U sklopu projekta Oni dolaze….u Galeriji SC, u petak, 6. travnja s početkom u 20 sati predstavit će se umjetnici Josip Šurlin i Jan Tomažin s izložbom Forms of life. Izložba je otvorena do 14. travnja, radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.
Izložba Forms of Life Josipa Šurlina i Jana Tomažina proizašla je iz intelektualne radoznalosti i dijaloga dvojice umjetnika o relevantnim temama iz područja njihova djelovanja i interesa. Izloženi radovi pružaju uvid u razvoj dviju poetika koje su dosegle zavidnu razinu tijekom studija na splitskoj umjetničkoj akademiji, a složenost njihovih pristupa umjetnosti svjedoči o potrebi za stalnim osobnim i profesionalnim razvojem kao i o svijesti o važnosti stvaranja u obzor u suvremenosti što se očituje u kritičkom odnosu prema vlastitom okruženju ili zanimanju za mogućnosti izražavanja unutar jednog umjetničkog medija. Šurlinovi objekti i Tomažinove slike zaokružene su cjeline neupitne likovne kvalitete čija pitka, ali sugestivna estetika upućuje na daljnji razgovor o konceptualnim uporištima radova.
Uspoređujući dva umjetnika možemo ustanoviti da najveća razlika među njima leži upravo u pojavnom aspektu radova što je izravna posljedica drugačijih vrsta odnosa kojima se oni na ovoj izložbi bave. Kod Tomažina naslovna sintagma predstavlja pitanje prostora i procesa što se odvijaju unutar slike. S druge strane, Šurlinovi objekti prvenstveno su artikulirani kao subverzivan osvrt na organizaciju suvremenog življenja. Metodološki gledano, prvi istražuje a drugi, uvjetno rečeno, kritizira. Različiti „oblici života“ koje možemo vidjeti na izložbi jednako su prisutni u ljudskoj svakodnevici, ali nalaze se na potpuno suprotnim koordinatama što se tiče početnih individualnih stvaralačkih impulsa i pitanja na koje se odnose. Šurlinove rezervirane i ironizirajuće strukture suprotstavljene su Tomažinovim vibrantnim slikama; pozicije odmaka i nelagode spram društvenog uređenja ne mogu biti dalje od raznobojne samosvrhovitosti i neopterećenosti istim, a upućenost na svijet izvan djela kod jednog autora potpuno je različita od stvaranja i promatranja slikarskog mikrokozma sačinjenog od raznorodnih sastavnica i funkcija kod drugog. ( iz predgovora, Božo Kesić)
Josip Šurlin (Split, 1993.) diplomirao je 2017. na Odsjeku za slikarstvo na Umjetničkoj akademiji u Splitu u klasi prof. Viktora Popovića.
Jan Tomažin (Kranj, 1987.) student je druge godine diplomskog studija Odsjeka za slikarstvo na Umjetničkoj akademiji u Splitu u klasi prof. Viktora Popovića.
Ne propustite niz društveno angažiranih filmova koji promiču međukulturalni dijalog
Zagreb, 9. travnja 2018. – Početak filmskog tjedna u Kinoteci rezerviran je za dva reprizna naslova: američki Projekt Florida, topao i životan pogled na djetinjstvo u režiji Seana Bakera i francusko-alžirsku dramu redateljice Rayhane Obermeyer U mojim godinama još skrivam da pušim. Četvrtak i petak, 12. i 13. travnja u Kinoteci u znaku su 12. Festivala tolerancije – JFF Zagreb, društveno angažiranog festivala koji promiče međukulturalni dijalog, potiče civilno društvo na aktivno djelovanje i razvoj lokalne zajednice. U Kinoteci će biti prikazano ukupno 11 dokumentarnih i igranih, kratkometražnih i dugometražnih naslova.
Dva naslova u čevrtak gledatelje vode u Afriku: kenijsko-njemački kratki film redateljice Katje Benrath Watu Wote: Svi mi temelji se na istinitom događaju tijekom kojeg su se muslimanski putnici solidarizirali s kršćanima za vrijeme terorističkog napada na autobus, a dokumentarac Pobuna Burkinabè redateljice Lare Lee prikazuje kreativni, nenasilni otpor angažiranih građana i umjetnika u Burkini Faso. U četvrtak također ne propustite dokumentarac Još nije pao mrak u režiji Frankieja Fentona, nevjerojatnu priču mladog irskog redatelja koji unatoč dijagnozi motoričke neuronske bolesti, nastavlja režirati nagrađivani igrani film koristeći samo svoje oči.
