Otvorenje izložbe pod nazivom Kuhinjska ravnala i kutomjeri umjetnika Karle Ljubičić i Petra Mikulića održat će se u petak, 19. lipnja u Galeriji SC s početkom u 20 sati.
Izložba je otvorena do 30. lipnja, a radno vrijeme galerije je 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.
Izložba predstavlja radove dvoje mladih autora: objekte, skulpture, crteže.
Jednu od četiri prostorne kompozicije Karle Ljubičić iz ciklusa Puke sunčane pustinje čine dva istovjetna geometrijska oblika povezana jednoličnom teksturom, osim u području središta forme gdje se odvija istovjetna ali zrcalna predstava, jedna konkavnoga, a druga konveksnoga oblika. Dva elementa čine zatvorenu grupu svojom blizinom, ali i pripadnošću postamentu.
Crtež Petra Mikulića David koncipiran je u obliku infografike, izrađen u vektorskome grafičkome programu te isprintan na pleksiglas ploču.
Oni dolaze… je projekt čiji je cilj promovirati mlade autore koji su tek (ili još nisu) napustili sustav Akademije te se upoznaju s novim sustavima i kodovima koje diktira umjetnička „scena” izvan nje. Ujedno, umjetnici na projektu rade s mladim povjesničarima umjetnosti i kustosima te zajednički realiziraju samostalne izložbe navedenih autora. Uz praktičan rad naglasak je na komunikaciji između mladih umjetnika i kustosa čime se razvija spona i mreža novih generacija te, nadamo se, i budući zanimljivi projekti.
BIOGRAFIJE
Karla Ljubičić
Rođena 6. lipnja 1989. godine u Zadru. 2008. maturirala u Klasičnoj gimnaziji Ivana Pavla II. Iste godine upisala kiparski odsjek Akademije likovnih umjetnosti u Širokom Brijegu Sveučilišta u Mostaru. 2011./2012. školovanje nastavlja na Akademiji likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu. Magistrirala u lipnju 2014. godine u klasi N. Bilića.
Dobitnica Rektorove nagrade Sveučilišta u Mostaru 2008./2009. te Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu 2012./2013. godine.
Petar Mikulić
Rođen 8.11.1989. godine u Mostaru, Bosna i Hercegovina. 2008. maturirao u Gimnaziji fra Dominika Mandića u Širokom Brijegu. Magistrirao na odsjeku slikarstva Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu 2014. godine u klasi prof. Igora Rončevića. Živi i radi u Zagrebu.
TURBINA – TURBO TRIBINA
GOLI GRAD (NAKED CITY) – REFLEKSIJA GRADA IZ KUTA TZV. IZGUBLJENE GENERACIJE
Gosti: IGOR ČUMANDRA (Zagreb), ZDENKO FRANJIĆ (Zagreb), NIKOLA VINCELJ JINKS (Zagreb), DAVOR BUTKOVIĆ ŽU (Zagreb).
Vodi i moderira: VID JERAJ (Zagreb).
Predstavljamo Zagreb u dijalogu s četiri gradska glasa – senzibilnim beatnikom, rock-izdavačem, vizualcem i alpinistom.
Zahvaljujući kratkim pričama koje je objavljivao osamdesetih na stranicama književnog časopisa Quorum, Igora Čumandru poznajemo kao senzibilnog novozagrebačkog beatnika iz Zapruđa koji je prijateljevao s Ripperom iz Pipsa. Međutim, prvu je knjigu objavio tek 2005. godine i od tad ne posustaje, za njim će ostati, “Trbuh crnog bombardera” (pjesme), proze “Sretni ljudi svi” i “Sunčana strana radijatora”, kao i roman, “Posljednji čovjek koji je umro prije rata”. Uslijedile su poezija, “Letač koji je svoje nebo smotao kao čarobni ćilim”, poezija za djecu “Vjetar nema tenisice” i “Žemlja je okrugla”, kvazimemoarska”, Ljudi iz žute Sambe”, te poezija “Ambulanta za bol”.
