Jasmina Krajačić
LOVEWINS (ljubav pobjeđuje) – u Galeriji na katu (KIC),23.10.2018. u utorak u 20 sati
NO HATE IN MY STATE
„All You Need Is Love“, pjevali su Beatlesi u vrijeme hippyja i flower-power utopija, kada je izgledalo da svijet, usprkos svemu, ide k beskomfliktnom „ljetu ljubavi“, potom je došao punk i postpunk nihilizam s Curtisovim i Morrisseyevim natpisima /nazivima „Hate“ i „Viva Hate“ a onda je… stiglo neko post-vrijeme, u kome je sve postalo i spektakularno i nebitno, egoistično i pluralistično i činilo se da će napredak, bogatstvo i demokracija izbrisati svaku pretjeranu emociju i svijet odvesti u stanje tupe idile.
No, srećom ili ne, 21. stoljeće je, umjesto u rajsku dosadu, krenulo starim putevima terora, nasilja i netolerancije te se, da nam ne bude odveć dosadno, ponovno moramo boriti za naizgled davno osvojene „društvene vrijednosti“. Slikarica i grafičarka Jasmina Krajačić svojim se novim radovima i izložbom „Love wins“ odlučila boriti za staru, dobru Ljubav, točnije – pravo svih da ju rabe ili zlorabe s kim, kako i kolikogod hoće. Djelomično to dolazi i iz okolnosti da posljednjih godina zagrebačka umjetnica redovito posjećuje Englesku, kako bi se na samim izvorima suvremene umjetnosti, glazbe i pop kulture nadahnula za vlastito djelovanje, ali i da bar povremeno pobjegne iz sve zagušljivije atmosfere u vlastitoj domovini. Takozvana „desna skretanja“, koja se puzajuće šire Zapadnim svijetom, s posebnim uspjehom u tranzicijskim zemljama Istočne Europe, i u Zagreb i Hrvatsku donose križarsku atmosferu u kojoj „pravovjerna“ manjina rigidne svjetonazore želi nametnuti svekolikom pučanstvu. Već općeprihvaćena prava žena ili seksualnih manjina ponovno se tako dovode u pitanje, što slobodoumne osobe tjera da izađu iz vlastitih komfornih zona i djelatno se tome suprotstave. Jasmina Krajačić svoje odgovore i zagovore na ta pitanja iskazuje, kako to već umjetnici najbolje rade, novim ciklusom akrila na platnu i manjih slika/printova/objekata. Raspolućena izmedu malograđanske zagrebačke apatije, u kojoj tzv. normalni ljudi svojim ne-djelovanjem dozvoljavaju da im životne i umjetničke izbore polako redizajniraju oni nenormalni, „ljudi nahvao“, te brightonovskog artističkog i emotivnog šarenila, Jasmina Krajačić stvara portrete ljudi različitih nacionalnosti, rasa i spolnih orijentacija, heteroseksualnih, homoseksualnih, biseksualnih, onih s romantičnom vjerom u staru frazu o nadvladajućoj snazi ljubavi. Redovitim odlascima u Englesku i upoznavanjem s tamošnjom likovnom i glazbenom, komercijalnom i supkulturnom scenom, umjetnica je dobila novi drive za davno usvojeni punk attitude, etički pristup koji teži zajednici slobodnih ljudi, u kojoj nitko drugima ne nameće stavove ili životne stilove. Hommage ikoničnim glazbenim autorima (članovima Clasha, Sex Pistolsa, Ramonesa i ostalima) koji su promicali slobodarske ideje već je „odradila“ slikajući njihove portrete u prethodnim ciklusima, a sada tu ljubav/toleranciju na njezinim platnima šire poznata i nepoznata lica, čije poglede, zagrljaje ili nesigurne odmake potvrđuju natpisi uklopljeni u svaki prizor – „Out of the blue“, „You always have a choice“, „Different doesn’t mean wrong“, „No hate in my state“, etc. A da takvim iskazom stiče simpatije i na prebogatoj britanskoj kulturnoj sceni pokazuje kooperativni primjer pjevača i skladatelja Brenta Jacksona iz indie rock banda „Firedogs“, čija je pjesma „What if (Love wins)“ nastala nadahnuta novim Jasmininim umjetničkim konceptom.