Iz programa u petak, 13. travnja izdvajaju se dva dokumentarca: američki Dobro proživljeni životi redateljice Sky Bergman slavi nevjerojatnu duhovitost, mudrost i iskustvo osoba između 75 i 100 godina starosti, dok dokumentarni film Alessandra d’Emilia i Nike Šaravanje Zbor zalaska sunca, temeljen na “Fragmentima izumiranja” Davida Monacchija prati eko-akustičnog skladatelja u njegovoj potrazi za čistim kontinuiranim 3D zvukovljem u udaljenim prašumama Ekvadora. U petak također ne propustite politički nekorektnu austrijsku komediju o suvremenim klišejima koji prate strance Imigranti u režiji Armina T. Riahija. Njegovi junaci su dva dečka iz Beča imigrantskog podrijetla koji se za potrebe dokumentarne serije o etnički miješanom predgrađu pretvaraju da su sitni kriminalci i tvrdoglavi migranti skloni lukavstvu i prepredenosti.
Subotnja matineja u 11 sati rezervirana je za animirani film Petar Zecimir, ekranizaciju popularne knjige Beatrix Potter, a subotnja večer za najnovije ostvarenje Romana Polanskog Prema istinitoj priči. U adaptaciji istoimenog romana francuske književnice Delphine de Vigan poznata spisateljica (Emanuelle Seigner) gubi nadahnuće nakon objavljivanja uspješnog romana. Na jednom od potpisivanja knjiga, upoznaje mladu i neodoljivo šarmantnu Elle (Eva Green) koja joj se predstavlja kao ghost writer na autobiografiji poznate televizijske zvijezde. Elle na početku djeluje kao inteligentna, skromna mlada žena s interesantnim pogledima na život. Stvarnost je međutim malo drugačija.
Ulaz na filmove i predavanja u sklopu Festivala tolerancije – JFF Zagreb je besplatan uz prethodno podizanje ulaznica na blagajni kina. Filmovi iz redovnog programa Kinoteke prikazuju se od 20 sati, osim subotnjih matineja koje su na rasporedu u 11 sati. Cijena ulaznice za projekcije filmova izvan aktualne kino distribucije i za matineje iznosi 15 kuna, a cijena ulaznica za večernje projekcije filmova iz aktualne kino distribucije iznosi 20 kuna. Ulaznice je moguće kupiti na blagajni kina sat vremena prije projekcije ili online na www.ulaznice.hr.
***
Više informacija: www.centarcesarec.hr // www.facebook.com/KinoKinoteka
Press materijali: https://app.box.com/s/xvrr36qs9h2pwmg9clr5ketj98dbk8l4
Projekt Florida https://www.youtube.com/watch?v=WwQ-NH1rRT4
U mojim godinama još skrivam da pušim https://www.youtube.com/watch?v=4y1LVUfN8F8
Još nije pao mrak https://www.youtube.com/watch?v=hGmjgwfM5TQ
Zbor zalaska Sunca https://vimeo.com/209585874
Imigranti https://vimeo.com/215698143
Prema istinitoj priči https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=VhFGQoPpxLw
Petar Zecimir https://www.youtube.com/watch?v=C5JOcM44sUk
U Teatru &TD, u travnju, očekuje vas žestoka svirka, revolucionarne ideje i uzbudljivo putovanje kroz rock and roll povijest koja se nikada zaista nije dogodila. Premijera predstave Fury Revolution Revival Tour, staroga kazališnoga dvojca, redatelja Mirana Kurspahića i dramaturginjeRone Žulj, održat će se u četvrtak, 12. travnja u 20 sati, u Polukružnoj dvorani &TD-a. Ulaz isključivo s pozivnicom.
Reprizne izvedbe na rasporedu su 13. i 14. travnja 2018.