Zdenko Franjić, arhivist, izdavač, Slušaj najglasnije!, pjesnik, glazbenik, vođa malih sastava
Prvi nezavisni izdavač na ovim prostorima do danas je ostao vjeran svojim DIY načelima alternativne scene i aktivizma. Iz njegovog su kataloga izronili neki od najznačajnijih bendova zadnjih 30-ak godina iz domaje i inozemstva. U svojem je katalogu otvorio prostor i za njihove razne solo-izlete, pružajući potporu i novim mladim izvođačima, kao i renomiranim strip-autorima. Ukratko, Zdenko odbija staviti bar code i od djela napraviti proizvod.
Nikola Vincelj Jinks (Cul-de-Sac), diplomirao grafiku (1989.) na Akademiji likovnih umjetnosti u klasi Miroslava Šuteja. Početkom 90-ih odlazi u Amsterdam, aktivan na skvoterskoj sceni s generacijom grupe Sexa… surađuje s grupom Cul-de-Sac i The Ex, bavi se uređenjem interijera; uz projekcije autorskih slajdova, do danas, kao i s Franz Kafka Ensemble. 80-ih se bavio vizualnim dizajnom kao autor postera i covera za kazete.
Davor Butković Žu, hrvatski alpinist i himalaist, suradnik za letenje u kazalištu, speleolog u suradnji sa saborskim odborima, koji su istraživali Šaranove jame i Jazovke, spustio se 2002. godine na uličnom festivalu Cest is d’best biciklom niz fasadu na Cvjetni trg čime je simbolično uveo hrvatsku alternativnu scenu u 21. stoljeće.
Predstava ‘Greška’ izvedbene grupe Punkošipak otvara program u srpnju u Pogonu Jedinstvo!
| Pogon JEDINSTVO | predstava | 1. & 2.7. 2015. | 20h | 15 kuna (na ulazu), 10 (pretprodaja) | Organizator: Udruga Punkošipak
http://www.upogoni.org/wp/2015/predstava-greska-otvara-program-u-srpnju-u-pogonu-jedinstvo/
KONCEPT: Irena Boćkai i Ivan Tudek; IZVEDBA: Ivan Tudek, Vilim Ostović, Irena Boćkai, Roko Nakić, Domagoj Modrušan; VIZUALNO OBLIKOVANJE: Ivan Tudek, SVJETLO I TON: Henrique Hidalgo; TEKST: Ivan Tudek, IZBOR GLAZBE: Irena Boćkai, PRODUKCIJA: Punkošipak
Izvedba ‘Greške’ propituje načine na koje pojedinčeve želje proizvode i oblikuju naše identitete te stvaraju željene obrasce i diktiraju uloge u svakodnevnom životu. Onemogućeni u kozumaciji ostajemo zamrznuti u pozi zamišljanja i ne možemo se poslužiti svijetom. Želja se toliko materijalizirala da je stvarnija od samoga objekta želje, toliko stvarnija da je nastupila inverzija u kojoj inzistiramo da ostanemo crtež, bojeći se tog fantazmatskog predmeta koji više nije samo to. On prerasta svoju ulogu da zadovolji našim prohtjevima i postaje jednadžba kroz koju dolazimo do rješenja koje vrišteći progovara. Stvaraju se prikaze stvarnije od stvarnoga, obične utvare koja nam lažu da se zbilo ono što želimo. Proizvod je to naše želje koja nas ponekad želi nasamariti, predstavljajući se kao želja u želji, a upravo tada se stvara greška bez koje nema konzumacije svijeta. U fokusu izvedbe je rudnik koji je postao mjesto nasilnoga egzodusa. Rudnik koji je napušten i ispražnjen od prvotnoga značenja zaprima novi sadržaj i upućuje na latentnost stanja iz kojega se nazira nova pustinja. Eksploatirani rudnik i eksploatacija ljudskoga resursa, kao negativna razina aktivnosti i predanosti nečemu, suprotna je pojmu rada kao obogaćenja i ispunjenja ličnosti. Takvo crpljenje koje postaje jednosmjerno i naklonjemo stranim ulagačima, pretvara nas u iscrpljeni rudnik, praznu pustinju, te se nadvija nad čovjekom radnikom.