Izložbom u Kulturno informativnom centru, prostoru u središtu metropole, koji svojim programima godinama promiče bogatstvo kulturalnih različitosti, Jasmina Krajačić i ciklusom „Love Wins“ ostaje vjerna prepoznatljivom figurativnom, popartističkom izrazu nadopunjenim bogatim kolorizmom. Svojevrsnu psihodeličnu dimenziju akrilima i 3D slikama daju i brojne kružnice i razlomljene linije, između kojih izranjaju glave izabranih, reinterpretirajući kao na nekom vremenskom vrtuljku likovne stilove koji su probojno razdoblje imali u godinama kada je eterom vladao Lennonov hit s početka teksta.
Suvremeni je svijet mjesto koje svakodnevno isporučuje ogromnu količinu zastrašujućih ali i zadivljujućih događaja, prizora i relacija, no u tom sukobu kaosa i kosmosa uvijek je vrijedno ostaviti neko mjesto za dvoje (troje, četvoro…) koji još uvijek, makar i naivno vjeruju da na kraju, ipak, pobjeđuje Ljubav.
Saša Pavkovic
NO HATE IN MY STATE
All You Need Is Love – so sang the Beatles in the era of hippies and flower-power utopias, when the world seemed to be headed towards a conflict-free „summer of love “. Then along came punk and post-punk nihilism in the shape of Curtis and Morrissey written signs/titles like Hate and Viva Hate, and then later on… along came this sort of post-time in which everything became spectacular and irrelevant, egotistical and pluralistic at the same time, and it seemed that, for sure, progress, wealth and democracy are destined to wipe out every emotional reaction that seems out of place and drive the world into a state of seemingly ideal stupor.
However, for good or worse, our 21st century has instead of creating an uneventful paradise, headed along the old familiar paths of terror, violence and intolerance. So that we don’t get too bored, we find ourselves once more in battle for the very “social values” we thought we had conquered a long time ago. Painter and graphic artist Jasmina Krajačić decided to fight by way of her new works and exhibition, which she entitled Love Wins, for good, old-fashioned Love, to be more precise – for everyone’s right to use or abuse it, with whom ever, how ever and as much as they please. This is partly because in recent years this Zagreb based artist has regularly visited England in order to seek inspiration for her artwork at the very source of contemporary art, music and pop culture, but also to occasionally get away from the stifling atmosphere in her homeland. The so-called “detour towards the right” that is crawling through the Western world, with particularly amicable success in the transitional Eastern European states, has brought a crusader-like atmosphere to Zagreb and Croatia, where an orthodox minority is trying to impose its rigid worldview on the unsuspecting populace. The women’s rights and the rights of sexual minorities we once considered a matter of mutual consensus are being brought into question, which is forcing free-minded individuals to step out of their comfort zone and revolt against this state of affairs. Jasmina Krajačić is expressing her own answers and opinions as artists do best – by means of a new cycle of acrylic paintings on canvas and small-scale paintings/printworks/objects. Finding herself caught in between a petty bourgeois apathy typical for Zagreb on the one side, where so-called normal folk are by their lack of action allowing the unnormal ones – “ljudi nahvao” to slowly redesign their life and artistic choices; and the artistic and emotional colourfulness of Brighton on the other side; Jasmina Krajačić creates portraits of people belonging to various nationalities, races and sexual orientations – heterosexual, homosexual, bisexual – who share a romantic belief in the old phrase about the all-prevailing power of love. Heading off to England on a regular basis and meeting the local artists, musicians, the commercial scene as well as the prevailing subcultures, the artist has acquired a new drive for the punk attitude she adopted long ago, an ethical approach that strives towards a community of free spirits in which no man imposes his own attitude or lifestyle on his fellow human beings. She has already made a homage to iconic musicians (members of the Clash, Sex Pistols, Ramones and others), who pro on her canvasses by both familiar and unknown faces, whose gazes, embraces or insecure standoffishness are being confirmed to us by captions incorporated into every scene – “Out of the blue”, “You always have a choice”, “Different doesn’t mean wrong”, “No hate in my state”, etc. And that her statement has also gathered sympathy on the over-crowded British cultural scene, is made clear to us by the cooperative example of singer and composer Brent Jackson from the indie rock band Firedogs, whose song What If (Love Wins) was inspired by Jasmina’s newly found artistic concept.