U predstavi kao glumci i glazbenici nastupaju Nikša Marinović, Miran Kurspahić, Domagoj Janković, Karlo Mrkša i Sven Jakir. Autorsku glazbu potpisuju sami izvođači, video Vanja Vascarac, a kostime Domagoj Štimac iz modno-dizajnerskoga dvojca TWINS.
Slaveći 50 godina proteklih od revolucionarne ’68., predstava Fury Revolution Revival Tour povest će vas na pseudo-dokumentarno putovanje u New York kraja šezdesetih i početka sedamdesetih, kroz društvenu i glazbenu scenu klubova Max’s Kansas City i CBGB. To je priča o nastanku i padu jedne revolucionarne ideje. O nastanku i padu benda Fury koji tu ideju predstavlja. O politici i slavi, viziji i kompromisu, o mladosti i odrastanju. I glazbenom žanru koji dan-danas predstavlja otpor establišmentu.
“Ova predstava izraz je moga nepopravljivoga optimizma, uvjerenosti kako je mogućnost za promjenu uvijek prisutna.” kaže Miran Kurspahić, redatelj predstave. “Obično se bunt, prevrat, revolucija vezuju uz nešto destruktivno, no za mene to je nešto pozitivno, nešto što gura naprijed i stvara bolje sutra. Težnja za boljim, pravednijim sustavom ili, u ovom slučaju, novom, drugačijom glazbom, uvijek je u srži onih koji hrabro krče put ostalima. Fury odaje počast svim pionirima, onima koji su probijali led u bilo kojem području i prkosili većini. Dopustili smo da nas se uvjeri kako je otpor uzaludan, no ima još nas nekolicina naivnih koji se drsko opiremo značenju i vidimo svjetlo na kraju tunela, premda se tamo nalazio zid.”
Predstava je u potpunosti na engleskom jeziku, bez titlova, s vrlo glasnom i sirovom glazbom uživo sa scene.
Sve informacije o predstavi pratite na službenoj stranici Teatra &TD i na našoj Facebook stranici te na stranici Fury Revolution Revival Toura.
PATENT: MARIO ROMODA
GALERIJA SIVA, PIERROTIJEVA 11
OTVORENJE 12.4.2018. U 20.00 H
Galerija Siva, poziva vas na otvorenje izložbe Patent autora Maria Romode u četvrtak, 13.travnja od 20.00 sati. Izložba je otvorena svaki dan osim nedjelje od 17. – 20.00 sati do 19. travnja.
U novoj seriji radova autor svoj interes okupira idejama. Idejama koje ne samo da su originalne već su to ideje koje su pokrenule svijet i učinile ga boljim mjestom. Autor je odlučio zbog toga svoje nove slike posvetiti patentima koji su omogućili svijetu da napreduje i učinili ga mjestom koje prepoznajemo. Patent je isključivo pravo priznato za izum koji nudi novo rješenje nekog tehničkog problema. Patent se priznaje za izume koji se odnose na proizvod, postupak ili primjenu. Patent predstavlja vlasništvo čiju uporabu za vrijeme trajanja patentne zaštite vlasnik može dopustiti drugim osobama davanjem licence ili ga može u potpunosti prenijeti na druge osobe.
Drugim riječima, patentni sustav predstavlja u stvari neku vrstu razmjene u kojoj izumitelj pristaje otkriti društvu pojedinosti svog izuma, kako bi se omogućio tehnološki napredak, u zamjenu za pravo isključivog raspolaganja tijekom određenog razdoblja.
Svoj projekt sam autor je zamislio kao određenu parafrazu građevinskog dijaloga koji je vremenski uvjetovan s potrošačkim konzumerizmom. Najviše na njega utječu ulice koje su više trag neodređenog ljudskog djelovanja. Iz njih, autor izvlači apstraktne momente koje se događaju na zidovima, cestama, ulazima, prozorima. Ulice jesu dokaz ljudske prisutnosti u kojem se boja troši, hrđa, lomi, propada i obnavlja.
Propadanje kao vremenska uvjetovanost je prisutna na slikama jer želi prenijeti mali vremenski kod naše prolaznosti. Ta prolaznost ne mora biti suštinski melankolična, nostalgična i pomalo depresivna, već je ona i svjesna naše obnove, ona cirkulira i reciklira naš napredak.
