Besplatne 3D radionice – Dom tehnike Osijek

#inqinc.[2017] / edu program / 3D

 

— Besplatne radionice na temu digitalne/3D umjetnosti (oblikovanja, animiranja i printanja), namijenjene umjetnicima/cama, dizajneri(ca)ma, učenicima/cama i studenti(ca)ma, mladim tehničarima/kama, te autodidaktima svih profesionalnih orijentacija, životnih dobi ili razina tehničkog znanja – svima koji/e razvijaju ili će u budućnosti potencijalno razvijati polja umjetnosti i kulture.

 

Vrijeme održavanja: 24. i 25.11.2017. / 13-17h i 17-21h
Mjesto održavanja: Dom tehnike Osijek (Trg J.Križanića 1, Osijek)
Fb: https://facebook.com/events/345109705900018/
Organizatori: #labOS – Otvoreni multimedijski laboratorij [http://hacklabos.org/] x Format C [http://formatc.hr/]
Q&A: hello@formatc.hr

 

Radi ograničenog broja mjesta, za sudjelovanje na radionicama potrebno je prijaviti se putem forme: https://goo.gl/forms/VHSRqSHTXEPAqd432, a do kraja 23.11.2017.

 

Raspored:

24.11.2017. (petak)

[1]
13:00h: 3d oblikovanje – Osnove digitalne fabrikacije / Voditelj: Neven-Lucian Davidović
(#dizajn #modeliranje #printanje #roboti #DIY)

[2]
17:00h: 3d konceptualizacija – Uvod u virtualnu skulpturu / Voditelj: Filip Ugrin
(#razvoj #modeliranje #scena #softver #sučelje #vježbe)

 

25.11.2017. (subota)

[3]
13:00h: 3d animacija – Pokret i kontekst 3D modela / Voditeljice: SwS
(#oblikovanje #film #digital #video #storytelling #strategija)

[4]
17:00h: 3d glitch – Nekonvencionalan pristup 3D objektima / Voditelj: Vedran Gligo
(#databending #remix #reinterpretacija #eksperiment)

 

O pojedinim radionicama:

[1]
3d oblikovanje – Osnove digitalne fabrikacije

Radionicom Osnove digitalne fabrikacije voditelj nas, kroz jedan od aktualnih projekata, uvodi u svijet digitalne fabrikacije i pokazuje nam kako se dizajnira, modelira i izrađuje jedan DIY hodajući robot.

Voditelj:

Neven-Lucian Davidović član je #labOS hacklaba, ali to je samo jedan u nizu interesa koje ima.
U šesnaestoj godini života Neven je već višestruki prvak države u gimnastici te se već nekoliko puta našao na postolju međunarodnih natjecanja, a 2015. godine osvojio je i nagradu “Zlatna kuna” za perspektivnog sportaša grada Osijeka. Uz gimnastiku bavi se i glumom u HNK u Osijeku gdje glumi u predstavama Orašar, Vragolasta djevojka i 260 dana, jednoj od najnagrađivanijih predstava (nagrada publike na Marulićevim danima, nagrada Zlatni lav i brojne druge). Oko trinaeste godine počeo se zanimati za elektrotehniku te je izgradio nekoliko Teslinih zavojnica i sličnih projekata. Obožava fiziku i matematiku i prošle školske godine osvojio je 3. mjesto na držanom natjecanju iz matematike.
U slobodno vrijeme slaže Rubikove kocke, uči programirati, radi robote, modelira, te radi na brojnim drugim DIY projektima.

 

[2]
3d konceptualizacija – Uvod u virtualnu skulpturu

Cilj radionice je približiti 3D izričaj autori(ca)ma koji su zainteresirani u uključivanje 3D-a u vlastitu praksu.
Radionicu sačinjavaju prezentacija koja polaznicima opisuje proces razvoja 3D modela za industriju videoigara i/ili animiranog filma, te praktični dio. U okviru prezentacijskog procesa polaznicima/cama će biti predstavljeni terminologija i svi alati koji se koriste u industriji, uz definiciju alata koji im mogu biti najkorisniji za ostvarivanje raznih ciljeva. Tijekom praktičnog dijela, voditelj prezentira Sculptris, te s polaznicima/cama provodi male eksperimente i vježbe unutar programa, kako bi se počeli snalaziti u 3D sučelju. Radionica završava prezentacijom o raznim suvremenim 3D autori(ca)ma, a kako bi polaznici/polaznice dobili potpuniju sliku o kontekstu suvremene prakse digitalnog stvaralaštva.