With this exhibition taking place at the Cultural Information Centre (KIC), a space in the centre of the capital, that has promoted, over the years, a sheer richness of cultural diversity, Jasmina Krajačić in her cycle entitled Love Wins remains true to her recognisable figurative, pop-artistic expression, which is enriched with a lively colour scale. Numerous circles and broken-down lines give a psychedelic dimension to her acrylics and 3D paintings in between which the heads of the chosen ones emerge, reinterpreting, as in a temporal merry-go-round, artistic styles that where breaking through in the years when John Lennon’s hit-song from the beginning of this text reigned the airwaves.
Our contemporary world has become a place that emits a colossal amount of frightening, albeit mesmerising events, scenes and relations on a daily basis. However, in this clash of chaos and cosmos it is nevertheless worthwhile to leave a space open for a pair of (maybe even three or four individuals…) who still, naively as it may be, believe, that Love conquers after all…
Sasa Pavković
*(the corrupt and foul as opposed to the wise and sensible “ljudi nazbilj”, an expression coined by Croatian renaissance playwright Marin Držić – translator’s note)
U četvrtak, 8. 11. na Kratkim slikama u sklopu programa Runda kratkog gledamo filmove redateljice Sonje Tarokić, Crveno(2009), Kurvo! (2011) i Ja sam svoj život posložila (2012). Nakon projekcija, filmska kritičarka Višnja Vukašinović razgovarat će s redateljicom Sonjom Tarokić i glumicom Marinom Redžepović.
Program se održava u MM centru, a početak je u 19:30.
Redateljica Sonja Tarokić i glumica Marina Redžepović surađuju već cijelo jedno desetljeće, a njihovo je profesionalno prijateljstvo iznjedrilo kratke igrane filmove u kojima se filigranski precizno razlaže ženska intima. Zahvaljujući njima ponuđenim uvidima o sadomazohističkoj prirodi međuženskih odnosa, neiskorjenjivosti iluzija u izgradnji identiteta i tami takozvanog prostora slobode u hrvatski je film na velika vrata ušla slika žene lišena svih do tada prisutnih stereotipa. S redateljicom Sonjom Tarokić i glumicom Marinom Redžepović filmska krtičarka Višnja Vukašinović razgovara o temama koje ih zaokupljaju u umjetničkom i privatnom smislu kao i o njihovom vlastitom genijalnom prijateljstvu kojeg se uskoro pripremaju sublimirati u iskustvo dugog metra. Sonja Tarokić za par mjeseci kreće u snimanje svog dugo pripremanog dugometražnog prvijenca Zbornica čiji je scenariji od početka razvijala u suradnji s Marinom kojoj će, kao i u kratkišima, pripasti glavna uloga naizgled snažne i samopouzdane žene. Ovakvo intenzivno prijateljstvo glumice i redateljice usmjereno kreiranju moćnih portreta žena na intimnim prekretnicama jedinstveno je i u kontekstu svjetskog filma pa nam je čast ugostiti ove dvije nerazdvojne dame i otkriti u kojem su filmu s novim filmom kao i što su naučile iz svih dosadašnjih.
Kurvo, trailer https://www.youtube.com/watch?
Ja sam svoj život posložila, https://www.youtube.com/watch?
AUKS JEDAN
OTVORENJE: ČETVRTAK, 8.11.2018., 20:00
GALERIJA SIVA (AKC MEDIKA, PIEROTTIJEVA 11, ZAGREB)
RADIONICA IZRADE NAKITA OD DRVA 9.11.2018 OD 16.00
Autonomni kulturni centar kroz program galerija Siva poziva vas na otvaranje izložbe osječkog street art umjetnika koji stvara pod pseudonimom Auks Jedan. Otvorenje izložbe predviđeno je za četvrtak 08.studenog 2018. od 20.00 sati u galeriji Siva, Pierottijeva 11 (Medika). Postav izložbe obuhvatiti će i radove nastale i na rezidencijalnom boravku u galeriji. Izložba je otvorena do 13.studenog, svaki dan, osim nedjelje od 17.00 – 20.00. sati.