Na svojim slikama autor počinje ideju razvijati tako da na stiropor lemilicom buši određeni simbol ideje ili patenta. Sljedeći korak je beton ili masa za lijepljenje pločica koji su zaslužni za masivniju teksturalnu obradu same slike. Tako stvara efekt izdvojenog malog zida koji ima određenu originalnu obradu. Ploha više nije lagana , ona je sad čvrsti subjekt na koju nanosi više slojeva akrilne boje koja se struže da bi stvorila slojeve koji dočaravaju potrošnu patinu ulice. Sami simboli koji se na zadnjim slikama pojavljuju imaju veze sa sve većim udaljavanjem od našeg prirodnog obitavanja u prirodi, pa se autor bavim isključivo patentima koji imaju veze sa suvremenim nadogradnjama našeg postojanja kao što su: pumpica protiv astme, virtualna stvarnost i gas maska
Mario Romoda rođen je u Vukovaru,15.04.1987.godine. Završio je Školu za primijenjenu umjetnost u Osijeku gdje dobiva istaknute nagrade na državnim natjecanjima u crtanju, u Crikvenici i Umagu. 2004 osvaja generacijsku nagradu kao najbolji učenik trećih godina u Hrvatskoj. Logičan slijed bila je Akademija likovnih umjetnosti koju upisuje 2005.-2006. Treću godinu studiranja upisuje kod prof. Jurića gdje iste godine dobiva nagradu za najboljeg studenta.
Diplomski studij slikarstva upisuje kod profesora Zoltana Novaka gdje su novi eksperimenti obučavali studije i traženja na stiroporu kao matičnom mediju uz pomoć kojeg komentira kapitalističku tematiku kroz informel.
Akademiju likovnih umjetnosti završava sa odličnim uspjehom (2012.godine) s tri velike nagrade kroz studiranje u pet godina(dvije pohvale sveučilišta, nagrada za najbolji studentski crtež u Beogradu,2009 .godine)
Do sada je imao 5 samostalnih izložbi i puno skupnih.
Galerija Siva program je Autonomnog kulturnog centra Attack, financijski podržan od Grada Zagreba – Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport, Zaklade kultura nova i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. Ono je što razlikuje galeriju Siva od sličnih prostora i programa je smještaj i osnivači. Smještena je prostoru stare tvornice Medika koja je okupacijom (skvotiranjem) od strane supkulturnih kolektiva unutar AKC-a prenamijenjena u nezavisni kulturni centar. Centar funkcionira po uzoru na slične prostore u Europi, što podrazumijeva revitalizaciju napuštenih zgrada ne bili postali prostori za rad i produkciju različitih umjetničkih, društvenih i kulturnih kolektiva koji djeluju po uradi sam principu s velikim udjelom volonterskog rada. Druga specifičnost proizlazi iz potrebe za stvaranjem prostora za rad i prezentaciju jedne supkulturne skupine – grafiti i street art umjetnika/ca koji su je oformili 2012. godine. Galerija Siva, iako nastala od strane jedne supkulturne skupine, nije programski ograničena, a cilj programa je i afirmacija umjetnika/ca koji stvaraju u različitim medijima, a koji/e nemaju prilike ili odbijaju izlagati u institucionaliziranim galerijama. Program galerije zamišljen je kao prezentacijski, edukacijski i produkcijski usko povezan sa svim stilovima ulične umjetnosti, dizajna, stripa, ilustracije i drugih područja vizualnih umjetnosti uz osnovni kriterij nekonvencionalnosti i ne pripadanju mainstreamu.
Više na:
https://www.facebook.com/Romoda-Art-368467736696555/?ref=aymt_homepage_panel
Artbeat je međunarodna izložba naljepnica koja se nalazi u novom Artbeat muzeju stickera u Valpovu otvorenom u travnju
2017. godine.
U okviru predstavljanja Artbeat sticker muzeja i trenda
naljepnica u Karlovcu će biti otvorena izložba s izborom iz fundusa muzeja naljepnica uz razgovor s voditeljima i pokretačima.
Za popratni program pobrinuti će se ekipa Slavonija Vibes syndicate probranim dub/reggae izborom. Otvorenje je u subotu 14. travnja u 20:00 sati a izložba će se na Sceni moći pogledati do 29.4. kad se se seli u prostor MUZA-e, Haulikova 22.