Ulaznice je moguće rezervirati na theatre.punkosipak@yahoo.com ili na broj telefona 091 724 1825. Cijena ulaznice iznosi 10 kuna u pretprodaji ili 15 kuna na ulazu
Film, kao jedan od najvažnijih suvremenih medija oduvijek je imao trostruku funkciju: informativnu, obrazovnu i zabavnu. S prolaskom vremena film je postao njegov čuvar – pokretne slike zauvijek su sačuvale ljude, događaje, običaje i kulturu. Upravo zbog tog razloga, Udruga ljubitelja filma RARE pokreće 2013. multimedijalni projekt Antičke filmske večeri.
Projekt se bazira na filmskim projekcijama koje bi bile poveznica sa ranije spomenuta tri aspekta filma – medija. Osim filmova, razni edukativni sadržaji odvijati će se na više lokacija – predavanja i prezentacije rada na arheološkim lokalitetima, izložbe, filmska radionica, društvene igre.
Ovaj projekt iznad svega poštuje, potiče i revalorizira kulturnu baštinu lokalne zajednice. Populariziranje i upoznavanje lokalne zajednice s muzejskim aktivnostima kroz popularne sadržaje, povezivanje tradicije sa novom kulturom življenja i novim tehnologijama svakako doprinosi otvaranju ove sredine i njenom povezivanju s drugim sredinama u Hrvatskoj, ali i susjednim zemljama.
“Antičke filmske večeri inovativno povezuju film i arheologiju, prošlost i sadašnjost. Ponosno gledamo u budućnost očima predaka. Učimo na
zabavan način o bogatoj prošlosti naših krajeva te koristimo nove medije za bolje upoznavanje prošlosti.”
3.7. (petak)
20:30 Svečano otvorenje
Projekcija Divlje priče // igrani
4.7. (subota)
19:30-20:30 Filmski kviz
Projekcija Citizen Four // dokumentarni
7.7. (utorak)
18:00-20:30 Društvene igre, Likovna radionica za djecu
Projekcija Potrošeni // dokumentarni
8.7. (srijeda)
18:00-20:30:Društvene igre, Likovna radionica za djecu
21:00 Projekcija Agora // igrani
9.7. (četvrtak)
18:00-20:30 Društvene igre, Likovna radionica za djecu
Projekcija Predstavljamo – Etno film festival (Rovinj)
14.7. (utorak)
18:00-20:30 Društvene igre, Likovna radionica za djecu
Projekcija Pogled tišine // dokumentarni
15.7. (srijeda)
18:00-20:30 Društvene igre, Likovna radionica za djecu
20:00 Predavanje Hrvoje Vulić
21:00 Projekcija Veliki muzej // dokumentarni
16.7. (četvrtak)
18:00-20:30 Društvene igre, Likovna radionica za djecu
Projekcija Working with movies COMENIUS
KINO U MOM KVARTU
3.7. | Trg dr. Franje Tuđmana | 21:00
Centar za kulturu i film Augusta Cesarca poziva Vas da ovaj petak učinite Trg dr. Franje Tuđmana svojim privremenim domom!
Dramska prvakinja HNK, glumica s adresom na Črnomercu Olga Pakalović odabrala je film koji će ovaj petak biti prikazan pod zvijezdama Trga dr. Franje Tuđmana u sklopu projekta Kino u mom kvartu Centra za kulturu i film Augusta Cesarca. Nakon profesora Baltazara, koji prije svake projekcije razveseli publiku, posjetitelji će imati priliku pogledati film Privremeni dom (Short Term 12), dirljivu priču koja problematizira vrlo važnu društvenu tematiku, pitanje pomoći i odnosa prema štićenicima doma djece s poteškoćama u obitelji i odrastanju.
Niskobudžetni film Destina Daniela Crettona već je nakon premijernog prikazivanja na SXSW festivalu (2013. godine) proglašen najboljim filmom, nakon čega je uslijedilo još 36 nagrada i 59 nominacija diljem svijeta. Poslušajte što Olga Pakalović kaže o filmu:
Besplatne projekcije započinju u 21 sat. U slučaju kiše prikazivanje će biti odgođeno, a zamjenski termin biti će naknadno objavljen.