U petak 9.studenog 2018. od 16.00 u galeriji Siva započinje radionica izrade nakita od drva, kao sastavni dio rezidencijalnog boravka umjetnika. Radionica traje dva dana, a prijave se primaju ispunjavanjem upitnika na poveznici: https://goo.gl/L89zo3 , zaključno sa 7. studenim. Sudjelovanje na radionicama je besplatno, a broj polaznika/ca ograničen.
Autor postavom izložbe ukazuje na manje vidljive, ponekad riječima neopisive stvari, koje iako na prvu možda nisu jasne, utječu na promatrača, ostavljajući trag i ukazujući na to da postoji puno više od stvarnosti vidljive oku.
Postav se sastoji od radova nastalih 2017. i 2018. godine, kao i radova nastalih na rezidenciji u galeriji Siva. Tehnike izrade radova su kombinirane, autor se najčešće služi akrilnim bojama u kombinaciji sa bojom u spreju. Na izložbi uz platna biti će i nekoliko izložaka maski načinjenih od recikliranih skate dasaka, a inspiriranih shamanskim maskama.
https://www.facebook.com/events/190811335168004/
RADIONICA IZRADE NAKITA OD DRVETA
Radionica se sastoji iz tri dijela. Polaznici/e će kroz prvi, uvodni dio saznati sve o recikliranju i načinu recikliranja. Cilj je kroz ovu radionicu i podignuti svijest o potrebi za recikliranjem i dati pregled mogućnosti na koji se sve način odbačeni predmeti iz svakodnevnog života mogu ponovno upotrijebiti, bilo da se radi o hrani, upotrebnim predmetima, odjeći, obući i sl. Mogućnosti su beskrajne.
Drugi dio radionice posvećen je praktičnom i kreativnom radu. Polaznici/e će proći kroz svge faze obrade i ukrašavanja drveta: gruba obrada, bušenje, rezanje, oblikovanje, lijepljenje, poliranje drveta, ukrašavanje, oslikavanje, rezbarenje, lakiranje drveta.
U trećem dijelu radionice formirati će se finalni izgled predmeta. Polaznici/e će naučiti načine izrade određene vrste čvorova za ogrlice, naučnice, narukvice i završiti svoje predmete.
https://www.facebook.com/events/275643839754444/
O AUTORU:
Auks Jedan dolazi iz Osijeka, a između ostalog bavi se i uličnom umjetnošću. Proteklih 5 godina izrađuje nakit, lule, kućni dekor. Uživa u stvaranju novih neobičnih oblika kombiniranjem raznih tipova drveta u velikoj količini prašine.Specifičan je i po tome što u izradi svog asortimana kombinira komade punoga drveta s recikliranim ostacima prošaranog skateboarda.
https://www.facebook.com/jedancrafts/
https://www.instagram.com/jedan_crafts/
Galerija Siva program je AKC-a, financijski podržan sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Zagreba, Zaklade “Kultura nova” i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.
http://attack.hr/galerija-siva/
Afion predstavlja nekoliko novih pjesama u četvrtak u Vintageu!
Afion se nakon višegodišnje pauze i 15 godina od svog prvog nastupa ponovo vraća u Zagreb i to u četvrtak, 8. studenoga. Ulaznica za njihov dugoočekivani nastup u Vintage Industrial Baru nije ostalo još puno, a mogu se kupiti u Dirty Old Shopu po pretprodajnoj cijeni od 60 kuna. Ako ih ostane, na dan će koštati 75 kuna.
“Nastup u Vintageu čekam s nestrpljenjem jer je to za mene novi prostor u kojem još nisam nastupila, a kako sam čula same pohvale tako imam i visoka očekivanja, od zvuka do dobre atmosfere. Inače, svi u bendu jedva čekamo da opet zajedno zasviramo. Zanimljivo će biti interpretirati naše pjesme nakon šestogodišnje pauze kada svi imamo pregršt novoga životnog i glazbenog iskustva. Veselimo se starim fanovima, ali i novima koji su nas otkrili nedavno. Kao poslasticu najavljujemo i premijerno izvođenje nekoliko novih Afionovih pjesama. Dođite, bit će vrlo emotivno! Kako za nas, tako vjerujem i za publiku”, izjavila je Lidija Dokuzović, vokal i spiritus movens benda.