Street art naljepnice (tzv. stickers, slaps), kao i tzv. “paste up” posteri, predstavljaju jedan od originalnih oblika ulične umjetnosti, lako dostupan i vrlo učinkovit u prenošenju poruke autora ili likovnog izričaja u javnom prostoru.
Umjetnički kolektiv Acting Like a Child, organizator Artbeat izložbe, promovira umjetničke platforme, urbane intervencije, uličnu umjetnost (naljepnice, posteri, grafike, grafiti i murali) i umjetnost u svakom obliku i na svakom mjestu.
Kolektiv je prepoznat u Hrvatskoj i međunarodno i bilježi uspješnu
suradnju s poznatim „street art“ umjetnicima iz preko 80 zemalja svijeta kao i Muzejom likovne umjetnosti u Osijeku gdje su realizirali rezidencijalno gostovanje poznatog umjetnika iz Bristola, Inkija, koji je ostavio svoja umjetnička djela kako u dvorištu Muzeja.
Artbeat promovira street art umjetnost kao urbani fenomen. Nekoć se o umjetničkim radovima na ulici govorilo kao o grafitima, dok se danas u medijima koristi termin street art (ulična umjetnost) što je značajan pomak od nečega što je donedavno povezivano sa specifičnim subkulturama i vandalizmom.
“Stickeri” se svrstavaju u podvrstu grafiti kulture, upravo zbog njihove uloge ostavljanja traga ili potpisa u javnom prostoru.
Kod stvaranja ovakvih naljepnica i postera, umjetnici se koriste raznim tehnikama kao što su oslikavanje rukom, korištenje šablona, linorez, drvorez, pa sve do sito ili digitalnog tiska, što ih čini vrlo rasprostranjenim medijem izražavanja. Ova neobična izložba, koja je ujedno i jedna od prvih ovakve vrste na našim prostorima, naišla je na odličan odaziv street artista koji su poslali svoje najbolje radove. Sudjelovalo je preko 200 umjetnika iz cijelog svijeta iz više od 80 različitih zemalja svijeta, od Južne Afrike, Meksika, Brazila, SAD-a, preko cijele Europe, pa sve do Filipina i Japana!
Slavonski street-art entuzijasti boraviti će u Karlovcu nekoliko dana a boravak će, između ostaloga, iskoristiti i za radionicu izrade naljepnica u petak, 13.4. u večernjim satima, također u prostoru Male Scene. Ponesite markere, bojice i olovke i izradite vlastite naljepnice!
Izložba će se moći pogledati na Maloj sceni do 29. travnja kad se seli u prostor MUZA-e, Haulikova 22. Izložba i popratni program odvijaju se u okviru programa Nova kultura _ Hibridni grad .018.
Izložbu organizira udruga KA-MATRIX u okviru programa Nova kultura _ Hibridni grad .018 u suradnji s udrugom Revolution iz Valpova, a uz potporu zaklade Kultura Nova, Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Karlovca i Karlovačke županije.
Facebook event —> https://www.facebook.com/
Zimoun (CH) | site specific zvučna instalacija
velika dvorana Pogona Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
otvorenje: 14.4.2018. u 20.00 h
radno vrijeme izložbe: 15. – 27.4.2018. od 12:00 do 20:00 h
cijena ulaznice: 20,00 kn (*10,00 kn za djecu, studente, umirovljenike i nezaposlene)
http://www.zimoun.net/
……………………..
Više od dvadeset metara zvučnog zida u pokretu, niz osmometarskih struna i milijuni mikrotonova u 400 m2 crne dvorane Pogona Jedinstvo. Tako će otprilike izgledati i zvučati nova Zimounova instalacija dizajnirana i producirana samo za taj prostor.
Švicarski umjetnik Zimoun doista je veliko ime svjetske sound art scene, a najpoznatiji je po svojim site specific zvučnim instalacijama impresivnih dimenzija. Ovo je njegovo prvo predstavljanje u Hrvatskoj, i to upravo s jednom takvom velikom kinetičko-zvučnom instalacijom. Instalacija je inspirirana prostorom Jedinstva i poviješću zgrade, industrijskim karakterom dvorane i njezinim složenim akustičkim obilježjima. Promišljajući prostor i njegov identitet, Zimoun u Zagrebu sa svojim zidom od zvuka ostaje vjeran nizanju i kontrastima između monumentalnog i fragilnog, kompleksnog i jednostavnog.