Voditelj:

Filip Ugrin (1994.) je MA student animacije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu.
Radio je animacije za klijente poput TedEd-a i trenutno surađuje sa Adriatic Animationom i DvaSaDva na više VR projekata. Iskusan je u 3D modeliranju, razvoju igara i interaktivnom dizajnu te uvijek eksperimentira sa novim pristupima u proizvodnji vizualnog sadržaja.
https://www.instagram.com/inomoxo/

 

[3]
3d animacija – Pokret i kontekst 3D modela

Kako bi sudionici/sudionice dobili/e bolji uvid u pristup 3D programima kao alatima za animaciju, u prvome dijelu radionice voditeljice prezentacijom pojašnjavaju proces rada programom kojeg će polaznici/polaznice koristiti u drugom dijelu radionice, pri čemu se detaljno objašnjava postupak od koncepta do realizacije nekog projekta u radu SwS. Prezentaciji slijedi praktični dio gdje polaznici/polaznice uče osnove korištenja 3D programa Cinema4D, tijekom kojeg će naučiti osnovne mogućnosti korištenja softvera te animiranja svojega 3D modela. Cilj radionice je da demistificira kompleksnost C4D te da motivira sudionike i sudionice da nastave njegovati svoje 3D vještine na vlastitu inicijativu, a ne isključivo putem formalne nastave ili obuke.

Voditeljice:

SwS (Schwestern Sisters) je obiteljski projekt fokusiran na digitalnu medijsku umjetnost te vizualnu umjetnost u suradnji s glazbenicima/cama, labelima i festivalima elektroničke glazbene scene.
SwS kolektiv su 2012. osnovale Tea (1990.) @flufflord i Marta Stražičić (1995.) @pirate_sheep.
— Tea Stražičić stvara i kurira medijska djela, slike, crteže i performanse.
— Marta Strazicic studira nove medije i animaciju na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu.
https://fb.com/schwesternsister/

 

[4]
3d glitch –  Nekonvencionalan pristup 3D objektima

Radionica demonstrira nekonvencionalan pristup uzrokovanju grešaka u 3D formatima – korištenjem tekstualnih / hex editora i tabličnih kalkulatora. Materijale dobivene ovim procesima moguće je koristiti u daljnjoj praksi. Koristimo open source softvere kao što su Blender, wxMEdit i LibreOffice.

Voditelj:

Vedran Gligo (1984.): samouki DIY haker / umjetnik / organizator / projektni voditelj. U svojoj svakodnevnoj praksi snažno primjenjuje open source principe, i osnažuje lokalnu zajednicu održavajući besplatne i otvorene digitalne radionice u zagrebačkom AKC, putem hacklab01 projekta [ http://hacklab01.org/ ].
Djeluje u području open source kulture, promocije GNU / Linux sustava, frontend web developmenta, glitch stvaralaštva, suradničke online umjetnosti velikog razmjera, nezavisne kulturne produkcije, (h)aktivizma (…).
http://v3d.space/

 

O programu i partnerima:

#labOS – Otvoreni multimedijski laboratorij – inkluzivna zajednica kreativaca kojoj su glavni ciljevi razmjena znanja, vještina i ideja, slobodan pristup zajedničkom prostoru i alatima te učenje kroz rad i druženje.
http://hacklabos.org/

 

Format C – neprofitna umjetnička organizacija s fokusom na umjetničkom istraživanju, eksperimentalnom multimedijskom djelovanju i suradničkom stvaralaštvu.
http://formatc.hr/

 

#inqinc.[2017] je diskurzivan, produkcijski i edukativni nomadski suradnički umjetnički program, baziran na recentnim umjetničkim strategijama multimedijalne i interdisciplinarne prirode. Program teži afirmiranju i artikuliranju lokalnih umjetničkih produkcija i suvremene umjetničke istraživačke prakse, baziranih na konceptima prijenosa znanja i slobodnom znanju, te apostrofiranju međuzavisnosti i interdisciplinarnosti u domeni suvremene umjetnosti i kulture koje imaju potencijal odgovorno rasti u simbiozi uz digitalne i mrežne tehnologije.

 

Program “Inquiry Inc.[2017]” provodi umjetnička organizacija Format C, ovom prilikom u suradnji s #labOS hacklabom, uz Dom tehnike Osijek, a uz potporu Ministarstva kulture RH koja financijski podržava program projekta ‘Inquiry Inc. [2017]’, te Info kluba Osijek i ZTK OBŽ koji podržavaju rad #labOS-a.

Leave a Reply