Afion (makedonski opijum, mak) je band koji se inspirira tradicijskom glazbom iz Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije i pretače je u vlastite, originalne interpretacije i kompozicije. Mnoštvo koncerata (preko 500!) u Hrvatskoj i diljem Europe, što po klubovima što na velikim festivalskim pozornicama (Bingsjö, Shetland Islands Folk Festival, INmusic Festival, Adriatico Mediterraneo, Balkan Square festival u Ohridu, Ex-Yu Rocks…), pribavilo im je kultni status i velik broj fanova. Njihove nastupe uživo krasi “akustični zvuk s energijom rock’n’roll benda” (J. Bousfield, Rough Guide to Croatia), a publiku dovodi do plesa smijeha i suza. Afionova oba studijska albuma (Afion, 2006. i Čudni svati, 2008.) nominirana su za diskografsku nagradu Porin.
Afionovi članovi angažirani su u različitim glazbenim projektima, surađuju s mnoštvom drugih glazbenika, bave se pedagoškim radom i drže glazbene radionice vođeni idejom kako tradicijsku glazba treba dijeliti s drugima kako bi ostala “živa”. Nakon višegodišnje pauze Afion se vraća na scenu zreliji, žedan svirke i zagrebačke publike kako bi se svi zajedno “opili” za 15. rođendan.
Lidija Dokuzović-glas
Aleksandar Jovevski-kaval
Josip Mazić-bas
Danijel Maoduš-gitare
Nenad Kovačić-udaraljke, glas
Facebook: https://www.facebook.com/Afion-86273103431/
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ldSa530m49E
Dokumentarni film Marka Dimića: Razarajući Afion, 2010., Produkcija HRT
facebook event: https://www.facebook.com/events/284820695459611/
U petak, 9. studenog u programu Kratkih slika –Prezreni žanr, prošireni žanr gledamo klasik The Rocky Horror Picture Showkojeg će nam nakon projekcije približiti filmski kritičar Mario Kozina i jedinstven umjetnički kolektiv House of Flamingo. Vidimo se u 20 sati u MM centru, ulaz besplatan.
The Rocky Horror Picture Show mjuzikl je s elementima SF-a, komedije i horora iz 1975., nastao u režiji Jima Sharmana. Scenarij su napisali Sharman i Richard O’Brien, a temelji se na istoimenom kazališnom mjuziklu Richarda O’Briena iz 1973. Produkcija je satirična posveta SF i horor filmovima B produkcije nastalima između 1930. i 1970. U filmu glume Tim Curry, Susan Sarandon i Barry Bostwick te članovi postave kazališnoga mjuzikla. Priča se vrti oko tek zaručena para čiji se automobil kvari u kišnoj noći pokraj dvorca u kojem će potražiti pomoć. Dvorac je pun neobičnih, kostimiranih ljudi, a vodi ga Dr. Frank N. Furter, ludi znanstvenik. Film je svoju popularnost stekao 1976. kad ga je publika počela prikazivati u Waverly kinu u New Yorku. Četrdeset godina poslije, to je najduže prikazivan film u filmskoj povijesti. Često ga se prikazuje u vrijeme Noći vještica. Danas, film uživa ogromnu međunarodnu popularnost. 2005. United States National Film Registry, Library ofCongress uvrstio ga je u red filmova za očuvanje.
Pjesme su im na engleskom i hrvatskom jeziku, a u svirci se, osim klasične postave bas, bubanj, gitara, ponekad koriste i ritam mašinom. Zvučno podsjećaju na staru gardu post-punk bendova s kraja 70-ih i početka 80-ih godina (Joy Division, The Cure, Sonic Youth, Paraf, Dobri Isak…). Znači, mračno, plesno, pomalo punky, pomalo popish.
Bandcamp: https://
Facebook: https://www.