Zimoun kaže da su njegovi sustavi kao ovce na ograđenoj livadi – kreću se u zadanom okviru, ali je njihovo ponašanje svejedno uvijek nepredvidivo. Iako veličinom dramatična i monumentalna, i ova instalacija nas zvukom i pokretom prvenstveno šarmira i zavodi, otimajući se kontroli, ponašajući se vitalno i zaigrano, poput nekog živog organizma.
……………………..
organizatori: Udruženje za razvoj kulture “URK” + Klub Močvara i KONTEJNER | biro suvremene umjetničke prakse
partner: Pogon – Zagrebački centar za nezavisnu kulturu i mlad
projekt podržavaju: Europska unija putem programa Kreativa Europa, Swiss Arts Council Pro Helvetia, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Zagreb, Zaklada “Kultura nova”, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
sponzor: STYRIA Tiskara Zagreb
……………………..
……………………..
Zimoun (CH) | site specific sound installation
large hall of Pogon Jedinstvo, Trnjanski nasip bb, Zagreb
Exhibition opening: April, 14 2018 at 20:00 h
Working hours: April, 15 – 27 2018, 12:00 – 20:00 h
Admission fee: 20 Kuna (*10 Kuna for children, students, senior citizens and unemployed citizens)
http://www.zimoun.net/
……………………..
Wall of sound in movement, over twenty meters in lenght, a series of 8 meter long strings and millions of microtones assembled in the 400 m2 large black hall of Pogon Jedinstvo. This will be the look and the sound of the new installation by Zimoun, produced specially for the Pogon Jedinstvo venue.
Swiss artist Zimoun is truly a big name of the global sound art scene. He is best known for his large site specific sound installations. One of these big kinetic-sound installations will also mark his first presentation in Croatia. The installation is inspired by Pogon Jedinstvo, the history of the venue, the industrial character of the hall and its complex acoustic features. While thinking about the space and its identity, Zimoun is staying true to elements in sequences, to contrasts between monumental and fragile, between complexity and simplicity. For the Zagreb installation, all of these aspects are being implemented.
Zimoun says that his systems are like sheep in an enclosed area – though they move in a given setting, their behaviour still remains unpredictable. Although the Zagreb installation is dramatic and monumental in its size, it still primarily charms and seduces us with its sound and movement, behaving as it is out of control, vigorously and playfully, like a living organism.
……………………..
organizers: Culture Development Association (URK) + Mochvara Club & KONTEJNER | bureau of contemporary art praxis
partner: Pogon – Zagreb Centre for Independent Culture and Youth
supported by: European Union through Creative Europe programme, Swiss Arts Council Pro Helvetia, Ministry of culture of the Republic of Croatia, City of Zagreb, “Kultura nova” Foundation, Ministry for Demographics, Family, Youth and Social Policy
sponsor: STYRIA Print Group
This Town Needs Guns i From Another Mother u subotu u Močvari
Poznati britanski math/indie rockeri TTNG dobili su pojačanje za nastup na Good Vibrationsu u subotu u Močvari, a to je nezgodni zagrebački trio From Another Mother. Ulaznice po pretprodajnoj cijeni od 50 kuna možete kupiti u Dirty Old Shopu ili preko sustava Entrio.hr., dok će na dan koštati 65 kuna.
TTNG je osnovan 2004. u Oxfordu pod imenom This Town Needs Guns. Vrlo jednostavno opisuju svoj ukupni glazbeni proces: „Pišemo i snimamo pjesme. Onda ih objavimo. Zatim sviramo te pjesme ljudima Prvo su nastupali kao četvorka, a sad su trio kojeg čine Henry Tremain (bas/vokal), braća Tim (gitara) i Chris Collis (bubnjevi). Do sada su izdali tri albuma: „Animals“ (2008.), 13.0.0.0. (2013.) kada mijenjaju ime u TTNG i Disappointment Island (2016.) te dva EP-a: Split CD with Cats and Cats and Cats ( 2007.) i This Town Needs Guns (2008.). Bend za svoje uzore navodi bendove kao što su Owls, American Football i Make Believe. Ovo će im biti prvi koncert u Zagrebu pa bi bilo dobro da dođeš i pružiš im toplu dobrodošlicu.