PROGRAM
21:00 BALTAZAR
21:15 PRIVREMENI DOM, film odabrala Olga Pakalović-
– Short Term 12, 96′, 2013., 37 nagrada i 58 nominacija
Redatelj: Destin Daniel Cretton; glume: Brie Larson, Frantz Turner, John Gallagher Jr.
Više info na:
FB event: https://www.facebook.com/events/1588242864783171/
FB: www.facebook.com/CentarAugustCesarec.
Web: www.centarcesarec.hr
Otvorenje izložbe Ostati živ: Socijalistička disko kultura autora Marka Zubaka održat će se u subotu, 4. srpnja u Galeriji SC, s početkom u 20 sati. Za prikladnu zvučnu kulisu odnosno ex yu disco glazbu zadužen je DJ WC 7. Izložba je otvorena do 18. srpnja, radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.
Tema ove izložbe je socijalistička disko kultura koja se krajem 1970-ih i početkom 1980-ih razvila u SFRJ, uvukavši se u brojne pore društva, da bi naposljetku ostala zaboravljena. Izložba otkriva kako se disko udomaćio u novom, naizgled neprikladnom socijalističkom kontekstu i, stapajući se s neposrednim impulsima, rezultirao autohtonom disco inačicom. Nasuprot dosadašnjoj ignoranciji i, nerijetko, preziru, discu se prilazi kao bitnoj i složenoj pojavi čiji su se učinci prelili izvan izvorne glazbene sfere, prikazujući njegove mnogobrojne dimenzije koje tvore širu kulturu – od potrošačkog hedonizma i novog životnog stila do mitskog prostora koji ju je obilježio i središnjeg plesnog rituala.
Autor izložbe: Marko Zubak, vizualno oblikovanje depilijana: yugodrom.
IGNITE – socijalno osjetljiv, politički angažiran i zdravo nabrijan melodični hardcore punk/rock band iz Orange Countyja (Kalifornija) će u nedjelju 05. srpnja u sklopu europske turneje održati koncert u Vintage Industrialu.
Uz njih nastupit će zagrebački hardcoreaši KATRAN te mađarski melodični HC bend iNSANE koji su, između ostalog, na turnejama pratili bendove Deftones, Pro-Pain, Hatebreed, Unearth, III Nino i Skindred!
www.facebook.com/
Bend Ignite osnovan je 1993. godine u Orange Countyju u Kaliforniji, a ključni kotačić njegove snage i žestokog rock zvuka je Zoltán “Zoli” Téglás, frontmen mađarskih korijena, vegetarijanac čvrstih stavova, pjevač, autor i producent čija je biografija upotpunjena suradnjama sa sjajnim bendovima poput The Misfits, Motorhead i Pennywise. Osim toga, Teglas se početkom godine u Njemačkoj na stageu pridružio Machine Headu kako bi zajedno odvalili Ignitovu stvar ‘Bleeding’ s albuma ‘Our Darkest Day’ koju su ti legendarni metallersi iz San Francisca obradili i ubacli na b-stranu svoj 10-inchnog singla ‘Killers & Kings’.
Zahvaljujući svojoj angažiranosti, Ignite su tijekom karijere podržali nekoliko ogranizacija koje brinu za okoliš ‘Earth First’, ‘Doctors Wtihout Borders’, ‘Sea Shepherd’ i ‘Pacifik Wildlife’, a na albumu ‘A Place Called Home’ objavljenom 2000. godine obradili su sva ta za njih goruća pitanja.
Tijekom karijere, bend je izbacio brojne singlove, demo snimke i albume od kojih je svakako najistaknutiji već spomenuti ‘Our Darkest Day’ objavljen 2006. godine.
