www.andreja.org
Sudjelovala je na brojnim značajnim međunarodnim izložbama: Documenta 11, Kassel; Manifesta 4, Frankfurt; 8. istanbulski Bijenale, Istanbul; 10. trienale Indije, Jaipur; Liverpoolski Bienale, Liverpool; Day Labor, P.S.1, New York…
Radno vrijeme Galerije Nova
utorak-petak: 12-20h, subota: 11-14h
Izložba je otvorena do 30/6/2014.
Čitaonica Početi najbolje što se može
Kao prateći sadržaj izložbe Početi najbolje što se može u prostoru Showrooma Galerije Nova biti će organizirana čitaonica. Glavninu sadržaja čitaonice činit će knjige koje su, prema izboru partnera projekta, nužna literatura za početak ozbiljnog proučavanja područja radničkih prava i sindikalizma, feminističkih praksi, teologije oslobođenja i angažirane umjetnosti. Publikacije su preporučili i sudjelovali u njihovu prikupljanju: grupa Direktna demokracija u školi, BRID i Novi sindikat, Ženska fronta za radna i socijalna prava, Branko Sekulić, Irena Bekić, Tomislav Medak, Centar za ženske studije, zarez i WHW.
Radno vrijeme čitaonice
četvrtak i petak: 12-20h, subota: 11-14h
Čitaonica je otvorena do 30/6/2014.
Direktna demokracija u školi
Dijana Ćurković, koautorica početnice direktne demokracije, lektorica i jedna od voditeljica diskurzivnog programa
Hrvoje Jurić, koautor početnice direktne demokracije i jedan od voditelja diskurzivnog programa
Bruna Nedoklan, koautorica početnice direktne demokracije i autorica Karte svjetskih primjera promjena
Sanela Planinčević, koautorica početnice direktne demokracije i web karata
Zdravko Popović, koautor početnice direktne demokracije i jedan od voditelja diskurzivnog programa
Izvor Rukavina, koautor početnice direktne demokracije i web karata
Novi sindikat
Tomislav Kiš, stručni savjetnik projekta
Baza za radničku inicijativu i demokratizaciju (BRID)
Bojan Nonković, koautor sindikalne početnice
Igor Livada, koautor arhiva borbe
Jovica Lončar, koautor sindikalne početnice i moderator filmske projekcije i diskusije
ZMAG
Gordana Dragičević , Sunčana Pešak i Dražen Šimleša, autori početnice održivog življenja
Katerina Duda, koautorica istraživanja samoorganiziranih zajednica i koautorica početnice za samoorganiziranje
Željka Kelkedi, koautorica istraživanja samoorganiziranih zajednica
Irena Bekić, autorica početnice angažirane umjetnosti
Branko Sekulić, autor početnice za kontekstualnu teologiju i jedan od voditelja diskurzivnog programa
Feministička fronta, koautori/ce feminističke početnice
Ženska fronta za radna i socijalna prava, koautori/ce feminističke početnice i koncepta tribine Perspektive novog sindikalizma
Tomislav Medak, autor početnice Pravo na grad
Feri Alija, Karlo Babić, Igor Bezinović, Ljubomir Grgurević, Juraj Katalenac, Davor Kristijan, Davor Popdanovski, Nikola Ptić i Hrvoje Radovanović, koautori tekstova Karte svjetskih primjera promjena
Ivica Hrg, programiranje web sučelja
Dejan Janković, dizajn weba
produkcija: MAPA i Što, kako i za koga/WHW
Martina Kontošić, asistentica produkcije @WHW
Video Što je meni naša borba dala?
autorica koncepta: Andreja Kulunčić
snimatelji: Martin Beroš i Bruna Nedoklan
montaža: Maida Srabović
koordinator sudionika: Bojan Nonković
sudionik videa, suradnik na konceptu i sukoordinator sudionika: Tomislav Kiš
sudionici u videu: Dragutin Varga (Itas); Ivan Grošek (Jedinstvo); Minja Saracco (Pirotehničari); Marinko Vidaković (bivši zaposlenik Croatia Busa)
asistentica produkcije: Martina Kontošić / WHW
produkcija: Što, kako i za koga/WHW i Udruga MAPA
Kinoklub Zagreb, najam opreme
Zagreb, 2014.
Izložba te program predavanja, tribina, radionica i projekcija dio su višegodišnjeg suradničkog projekta Početi najbolje što se može (kako govorimo o fašizmu?) u suradnji s programom Estetike otpora i arhiva WHW-a.
Program su podržali:
Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport
Evropska kulturna fondacija/ECF
Ministarstvo kulture RH
Program Evropske Unije Kultura 2007-2013
Hrvatski audiovizualni centar/HAVC
Program Galerije Nova i udruge WHW podržavaju
Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva
Zaklada Kultura nova
Program Galerije Nova suorganiziraju WHW i AGM
Gosti: IVANA KOVAČIĆ (Zagreb) i RUJANA JEGER (Zagreb).
Moderira: ROBERT PERIŠIĆ (Zagreb).
Program Književnost u Močvari u 2014. godini odvija se pod nazivom “Radi radovi”.
Ciklus “Rani radovi” na svakoj će tribini, uz mlade autore koje promovira, ugošćavati i jednog starijeg autora. Uz razgovor s piscem Robertom Perišićem, koji je i koncipirao ovaj ciklus tribina, mladi autori će čitati svoje radove, a stariji autor također svoje mlade radove, te se prisjetiti svojeg književnog debija, što će biti i prilika za usporedbu književnih prilika, generacijskih razlika i drugih tema koje otvara ovakvo “sučeljavanje”. Nije isključeno da može biti i zabavno.
Više informacija uskoro!
JAZZOLOGIJA WITH VID JERAJ
Gost: VID JERAJ (Zagreb)
Moderira: MARIO KOVAČ (Zagreb)
Naš gost predavač na ovoj Turbini biti će glazbenik, pjesnik i umjetnik opće prakse Vid Jeraj koji će pričati, odgovarati na vaša pitanja ali i puštati glazbu u večeri koju sam opisuje ovim riječima: BRICS – sinkopirana književnost zemalja pokreta nesvrstanih sa songovima Orijenta i Levanta DJ CARPE NOCTEM ruši vas s koljena / hip-hop za globtroterski autostop!
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.