FB: https://web.facebook.com/TTNGuk/
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=DOHGTJoh498&t
Web: https://ttng.band/
FROM ANOTHER MOTHER je trio iz Zagreba nastao krajem 2012. Do sada su izdali EP “Bartebra” i album “Epileptir”. Osvojili su “Čuješ” festival u Zagrebu i festival “Omladina” u Subotici. Odsvirali su turneje po Hrvatskoj, Bosni, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori, Slovačkoj, Mađarskoj, Austriji. Nastupi im obiluju enormnom količinom energije, koja se čini kao apsolutni kaos (kontrolirani), a na koju publika u pravilu jako pozitivno reagira. Debitantski album “Epileptir” uvršten je na popise najboljih domaćih albuma 2017. (Muzika.hr & Beehype), najboljih debitantskih albuma (Muzika.hr) i domaćih izvođača koji su obilježili godinu (Terapija.net). Trenutno snimaju novi album..
Facebook: https://web.facebook.com/fromanadamada/
You Tube: https://www.youtube.com/channel/UCeoL81HVxMJXpDHyirnGk2A
Bandcamp: https://fromanothermother.bandcamp.com/album/epileptir
Fb event: https://web.facebook.com/events/146892279353600/
Ostali koncerti u organizaciji Hangtime Agencyja: http://bit.ly/2CumukD
JUST DUBWISE #11
14.04.2018. KLUB ATTACK
22-‐06 upad 35-‐40
CONSCIOUS YOUTH, LO PEAKS, HOMEGROWN SOUND, BARABADUB SOUND SYSTEM
Nakon dulje pauze vraćamo se u klub Attack spremniji nego ikad!
U goste nam dolaze Conscious Youth, djelom iz Velike Britanije, djelom iz Bugarske.. Inače članovi benda Black Star Dub Collective, potaknuti nezadovoljstvom političke i socijalne situacije i inspirirani sound system kulturom, 2014. odlučili su napraviti studijski projekt Conscious youth i izdavati politički orijentirane digitalne dubove. S obzirom da svi imaju iskustva sa sviranjem i live nastupima, odlučili su krenuti dalje sa projektom i uz pomoć Nucelus Roots-‐a osmislili su live dub act koji se sastoji od live mixanja, MC-‐a i brass sekcije!
Osnovali su i label Woodland records na kojem izdaju vlastitu produkciju, ali i rade na kompliacijama na kojima sudjeluju brojni poznati i manje poznati producenti, a sav profit se uvijek donira nekoj od udruga koja štite prava životinja, ljudi ili pak Zemlje!
Ovaj put je za sound zadužen Prancing D i njegov Barabadub sound system iz Zagreba. Za ovaj session se posebno grade još 2 scoopsa pa možemo očekivati pošteni zemljotres! Prancing D će se osim za dobar sound pobrinuti i za uvodni selection, laganini roots, new roots i dub, a zatim ulijeće Homegrown sound sa svojim dub setom te MC Miom i Anjom G na mikrofonu!
Završi set je rezerviran za lokalnog veterana Lo Peaksa! Lo peaks je svoje glazbene ukuse počeo je razvijati na techno partijima 90-‐tih da bi se kasnije potpuno predao dub i reggae muzici. 2005. godine priključuje se Jahstice Soundsystem-‐u, a par godina kasnije s Dr.
Robijem i Vrxom pokreće Digitron Soundsystem, već uvelike poznat na dub/reggae sceni. Godine 2007. sudjeluje u osnivanju novog glazbenog projekta koji se zove Bamwise. Polako napušta Digitron Sound, a 2010. ulazi u projekt Ital Jam. Ital Jam čini skupina glazbenika koji u početku organiziraju večeri muzičkih reggae/dub jam-‐anja, a kasnije se ta skupina formira i u nešto konkretnije (aktivni riddim band). Usporedo s tim svoj glazbeni stil nadograđuje u novoj glazbenoj struji -‐ dubstep. Kao dubstep DJ i producent jedan je od pokretača DUBstep Klub večeri u Klubu Attack, koja se zasnivala na mračnom dubstep zvuku. U posljednje vrijeme, zbog sve jače potrebe za svježim dubplate-‐ovima, na sve većoj domaćoj sceni (“dub is THE shit”), svoju produkciju i dj-‐setove temelji na “strictly dubwise”.