Ignite broji veliki broj obožavatelja kod kuće, u Europi, ali i na ovim područjima čemu svjedoče sjajni izvještaji s koncerata održanih u Hrvatskoj i Sloveniji.
iNSANE melodični HC bend iz Mađarske nastupit će uz domaćine Katran kao predgrupa kalifonijskom hardcore bendu Ignite. Koncert će se održati u nedjelju 05. srpnja u Vintage Industrialu. Grupa Insane ove godine slavi 16. rođendan, a na svojoj koncertnoj karti bilježe zajedničke turneje s bendovima poput Deftones, Pro-Pain, Hatebreed, Unearth, Ill Nino and Skindred.
Koncertom Ignitea, Vintage Industrial Bar produžuje lanac sjajnih koncerata koji vas tamo čekaju u sezoni proljeće-ljeto, 28,05. The Real McKenzies, 05.06. The Vibrators, 06.06. Saint Vitus, 13.07. The Exploited, 09.07. D.O.A. i 30.07. Nick Oliveri (Queen of the Stone Age).
Ulaznice za Ignite u pretprodaji iznose 60 kn, na dan koncerta 80 kn, a mogu se kupiti u Dirty Old shopu u Vintage Industrialu.
Američka psycho-surf atrakcija DAIKAIJU ponovno u Zagrebu! Ravno do dna su njihov prošlogodišnji koncert, na kojem su doslovno zapalili Vintage Industrial bar, recenzirali kao „najluđi koncert na kojem niste bili“, zato Živ Žar Žur nudi popravni za sve kojima je promaklo njihovo prvo gostovanje u Zagrebu, a naravno i za one koji žele još!
DAIKAIJU (S.A.D.)
// pscyho surf rock //
Četiri akcijska heroja heroja koja isporučuju raketno-razarajuću energiju pojačanu specijalnim reverbnim valovima. Predivna zračenja hiper-dimenzionalnih žičanih zvukova koji stvaraju super sonični vjetar za vašu posebnu zaštitu! Peporuka za sve ljubitelelje surfa: ne smijete propustiti Daikaiju!
https://daikaiju.bandcamp.com/
http://stereoklip.com/home/?p=7211
Od 20h, Koncert 21h, Ulaz = minimalna donacija (sav prihod ide izvođačima)
Modern Pets (Berlin)
https://
http://
http://www.discogs.com/
Četiri berlinčana dolaze nam po drugi put u Zagreb nakon davne svirke u Spunku na ljeto 2011. Tko je bio na koncertu zna o čemu se radi, a tko nije, valjalo bi spomenuti da su Modern Pets jedan od najaktivnijih njemačkih bendova, a sviraju zarazni i lako pamtljiv, popično-garažni punk rock po uzoru na 77 školu i bendove ala The Hives, Briefs, Buzzcocks, Dickies, Adverts i sl. Proputovali su cijeli svijet, izdali su 2 full-lenght albuma i osam singlica na etiketama poput P. Trash, Dead Beat, Secret Mission i nekolicinu drugih, a dijele i par stvari na split singlici s portlandskim PROBLEMS koje smo imali prilike gledati u Attacku prije par mjeseci.
Thee Melomen (Zagreb)
https://www.facebook.com/
Veterani zagrebačke garage rock scene koji se stilski nalaze u mješavini garage rocka, powerpopa, proto-punka i glama, a podulja lista bandova u kojima su članovi Melomena svirali ili još uvijek sviraju ide ovako; Vex and the Voxtones, The Babies, Erotic Biljan & His Heretics, Thee Mad and Hairy Wombats. Za fanove sirovog i prljavog garažnog zvuka po uzoru na MC5, Stooges, Dead Boys, New York Dolls i sl.