Neon Lies
Off program IX:
THRONE
// Fidenza, Italija //
sludge/stoner/doom
TANNOISER
// Lombardija, Italija /
black/death/doom
– CONSECRATION TOUR –
„Ponovo smo uspjeli probuditi Moćnog Iblisa. Ustao je iz blata i katrana dok smo uz granice njegova obitavališta palili obredne vatre u nadi da će nam dati smjernice za nastavak pomaknutog kruga. Kao i uvijek do sada, Moćni Iblis uslišao je naše nade i naložio novu svetkovinu riffa. Njegov krik koji lomi planine i rastvara rasjede dozvao je podanike sa juga i sjevera koji će za njegovu slavu hodočastiti ka hramu i pokloniti se najvećem od svih zemljanih bogova. Riffa!“
Offcycles kolektiv u suradnji sa AKC Attack-om 10.11.2018., u Pierottijevu 11 dovodi dva odlična benda. U Klub Attack nam dolaze majstori monolitnih rifova i magične repeticije – THRONE i TANNOISER, lutajuće čudovište koje obitava u mračnim močvarama talijanskih dolina, jede mulj i izdiše pomračeni sludge doom metal.
THRONE svojim oštrim rifovljem sludgerski zakucava ritam u sam centar srca. U dva izdana albuma „Avoid The Light“ (2012.) i „Consecrates“ (2017.) kombiniraju oštrinu riffova, moćne i tamne teme kojom dozivja močvaru ravno iz Louisiane. Throne odlično razvlači dionice te usporava vrijeme, a širi prostor vješto i očigledno svirkom od koje se svako kruto stanje rasipa, ali i stavlja u fokus. Mi nemamo izbora nego se prepustiti ovoj psihodeličnoj varijanti sporog i teškog zvuka.
https://thronetheband.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/thronesludge/
TANNOISER je nesveto trojstvo nastalo 2015. i prevladava svaku svjetlost monumentalnim zvučnim slikama koje ritualno prizivaju očaj i propadanje, zarobljuju pažnju nemjerljivom, neobuzdanom silinom kojom se obrušuju na izložene gazeći svaki tračak nade u bolje sutra.
Jedini zapis njihovih inkantacija desio se 2018. kroz „Alamut“ EP.
https://tannoiser.bandcamp.com/releases
https://www.facebook.com/TannoiserBandOfficial/
Ali ova večer nikako ne bi bila potpuna bez domaće podrške zagrebačkog
SBLXN-a koji će nas opet iznenaditi na pozornici Attacka. Post metal sludge projekt koji se neumorno priprema u još jednom podrumu grada, hrabro će izaći da nas raznese svojim materijalom. Ponovno ih dovodimo jer njihovo mozgovlje opet nešto suludo kuha.
https://www.facebook.com/SBLXN-600456683683065/
Ponovo apeliramo na ostavljanje suptilnosti pred vratima Attacka, a unutar kluba slavimo teške i pomračene riffove!
Ulaznice po cijeni od 30 kn će se moći kupiti na samom ulazu kluba.
Koncert organizira:
AKC „Attack“
http://attack.hr/ / www.facebook.com/akc.attack/
Offcycles kolektiv
http://www.offcycles.org/ / https://www.facebook.com/Offcycles/
Facebook event: https://www.facebook.com/events/253662955331444/
Artwork by: Aboggajebo (Koshmar Studios)
Blues/roots/americana bend She brought me gasoline nastupa 10. studenog 2018. u Kulturnom centru Mesnička.
Nakon EP-ja iz 2016. godine, ponovno su privukli pažnju publike i kritike nedavno objavljenim singlom „Sometimes trouble comes“ kojim su prošli tjedan dospjeli na prvo mjesto top-liste Cener na Radiju 101.
Zli Hadžo je njihov stil opisao kao praiskonski howlinwolfovsi blues s elementima roots rocka i bluegrassa, garniran bendžom kao nosećim instrumentom. Utjecaj She brought me gasoline na ovu scenu potvrđen je i njihovim odabirom za otvaranje ovogodišnjeg Sugar Cube Blues Festivala.
Početak koncerta u Kulturnom centru Mesnička je u 22h, a upad iznosi 20kn.