Program počinje u 22h, upad 35 kn do ponoći, 40 nakon, a fajrunt je u 6:00!
http://www.consciousyouthdub.co.uk/
https://www.facebook.com/consciousyouthdub
https://soundcloud.com/conscious-youth
https://consciousyouth.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/lo-peaks
https://www.facebook.com/karlohomegrownsound/
https://soundcloud.com/homegrown_sound
https://www.mixcloud.com/Prancing/
Event: http://bit.ly/ZEZFest
ZEZ Festival zamišljen je kao mutacija koncertnog ciklusa eksperimentalne glazbe koji se pod tim imenom održava u KSET-u već petu godinu i iza sebe broji preko 40 koncerata. U tjedan dana festivalskih događanja stvarat ćemo i slušati glazbu te pokušati otkriti do čega sve može dovesti zezanje s formom, dinamikom i zvukom. Želimo stvoriti sigurno prostor-vrijeme u kojem možemo slušati drugačije.
Od 16. do 22. travnja će se uz koncerte i Izložbu zvuka održavati i radionice, predavanja, projekcije…
Ex Eye – Xenolith; The Anvil
https://www.youtube.com/watch?v=I8Xq9enRx18
https://exeyeband.bandcamp.com/
Tjedan započinjemo koncertom grupe Ex Eye, post-metal benda Colina Stetsona, jedne od najvažnijih osoba eksperimentalne jazz scene. Festival će tako otvoriti isti saksofon koji ga je pred punim KSET-om 2013. i lansirao. Ex Eye dostavljaju soničnu lavinu metala i noisea slobodne forme.
Uz Stetsonov alt i bas saksofon, bend čine nemilosrdne perkusije Grega Foxa, gitara čikaškog improvizatora Toby Summerfielda i melodični synthevi S. Ismailya .Okupili su se kao live projekt na inicijativu saksofonista Colina Stetsona, široj javnosti poznat i kao član grupe Bon Iver, ili kao prateći i studijski glazbenik čija zavidna lista suradnika uključuje: Toma Waitsa, Arcade Fire, TV On The Radio, Feist, Loua Reeda, Davida Byrnea, Sinead O’Connor, LCD Soundystem, Bena Frosta i The National. Ostali članovi kvarteta također vuku poduže popise postignuća: izvanredni perkusionist Greg Fox iz avangardnog black metal benda Liturgy (i iz Hieroglyphic Being, Oneida, Guardian Alien…), multi-instrumentalist Shahzad Ismaily (Laurie Anderson i Lou Reed, Tom Waits, John Zorn, Laura Veirs, Billy Martin, Secret Chiefs 3…) te gitarist, skladatelj i improvizator Toby Summerfield (The Body).
Ova nečista metal sila debitirala je 2017. godine albumom na Relapse Recordsu. Igraju se s elementima black i doom metala, free jazza, hard bopa, harsh noisea, EDM-a pa čak i simfonija 20. stoljeća. Ex Eye otklanja svaku sumnju oko toga može li se s metalom još uvijek napraviti nešto svježe. Uz takvu listu referenci i neumoljivi live nastup u kojeg ne sumnja nitko tko je doživio Colina Stetsona uživo, nije ni čudo da su ostvarili instantni status legendi među publikom i kritikom.
„This is incredibly heavy music made light (joyful, even) by the zeal and power of its players. By plowing into, through, and ultimately out of the dark, Ex Eye is an ecstatic fusion—an exhilarating exclamation of defiance, no warning required.“ – Pitchfork
Zagrijavanje za mračne čarolije Ex Eyea priuštit će nam mistični roštilj-majstori i glokalni lordovi – The Magickal WoW Band. Kao članovi Seven That Spells i Jastreba, naučili su ne trošiti riječi. Jedino što možemo očekivati je „Total Disrespect for Music“.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.