The Celetoids (Zagreb)
https://
The Celetoids čine dvije trećine članova Modern Delusion i za one kojima je to uspjelo promaknuti, radi se o novom bendu sastavljenom od članova Modern Delusion, Black Gust i Chresus Jist. Bend se vraća sa europske turneje dan prije ovog koncerta stoga bi trebali biti u naponu snage i spremniji nego ikad. Celetoids sviraju neurotični, sirovi i ogoljeni garage punk, a priča se da će ovaj put prodavat i neki merch u formi demo kaseta…
+slušaona prije, između i nakon bendova
Vrata od 21h
Upad = 25kn
U srijedu 8. srpnja u 20 sati u HDD galeriji otvara se druga izložba projekta „Druga strana groznice subotnje večeri“, posvećena vizualnom jeziku disco kulture. Projekt općenito locira pozitivne utjecaje plesne, glazbene i društvene „pošasti“ zvane disco u razdoblju od 1977. do 1983. Prvi dio postava, nazvan „Utjecaji, uzori i inovatori“ u Kuli Lotrščak (30. svibnja – 8. srpnja 2015.) odredio je mjesta, imena i događaje koji su importirali ovaj stil u samoupravno tijelo Jugoslavije. Postav u HDD galeriji nastavlja se na priču o jugoslavenskom disku imenujući glavne trendove i stilove u vizualnoj komunikaciji. Autor izložbe je Željko Luketić.
Veliki broj izloženih omota ploča domaćih disko zvijezda, ali i inozemnih u licencnim izdanjima, ima primarnu svrhu označiti simbolički jezik disca, kao i idejne postulate pokreta: seksualnu emancipaciju, manjinsku inkluzivnost, modernitet klupskog ambijenta, kao i društvene naglaske hedonizma kao protesta protiv socijalističke norme. Ovitak ploče, singla ili kasete imao je tu zadaću publici u najkraćem mogućem roku isporučiti svoju poruku.
Glazba na otvorenju: Mutant Disco Radio Show (http://www.facebook.com/
Iz teksta Željka Luketića:
Disco se Jugoslaviji događao i prije 1977., no njegov proboj nije bio masovan nego tek sporadičan. Nastup „šest tigrica“ iz The Love Machine u KD Lisinski prijelomna je točka, jer tada i muzički tisak, poput Džuboksa, prestaje s egzotičnim izvještajima o iznimnom uspjehu švedske ABBA-e i počinje s reportažama o raskalašenim zabavama u Studiu 54. Radnice i radnici, samoupravni djelatnici, inteligencija i misleća elita i ovdje je našla svoj plesni melting pot. Disco je, na svojoj ikonografskoj strani, odradio zanimljivu uslugu socijalizmu: inzistirajući na šljokicama, sjaju i raskoši, polugolim tijelima i hedonizmu, jednakosti spolova i seksualnih manjina, pružio je makar simbolički odmak od svakodnevice obilježene ekonomskom krizom, manjcima u trgovinama i odlaskom Maršala 1980. godine. U potonjemu valja tražiti i uzroke „produženog“ trajanja disca na jugoslavenskim prostorima. Steve Dahl pisao mu je svjetsku osmrtnicu, no lokalno je disco bilo kućno ime koje je kao novu mogućnost brze popularnosti inspiriralo i najmanje očekivane dijelove društva. Preko Muharema Serbezovskog jugoslavenski disco ušao je u folk, Branko Miličević 1983. izdaje dječju Disko Kockicu i nudi ples najmlađima, dok zvijezde šlagera, poput Zdenke Vučković, Mire Ungara, Tereze Kesovije i Ljupke Dimitrovske, izdaju disco u zasebnim, opreznim pokušajima. Za razliku od svijeta, gdje ovaj žanr označavaju sve duže i duže klupske verzije, pretežući format objavljivanja ove glazbe u socijalizmu je singl-ploča. Pa ako upali, upali. Ako ne, bit će lakše zaboravljeno. Tako je primjerice plesna teen zvijezda Dubravka Jusić, odlučila u današnjoj biografiji ne spominjati svoje glazbene uspjehe, Tereza Kesovija ne reprizira svoj medley Disco ’79, dok će neki drugi izvođači reći da su oni izvodili – tek običnu „pop glazbu“.