REGULAR JOHN
BELZEBONG
& THE NECROMANCERS
UTORAK 13.11.2018.I I Karte 45/60 kn I Prodaja VIB & Dirty Old Shop
FB: https://www.facebook.com/events/2082093002041708/
UTORAK 13.11.2018.I Regular John presents: BELZEBONG & The Necromancers @VIB I Vrata 20:00 h I Koncert 21:30 h I Karte 45/60 kn I Prodaja VIB & Dirty Old Shop
Regular John sprema novu doom misu za utorak 13. studenog te dovodi poljske kraljeve doom metala Belzebong, koji spremaju i novi treći album pa ćete imati i prilike čuti novo ruho, a uz njih stižu francuski heavy doom rockeri The Necromancers, koji su prošle godine objavili prvijenac ‘Servants of the Salem Girl’.
BELZEBONG je prve okultne korake zakoračio 2008. godine u Poljskoj te laganim koracima, prvotno koncertima, osigurao zavidnu bazu fanova diljem Europe. Bend koji će vas okupati morem distorzije, uštekati na fuzzni napon i isporučiti vam tonu zle weedianske rifaže!
VIDEO: https://goo.gl/8J1FiV
Album ‘Sonic Scapes & Weedy Grooves’ iz 2011. bilo je prvo doomojavljanje i predstavljanje masnog zvuka koji su nastavili njegovati u proširenim dimenzijama putem ‘Dungeon Vultures’ EP-a te finalno albuma ‘Greenferno’ iz 2015.
U pripremi je novi album, koji bi trebao izaći u travnju 2019., a vi imate specijalnu priliku čuti što ovi poljski doom magovi kemijaju za vaše slušne aparate.
DISKOGRAFIJA:
2009. Demo
2011. Sonic Scapes & Weedy Grooves
20113. Dungeon Vultures EP
2015. Greenferno
ČLANOVI:
Sheepy Dude – bas
Cheesy Dude – gitara
Alky Dude – gitara
Hexy Dude – bubanj
FB : facebook.com/belzebong420
BC : belzebong.bandcamp.com
INSTA: com/belzebong420
THE NECROMANCERS su putem glazbenog okultizma krenuli 2016. godine. Ovi Francuzi su uspjeli u kratkom vremenu složiti odličan zvuk i glazbeni stil koji stvara savršenu atmosferu vještičjeg plesa. Godinu dana kasnije, 2017. potpisali su za Ripple Music i izdali prvi album ‘”Servants of the Salem Girl’.
VIDEO: https://goo.gl/x9yvz4
Kao dobro novo glazbeno meso dokazali su se na festivalima poput ‘Up In Smoke’, ‘Keep It Low’, ‘Desertfest’ London & Berlin.
Koncert u Vintageu, 13.11. bit će i premijera novog albuma ‘Of Blood And Wine’, koji izlazi nekoliko tjedana ranije.
FB: facebook.com/thenecromancersband
BC: ripplemusic.bandcamp.com/album/servants-of-the-salem-girl
INSTA: instagram.com/thenecromancersband
**************************************
Više informacija o programu Vintage Industriala:
www.vintageindustrial-bar.com
www.facebook.com/vintageindbar
www.twitter.com/VintageIndBarZg
www.instagram.com/vintageindzagreb
O autoru:
Mane Mei pripada novoj generaciji suvremenih street art umjetnika koji se osim grafitima i raznim uličnim intervencijama bave i drugim vidovima vizualnih umjetnosti.
Premda je na grafiti sceni aktivan još od kasnih devedesetih, kao Mane Mei počinje objavljivati radove tek krajem 2013. godine. Tada su se njegova istraživanja i iskustva rada na ulici uobličila u sada već i široj publici prepoznatljiv rad koji se može pronaći na raznim lokacijama diljem Hrvatske.
Kao i mnogi drugi istaknuti predstavnici novije grafiti supkulture Mane Mei svoj rad više ne ograničava samo na ulične prostore već u nekoliko navrata okupira i one galerijske. Izlagao je tako na nekoliko skupnih izložbi i sudjelovao na brojnim street art festivalima.
TV prilog s HRT-a : https://magazin.hrt.hr/
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.