Jedno od pitanja na koje odgovaramo na izložbi jest i tko su bile zvijezde jugoslavenskog disca. Odgovor se prirodno nudi preko omiljenog komunikacijskog medija te glazbe, dakako ovitaka glazbenih izdanja i njihove strategije da nipošto ne budu suzdržane, samozatajne ili sakrivene. Upravo suprotno i čak i danas, kada su te nove biografije popravljene i ušminkane, do tih izdanja nije lako doći zbog nekoliko razloga. Prvi je svojevrsni testni, probni karakter tih ploča. Njima se opipavalo tržište, odgovor medija i publike, te su se oprezno lansirale u nevelikim nakladama. Drugi prostor tog eksperimenta bili su glazbeni festivali, poput ZagrebFesta, Splita ili Opatije. Zakopani između standardnih opjeva galebova, mora, sunca ili predivnih i tako jedinstvenih ljepota zagrebačkih ulica, nalazili su se mali biseri, ekskurzije u nešto sasvim drugačije, opušteno pomaknuto poput Robota Ljupke Dimitrovske: Dijelila sam ljubav s jednom napravom / nije znao niti k’o sam zapravo / kad treba da te shvati / otkažu mu svi aparati.
O autoru izložbe:
Željko Luketić je filmski i glazbeni kritičar, rođen u Zagrebu 1972. godine. Studirao novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti i društveno-humanističku informatiku na Filozofskom fakultetu, diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na temi Product placement na filmu u klasi prof.dr. Goroslava Kellera. Od 1993. godine piše i objavljuje filmske kritike i eseje za Kinoteku, Heroinu, Hrvatsko slovo, Hrvatski filmski ljetopis, 3. program Hrvatskog radija, Hollywood, Filmonaut, Oris i brojne druge časopise. Suradnik filmskog i dokumentarnog programa Hrvatske televizije na emisijama Fatamorgana i Zvjezdana prašina od 1998. do 2001. Organizirao večeri kultnih filmova u net.kulturnom klubu Mama, dobitnik nagrade Multimedijalnog instituta za internetsku stranicu borderline-cinema.com. Potpredsjednik Hrvatskog društva filmskih kritičara (HDFK) od 2001. do 2003. Od 1995. do 2010. stalni filmski kritičar i urednik u redakciji kulture na Radiju 101. Član tima Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC) u kampanji Nacionalnog programa promicanja audiovizualnog stvaralaštva 2011. godine. Član ocjenjivačkih sudova i selekcijskih vijeća pri festivalima 25FPS (Međunarodni festival eksperimentalnog filma i videa), Vukovar Film Festival, Dani hrvatskog filma i drugi. Stalni suradnik udruge Subkulturni Azil iz Maribora (Slovenija) i izdavačke kuće Dark Entries (San Francisco, SAD). Kustos izložbe BORGHESIA – Mi vam ne vjerujemo (Galerija Greta, 2014.), sudionik izložbe I’m still alive: Medijska i kompjuterska umjetnost (2000., MI2 i Galerija HDLU, Zagreb). Kurator zapaženih kompilacija Ex Yu Electronica III (Subkulturni Azil, Maribor, 2012.) i Synth Yugoslavia (Dark Entries, San Francisco, 2015.), te ko-autor selekcije Electronic Jugoton – Synthetic Music From Yugoslavia 1964-1989 (Croatia Records, 2014.). Umjetnički direktor festivala Dani hrvatskog filma i predsjednik udruge Jučer Danas Sutra – Platforme za audiovizualna istraživanja Zagreb.
//////////////////////////
Druga strana groznice subotnje večeri / Socijalistička disco kultura 1977-1983: Vizualni jezik disca (8. – 25. 7. 2015.)
Autor izložbe: Željko Luketić
Grafički dizajn: Igor Kuduz
Organizacija: Hrvatsko dizajnersko društvo / HDD galerija
Voditelj galerije: Marko Golub
Radno vrijeme:
Pon – pet: 10 – 20h
Subotom 10 – 15h
Sponzori tiska:
Cerovski print boutique, Ars kopija
Na izložbi su korištene ploče iz privatne kolekcije Lerija Ahela, kao i autora izložbe. Druge strane groznice subotnje večeri: Socijalistička disco kultura 1977-1983 podržavaju Ministarstvo kulture, Grad Zagreb, Galerija Klovićevi Dvori, Hrvatsko dizajnersko društvo i Jučer Danas Sutra – Platforma za audiovizualna istraživanja.
Program HDD galerije podržavaju Ministarstvo kulture RH i Grad Zagreb. Program je sufinanciran sredstvima zaklade Kultura nova.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.